Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen puoli pienenä hoitoon viemisen haittapuolesta

Vierailija
07.03.2011 |

Eikö teillä ketkä viette vauvan päiväkotiin tai koko päivähoitoon ylipäänsä tule surkea/haikea olo kun ette näe pientä lastanne koko pitkään päivään? Eikä hän näe teitä vanhempia? Useinhan päiväkoti-työ arki on n.8h hoidossa/työssä oloa. Ei siinä montaa tuntia voi jäädä yhdessä vietettäväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehdi ajatella töissä muuta kuin töitä. Onneksi.

Kyllähän alussa tuntuu kurjalta viedä hoitoon, kun hoitopaikka ei ole vielä tuttu. Mutta kun olen soittanut päivällä hoitoon ja kysellyt, lapsi on ollut ihan hyvällä tuulella. Vaikka aamusella on saattanut vähän itkeäkin.

Kun vain hoitopaikka on hyvä ja tietää lapsen hoidossa hyvin viihtyvän, silloin ei tunnu ollenkaan kurjalta töissä. Mutta jos on epäilys, ettei lapsi hoidossa viihdy - kyllä se mieltä kaihertaa.

Vierailija
2/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö häiritse kun et ehdi nähdä lastasi kuin pari tuntia päivässä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Vierailija
4/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi ikävältä.

Vierailija
5/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietysti...Omalla 2-v lapsellani hoitopäivät 7,5h ja siitä ajasta nukkuu päiväunia n. 2,5h että 5 tuntia päivässä "menee hukkaan". Onneksi hänellä kiva hoitotäti :)

Vierailija
6/6 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isä on hänen kanssaan ja minä käyn töissä. Ja kyllä, häiritsee, mutta minkäs teet. Ruokaa on saatava ja laskut maksettava. Isääkin häiritsi koko äitiysloman ajan joten nyt oli pakko antaa hänelle vuoro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan