Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenties turhaa kitinää

Vierailija
07.03.2011 |

Täytyy ihmetellä.

Meillä lapset harrastaa ja vien heidät näin talviaikaa autolla (tie keskellä metsää, ei katuvaloja koko matkalla) vaikka matkaa ei ole kuin reilu kilsa suuntaansa.

Tämä kuljettaminen siis omien lasten ei ole ongelma, mutta liki naapurissa asuva lapsi änkeää aina meidän kyytii. Tulee ihan taksi fiiilis kun lapsi soittaa lapselleni aina hetki ennen kuin lähdemme. Toki välillä voisin kuskata, mutta joka kerta ?ja hänellä on omatkin vanhemmat kotona.

Tän lapsen vanhemmat eivät kuskanneet lastaan edes yli -20 pakkasissa. Hellyin silloin tarjoamaan kyytiä kun teki pahaa nähdä pieni lapsi pimeessä ja kylmässä yksin.

Ihmettelen lähinnä näitä vanhempia... pitäisi kai itsekin vaan kovettua ja sanoa, ettei tää taksi enää kulje. Heidän perhe ei ole KOSKAAN kuskannut lapsiamme. Musta vaan itsekästä olettaa, että me aina viemme...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin 5-vuotiaita voisin kuskata mutta koululaisten kyllä pitäisi osata 1 km kulkea.

Vierailija
2/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastavuoroisuus olisi kiva, mutta jos nyt joka tapauksessa olet sinne menossa, haittaako tuo? Oletko koskaan kysynyt lapsen vanhemmilta voisivatko he viedä joku kerta. Jos et, valitat ihan turhasta.

(Sitä paitsi tollaisen matkan kävelisin itse lasten kanssa enkä menisi autolla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä kesällä / syksyllä kuljeta, mutta

näin talvella kun asumme maalla ja tällä alueella on susiakin. Pimee metsä, tien kummallakin puolella ja vain osan matkaa katuvalot.

Vierailija
4/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat ei aikoinaan koskaan kuskannut mua harrastuksiin. Naapurin lasten vanhemmat tarjosi kyllä kyydin, ja nolotti tosi paljon, kun ei voinut tarjota vastapalvelusta.

Joten ei se ole sen lapsen vika, jos aikuiset ei huolehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi