Mikä (pieni juttu) sai sinut tänään iloiseksi?
1-vuotiaani antoi spontaanisti pusun poskelleni =)
Kommentit (16)
sai tänään ensimmäistä kertaa puettua itse paidan ja oli itsekin niin iloinen ja ylpeä:)
Ihanaa vaihtelua kiukuttelu aamuihin :)
Siinä joku mamma valitti miestään kamalaksi ja pyysi samalla sisustusapua. Sille oli vastattu että maalaa mies mustaksi, kun musta on uusi valkoinen, ja hoituu siinä kaksi asiaa samalla: sisustus ja mies.
Jostain hemmetin syystä mua nauratti se ihan kamalasti. Nauroin ääneen monta minuuttia ja mies luuli että olen varmaan tullut hulluksi. Ja tajusin etten ollut nauranutkaan niin paljoa varmaan kuukausiin. Tuntui hyvältä.
Nyt aion alkaa etsiä elämääni lisää ilon aiheita :)
Ja kiitos sille joka tuon jutun kirjoitti :)
oli siideri sixpäkki puoleen hintaan. Ostin tietenkin ja olin iloinen.
Väsähdin sohvalle ja mies antoi rauhassa nukkua, laittoi vielä ruuankin ja herätti sitten valmiiseen pöytään!
Oli kyllä mukavaa!
ihanassa aniliininpunaisessa värissään..
- ja tietysti auringon hajasäteet.
ovat tytären kummeja. Tyttären poika oli koulun jälkeen meillä, ja halasi näitä vieraita ja käyttätyi muutenkin fiksusti.
oli innoissaan ostamassa itselleen vaippoja ja halusi kantaa ne (megapack) itse kassalle. Raahasi perässään ja sai kaikki lähellä olevat hymyilemään leveästi. Minut myös. ;)
Oli siis vapaapäivä, käytiin kaupassa ja kahvilassa ja illalla harrastuksessa : ) Lapsi oli kiltti kuin mikä ja minäkin nautin hyvästä seurasta!
"jumin" jälkeen puoli kiloa vähemmän kuin muutama päivä sitten.
hormonaalista ehkäisyä, joten meneillään oleva ovulaatio sai minussa aikaan luonnollista halua ihanaa miestäni kohtaan ja olin aivan täpinöissäni, kun hän tuli töistä kotiin.
Suosittelen kaikille ei-hormonaalista ehkäisyä: luonnollinen kierto, luonnolliset halut...! ;)
hetki, kun 5kk vanha tyttö malttoi hetken köllötellä kainalossa lauleskelemassa ja hypistelemässä tuttia
kiukuttelevan alle kaksivuotiaan kanssa ja mies toi kukkia.
ja aurinko paistoi. Meidän 1-vuotiaskin nautti pulkkailusta, vaikka yleensä inhoaa ulkonaoloa. :)