Paino tippuu mutta läski säilyy? Ei paluuta lapsettoman kroppaan?!
Painan nyt saman verran kuin ennen raskauttani. Mutta silti mahassa iso läskimakkara, eivätkä entiset housut mahdu kiinni. Miksi mahaan jää läksi jumittamaan?! Synnytyksestä nyt 9 kk, enkä sinänsä ole kiinteyttänyt itseäni, laihduttanut kävellen ja vahtimalla syömisiä ne viimeset viisi kiloa, voiko mahassa olla vielä "vauvalöysyyttä"?
Mutta onko johtopäätös se, että jotta mahtuisin samoihin housuihin kuin ennen raskauksia, minun pitää itseasiassa painaa vaikka viisi kiloa vähemmän kuin raskautuessani? Ei tähän mitään kiinteytymiset kyllä mielestäni auta, läskiä se on.
Tiedän, että kropan malli muuttuu kun on synnyttänyt, olisin vain luullut että lantion ja perseen kohdalta kinnaisi mutta ei, mahassa mieletön falukorv, persus ennallaan eikä lantiokaan levahtanut.
Kommentit (7)
toisen raskauden jälkeen noin (vauva nyt 11 kk). Paino oli ennallaan jo 3-4 kuukautta synnytyksen jälkeen ja lähti ihan itsestään. Mutta mahassa on edelleen 6 cm ylimääräistä, enkä tajua, miten siitä voisi päästä eroon. Se ei nyt kumminkaan millään parin kilon pudotuksella lähde.
Mullakin on nyt siis toisen raskauden jälkeen erityisen paha tilanne, tässä siis ollaan....:P
Kyllä liikunta oikeasti auttaa ja kiinteyttää.
Kyllä liikunta oikeasti auttaa ja kiinteyttää.
Olen käynyt kuntosalilla 4 kertaa viikossa parin kuukauden ajan, eikä vyötärö ole kaventunut senttiäkään. Muuten on tietysti kunto parantunut.
t. 3
Liikuntaa..tehokasta on mm. hiihto, juoksu, kuntosali ;D
Turhat turvottavat hiilarit pois, rasvanpolttosykkeellä aerobista ja lihaskuntoa päälle niin johan alkaa kropasta muokkautumaan siedettävä. Jo kuukaudessa voi tapahtua useiden senttejen muutos vyötäröllä! Näin minä elän nykyään ja voin kertoa, että samassa painossa mahdun 1-2 kokoa PIENEMPIIN vaatteisiin!
Ehkä siinä on myäs nahkaa ylimääräsenä siinä makkarassa, mulla ainaki on ryppysenä :D