Siis mennäänkö ruotsinlaivoille vaan syömään, juomaan ja panemaan?
Kommentit (9)
yleensä mieheni kanssa ehditä laivalla edes panemaan, kun pitää syödä ja juoda niin paljon. Tai siis keskenämme panemaan. Kyllä mä muita miehiä sit yleensä jossain vaiheessa kerkeän paneen.
ME vuorotellaan mieheni kanssa. Mies vahtii lapsdia hytissä sillä aikaa, kun mä käyn panee ja sen jälkeen sit toisin päin. Aamulla käydään koko perhe yhdessä pallomeressä.
ostamaan karkkia isoissa paketeissa, syömään, kävelemään kannella ja lapset pallomereen. En ole minkäänlaista seksiä harrastanut ikinä laivalla ja on kuitenkin tullut käytyä aika monta kymmentä kertaa. Alkoholia join Goomilla pari kulausta, sekin punkkua ruoan kanssa. Ja silti oli kivaa. :D
ei meillä ainakaan alakouluikäisiä jätetä yksin kotiin.
viikonloppuristeilyille..
Viikolla jollain ruotsinlaivalla voi ollakin rauhallisempaa, mutta viikonloppuisin ne on täynnä känniläisiä. Pahimmassa tapauksessa ne lapset on mukana siellä baarissa kun isi ja äiti juo muutaman olusen..
Itse en pystynyt olemaan siellä baareissa kun alkoi raivostuttamaan ne aikuiset ja säälittämään ne lapset..
Kaverini kyllä sanoi myöhemmin että luultavasti ne lapset näkee vanhempansa kännissä joka viikonloppu, eli ei välttämättä ole niille mitään uutta.
viikonloppuristeilyille.. Viikolla jollain ruotsinlaivalla voi ollakin rauhallisempaa, mutta viikonloppuisin ne on täynnä känniläisiä. Pahimmassa tapauksessa ne lapset on mukana siellä baarissa kun isi ja äiti juo muutaman olusen.. Itse en pystynyt olemaan siellä baareissa kun alkoi raivostuttamaan ne aikuiset ja säälittämään ne lapset.. Kaverini kyllä sanoi myöhemmin että luultavasti ne lapset näkee vanhempansa kännissä joka viikonloppu, eli ei välttämättä ole niille mitään uutta.
1) me emme harrasta risteilyjä, siis sellaisia, joissa ei käydä maissa. En ole itse asiassa ikinä käynyt. Sen sijaan käymme kerran vuodessa Tukholmassa päiväseltään koko perhe, käydään samalla näyttelyissä ja museoissa. Toisin sanoen olemme laivalla, koska se on kätevä tapa käydä Ruotsissa. Liikenneväline siis.... samalla toki syödään mennen tullen ravintolassa ja otetaan muutama drinkkikin.
2) lapsille ei ole hoitopaikkaa, jonne heidät saisi viikonlopuksi.
3) Minusta ei ole syytä vältellä alkoholinkäyttöä lasten läsnäollessa, jos se pysyy sillä tavalla lapasessa, ettei kukaan sammu/horju/sekoile/räyhää. Kyllä me hiprakassa olemme, mutta pystymme hyvin hoitamaan lapset, puhumaan sivistyneesti, kävelemään horjumatta.
4) meillä lapsista on jopa kivaa istua tunti baarissa alkuillasta ja juoda lasten juoma. Siinä vaiheessa iltaa siellä ei ole vielä aikuisia räkäjuoppoja. Hyttiin mennään siinä klo 21/22 viimeistään.
älä unohda tuliaisviinoja!