Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien pitäisi hyväksyä homoliitot?

Vierailija
05.03.2011 |

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta samaa sukupuolta olevien ei kuulu mennä naimisiin. Se on vastoin luonnon lakia. Voin vain kuvitella mitä tällaisen perheen lapselle tehdään koulussa.

Muutoin ei toisten seksielämä kiinnosta minua. Jos joku tykkää enemmän omasta sukupuolestaan niin siitä vaan. Pussailevat miehet kyllä oksettavat mutta enpä nyt muutenkaan toisten nuolemista halua katsoa.

Vierailija
2/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuuluu olla hetero. Samoin kuin ihmisen kuuluu kävellä kahdella jalalla. Eihän toki kukaan varmaan kiellä ketään käsillään kävelemästä mutta tuskin sen takia kuitenkaan mitään erityistä lakia alkaa sorvaamaan.

Moniko ihminen on syntymästään homo eikä voi muuksi muuttua? Vaikka kuinka moni. Kuinka moni haluaa kävellä käsillään? Ei oikeasti kukaan. Kuinka moni ei pysty kävelemään muilla kuin käsillään? Jokunen jolla ei ole jalkoja? Pitäisikö heiltäkin kieltää naimisiin meno?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuuluu olla hetero. Samoin kuin ihmisen kuuluu kävellä kahdella jalalla. Eihän toki kukaan varmaan kiellä ketään käsillään kävelemästä mutta tuskin sen takia kuitenkaan mitään erityistä lakia alkaa sorvaamaan.

Moniko ihminen on syntymästään homo eikä voi muuksi muuttua? Vaikka kuinka moni. Kuinka moni haluaa kävellä käsillään? Ei oikeasti kukaan. Kuinka moni ei pysty kävelemään muilla kuin käsillään? Jokunen jolla ei ole jalkoja? Pitäisikö heiltäkin kieltää naimisiin meno?

Vierailija
4/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen syntyvä vauva on hetero ennen kuin ihmiset pilaavat ne

Uskomatonta että joku on vielä näin tietämätön!!

Vierailija
5/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellisiä perusteluja?

Kysyn sulta pari kysymystä:

1) Puhutko kirkossa vihkimisestä?

2) Jos raamattu selvästi sanoo ettei kirkossa homoliittoja siunata, niin missä sanotaan että rammat ei saa mennä naimisiin?

Ihminen saa valita meneekö Martin vai Maijan kanssa naimisiin. Sinä teet itse valinnan.

Kirkko kuitenkin sanoo ettei samaa sukupuolta olavan kanssa vaan mennä naimisiin.

Ammoisina aikoina ei sitten MISSÄÄN menty naimisiin jos halusi panna mies miestä. Ei se taas tarkoita etteikö esim. roomalaiset harrastanut miesten kesken. Ja vaikka joku meni naimisiin niin saattoi olla petikumppanina mies.

Mutta naimisiin ei kukaan mennyt saman sukupuolen kanssa.

Nyt voisi olla mahdollista avioliitto, mutta jälleen: ei tartte kirkkoa sekoittaa tähän.

43

Vierailija
6/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellisiä perusteluja?

käsillä kävelyyn. Hei haloo ja äly hoi...

Vierailija
7/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi olla mahdollista avioliitto, mutta jälleen: ei tartte kirkkoa sekoittaa tähän.

43

Ymmärrän (heterona) tämän vaatimuksen ettei kirkon tarvi vihkiä sellaista mitä se ei hyväksy. Mutta maistraatissa sukupuolineutraali avioliitto.

Vierailija
8/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa samoin ajattelevia eduskuntavaaliehdokkaita

Vierailija
9/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet lisääntyy keskenään niin miksi Hän sitten loi naisen miehelle avuksi? Luonnotonta siis homojen väliset liitot.

Vierailija
10/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet lisääntyy keskenään niin miksi Hän sitten loi naisen miehelle avuksi? Luonnotonta siis homojen väliset liitot.

Entä miksi hän loi hemafrodiitit?

Miksi hän loi transsukupuoliset ihmiset?

Miksi hän loi homoseksuaaliset eläimet?

Miksi hän loi aseksuaaliset eläimet?

Miksi?

Miksi?

Miksi?

Vierailija
11/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:n kanssa olen samoilla linjoilla sen suhteen, että ketään ei saa pakottaa ajattelemaan yhtään mitään. Silloin ollaan jo vaarallisessa tilanteessa, jos sanellaan mitä saa ajatella ja mitä ei...jos ei homoja syrji, kiusaa, käy käsiksi ym. typerää, minusta on täysin ok ettei hyväksy esim. homoliittoja. Henkilökohtaiseksi ei tarvitse kuitenkaan mennä, eikä varsinkaan epäasialliseksi.

Nykyään on paljon asioita, joista kansa pelkää olla eri mieltä. Esim. kasvissyönnin hienous; homoseksuaalien "paremmuus"; tavallisen tylsän heteron + ydinperheen "tylsyys". Kaikkien oletetaan ajattelevan tietyllä tavalla ja jossei ajatella, kukaan ei ainakaan ääneen sitä tunnusta. Sosiaalinen itsemurhahan se olisi.

Vierailija
12/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoseksuaalien "paremmuus"

Mikä "paremmuus"? En jaksa lakata ihmettelemästä näitä omituisia nyrjähtäneitä ajatuksia mitä ihmiset omassa päässään kehittelee ja joita ne sit kauhealla tohinalla vastustaa.

Vierailija
13/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei homoja syrji, kiusaa, käy käsiksi ym. typerää, minusta on täysin ok ettei hyväksy esim. homoliittoja.

Ja lisäksi se on kiusaamista. Ei ole mitään järkisyytä sille miksei homot saisi solmia avioliittoa maistraatissa ihan samalla lailla kuin heterot. Avioliitto on Yk:n ihmisoikeuksien julistuksessa määritelty ihmisoikeus. Homoilla pitää olla oikeus avioliittoon, joka ei samalla saata heitä eriarvoiseen asemaan ja syrjinnän uhan alle, niinkuin tuollaiset erikoisnimikkeet helposti tekee.

Vierailija
14/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sillä on paljon asioita, joita tapahtuu vaikkei niitä erikseen hyväksyisikään. Esim. minä en hyväksy sitä, että tänne tulee turvapaikkashoppailijoita. Inhoan ajatustakin kys. roskasakista. Silti: minä en syrji heitä muuten kuin ajatuksissani (joita en jaa edes perheelleni). Olen ystävällinen ja tasapuolinen heillekin, kohtelen tasavertaisesti jne. Kuinka tämä siis SYRJII heitä?

Minulle on ihan sama, mitä julistukset sanovat. Jokainen määrittää itse sen, mihin uskoo.

Vierailija
15/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä en hyväksy sitä, että tänne tulee turvapaikkashoppailijoita.

Nähtävästi tää muitten ihmisten syrjimis- ja mollaamishalu keskittyy yleisemminkin samoihin yksilöihin.

Vierailija
16/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti: minä en syrji heitä muuten kuin ajatuksissani (joita en jaa edes perheelleni).

Vierailija
17/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen ja tasapuolinen heillekin, kohtelen tasavertaisesti jne. Kuinka tämä siis SYRJII heitä?

heille että sori, et saa mennä naimisiin niin kuin me muut koska olet vääränlainen.

Vierailija
18/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti joka ei abortoi vammaista lasta? Tai silloin kun haukutaan uskovia mielisairaiksi?

Vierailija
19/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti joka ei abortoi vammaista lasta? Tai silloin kun haukutaan uskovia mielisairaiksi?

seuraavat vaatimukset:

- sinulla ei ole oikeutta avioitua koska olet tehnyt abortin tai ainakin liittosi pitää nimetä aborttiliitoksi.

- sinulla ei ole oikeutta avioitua koska olet mielisairas, tai ainakin liittosi pitää nimetä mt-liitoksi.

Vierailija
20/121 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on mielestäni tuo siviilisäädyn ilmoittaminen kaikissa lomakkeissa yms; eli nykymuodossaan joutuu homo/lesbopariskunnat heti kertomaan olevansa homo/lesbo jo kaavaketta täyttäessä. Ei varmaan ole aina ihan kannattava juttu, kuten olemme näistäkin kommenteista tässä keskustelussa havainneet suvaitsemattomuutta on runsaasti edelleen.

Mutta voisiko sen kaavakeasian muuttaa nyt ihan ensimmäiseksi? Yksi hyvä ajatus olisi siviilivihkiminen kaikille (kuten Saksassa muuten on!), sen jälkeen voi jatkaa kirkkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme