Siis onko jonkun 11-v pojalla jo tyttöystävä ???
Kommentit (50)
Voi kuulkaas.. Olen ipkerhonohjaaja, ulkoilemme koulunpihalla ja ihmetellen olen katsellut lasten välituntien viettoa nyt syksyllä. Pihaan kuuluu metsäalue jossa isoja koululaisia 5-6lk viettää välkkänsä halaillen ja pussaillen (eikä mitään moiskauksia vaan kunnon imuttelua). Koulusta nämä pariskunnat lähtevät käsikädessä tai toisiinsa kietoutuneina. Pareja on siis vain 4-8 ja koulu on suuri. Tunnen itseni niin vanhanaikaiseksi, uskoin vasta kun itse näin.
Muistakaa tunkea puhua seksiasioista ja tunkea taskut täyteen kondomeja"
Hmm.... Olen 11v tyttö, seurustelen jo 8v:n kanssa, mutta se on vielä koko ajan halimista, mutta jossain vaiheessa tiedetään, tuleeko jutusta mitään, ainakin toivoisin :)
Itse olen 11v poika ja koulussamme kyllä monilla minun ikäisilläni on "tyttöystävä". Oon ihastunu yhteen 13v tyttöön. En ole ikinä nähnyt häntä itse mutta olen videochatnnut hänen kanssaan.
Oon ite 11 vaa tykkään yhest tytöstä oon tekstaillu sille ja antanu joululahjanki ;) kannatti, se onMulle mukava ja mun mielest oli kivaa kertoo tunteista
Vierailija kirjoitti:
meidän 11 v poika on ihan lapsi vielä. Ja toivottavasti on vielä pitkään. Lasten leikkejä leikkii tyttöjenkin kanssa, eikä varmaan ole edes käynyt mielessä mitkään tykkäämisjutut. Niin lapsellisen oloinen on vielä.
Ota toi takas nyt 6 vuoden jälkeen. Mitä vittua, ymmärrätkö mitä toivot. 11v saa olla vielä lapsi, mutta yläasteelle mentäessä ihan parin vuoden päästä, on tosi monella murrosikä ja niitä lapsenomaisempia kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kanssa olivat kaveriporukassa, mutta olivat muka pari, tokan kanssa jopa kävelivät kerran käsi kädessä (kuulin jälkeenpäin tutulta), kolmatta ei ehtinyt edes tapailla kun jo tuli bänksit (sopivat tekstarilla, että alkavat "olee" mut eivät sen parin viikon aikana tavanneet kertaakaan). Eli ei se nyt niin kamalan vakavaa ole.
Nyt poika 15-vuotias, eikä vieläkään oikeesti kiinnostunut tytöistä, skeittaa poikien kanssa, tulee klo 21 viimeistään kotiin ja on koneella. Ja hyvä näin ;)
Poika taitaa olla "niitä" miehiä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2012 klo 22:19"]
Joo tiiän et mun ikäsen on tyhmää olla "aikuisten" keskustelussa (oon 13.) Te aikuiset ootte aika vitun pihalla nykynuorista jos luulette et se on 11 vuotiailla sellast "viatonta seukkaamist", tulkaapa joskus lapsenne kouluun niin se on kyl jo sellast halailuu ja pussailuu jo 11 vuotiaana. Ite oon nyt saman tytön kaa, ku olin 11 ja me jo sillo pussailtii ja halailtii (mut ei sit menty sänkyy kuten jotku aikuiset luulee jos tyttö ja poika iha vaa pussailee.) Ja oon aika varma täst jutust koska me ollaan muutettu aika monta kertaa ja joka koulus jotku on jossai nurkas pussailemas.
[/quote]
Halailu ja pussailu on "viatonta seukkaamista".
Muistan aivan hyvin että olin ihastunut yhteen tyttöön 6v ja että 9-10 v lähtien unelmoin useistakin luokan tytöistä. Eikä se unelmointi ollut pelkästään "viatota". 41v m