Siis onko jonkun 11-v pojalla jo tyttöystävä ???
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2011 klo 15:48"][/quote]
Omalla 11-vuotiaallani oli kaksikin tyttöystävää (vuorotellen), toista se ei kyllä tavannut kertaakaan seurustelun alkaessa, olivat vaan tekstarina sopineet "alkavansa olee". Eli sitä tasoa olivat suhteet :)
Nyt poika on 17-vuotias eikä ole naisia ollut näköpiirissä kuuteen vuoteen ;) Pitäisköhän tästäkin alkaa huolestua... :D
.... edellinen korjaa: .. seurustelun aikana eikä alkaessa.
Komppi nroille 25 ja 26
Kyllä minunkin aikanani jo lastentarhassa tykättiin ja kuljettiin käsikaulaa eli n. 50 vee sitten. Miksikäs nämä asiat olisivat siitä muuttuneet? Terveisiä lähettäisin silloiselle "poikakaverilleni" Juhalle jos tietäisin, missä päin vaikuttaa nykyään :)
Mun 12v tytöllä on poikaystävä. Alkoivat olemaan kun tyttöni oli 11v. Ei tosiaan mainosta sitä että seurustelee, salassa yrittää pitää.
Tiedän, että jotkut kaverit ovat seurustelleet tokaluokasta lähtien, jopa vuosia on nämä kestäneet, Ja sitten on näitä tosi lyhyitä "seukkaamisia". Että kyllä on aika yleistä, ja saattaa jopa mennä pussailuun ja jopa kielareihin asti.
Eipä ole vielä. Kavereilla joillakin kuulemma on, mutta poika sanoi mulle että ottaa tyttöystävän vasta 25 -vuotiaana. Jos löytää sellaisen tytön kuin minä =)
Joo tiiän et mun ikäsen on tyhmää olla "aikuisten" keskustelussa (oon 13.) Te aikuiset ootte aika vitun pihalla nykynuorista jos luulette et se on 11 vuotiailla sellast "viatonta seukkaamist", tulkaapa joskus lapsenne kouluun niin se on kyl jo sellast halailuu ja pussailuu jo 11 vuotiaana. Ite oon nyt saman tytön kaa, ku olin 11 ja me jo sillo pussailtii ja halailtii (mut ei sit menty sänkyy kuten jotku aikuiset luulee jos tyttö ja poika iha vaa pussailee.) Ja oon aika varma täst jutust koska me ollaan muutettu aika monta kertaa ja joka koulus jotku on jossai nurkas pussailemas.
tunnen tytön joka seurustelee tytön kanssa ja onkohan hän nyt 12
Ja jopa sama tyttökin vielä. Ei se mitään teinitason seurustelua ole, enemmän jonkinlaista statushommaa :-O
Sellanen "pidetään kädestä" poikakaveri :) Perhosia pyöri vatsassa kun oltiin yhdessä :) Ja tietty bestikseni oli sen mun poikakaverin bestiksen kanssa :D
Kyllä mun luokalla ainakin oli viidennellä seurustelevia pareja. Hengailivat ja soittelivat. Ei se tietenkään ihan samanlaista seurustelua välttämättä ollu kuin isommilla, mut ihastuuhan lapsetkin toisiinsa. Ei kai tossa nyt mitään kummaa tai uutta ole.
4 -lk sanoo olevansa rakastunut. Ja tyttö käynyt jo kylässä kotonakin. Ovat samalla luokalla.
Onhan tuo "seurustelu" vielä ihan viatonta. Mutta on suloista kun punastelee ja käytös muuttunut kohteliaammaksi ja auttavaisemmaksi kotonakin.
Muistan kyllä, että minullakin ihastumista jo ekoilla luokilla, mutta ensimmäinen poikaystävä 6-lk.
olin kai 4 tai 5 luokalla. Ihastusta ainakin oli.
on poika 11v ja istuu tyttöystävän kanssa sylikkäin välitunneilla...=(
Kyllä se minunkin poikani jo 10v alko seurustella... Tyttö tuli kotiinki ja välillä pussailivatkin... kyllä ne jossain välis eroski,poika sano syyksi siistimpi kundi.. 11vuotiaana löys sit toisen... kenties jos suhde on mennyt pidemmälle kuin pussailu..
Ei hätää, oon 11v tyttö ja mul on poikaystävä, ja kyl muaki aluks hävetti kertoo...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2012 klo 10:40"]Monta vuotta oli sama.
Tarhassa oli sellainen "rauhoittumishuone", missä oli vain lepotuoleja ja tyynyjä. Sillä soi musiikki, eikä saanut riehua tai leikkiä, vaan piti olla hiljaa ja rauhoittua.
Menin kerran poikaa hakemaan ja siellä tuo oli hiljaisessa huoneessa tyttöystävänsä kanssa. Istuivat samassa lepotuolissa käsi kädessä silmät kiinni. Oli jotenkin niin söpöä. Olivat tuolloin 5-vuotiaita :)
[/quote]
Oiii kun ihania:)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2011 klo 15:48"]
Eikös kaverit ihmettele, mietin sitä. Oon ite 11v ja olen ihastunut mutta en uskalla myöntää sitä(Tuntuu että ihastuksen kohde olisi myös minuun ihastunut.
[/quote]