Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jonkun 11-v pojalla jo tyttöystävä ???

Vierailija
05.03.2011 |

ei kai oikeesti??

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2011 klo 15:48"]

Eikös kaverit ihmettele, mietin sitä. Oon ite 11v ja olen ihastunut mutta en uskalla myöntää sitä(Tuntuu että ihastuksen kohde olisi myös minuun ihastunut.

[/quote]

Vierailija
22/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2011 klo 15:48"][/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla 11-vuotiaallani oli kaksikin tyttöystävää (vuorotellen), toista se ei kyllä tavannut kertaakaan seurustelun alkaessa, olivat vaan tekstarina sopineet "alkavansa olee". Eli sitä tasoa olivat suhteet :)

Nyt poika on 17-vuotias eikä ole naisia ollut näköpiirissä kuuteen vuoteen ;) Pitäisköhän tästäkin alkaa huolestua... :D

Vierailija
24/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... edellinen korjaa: .. seurustelun aikana eikä alkaessa.

Vierailija
25/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi nroille 25 ja 26

Kyllä minunkin aikanani jo lastentarhassa tykättiin ja kuljettiin käsikaulaa eli n. 50 vee sitten. Miksikäs nämä asiat olisivat siitä muuttuneet? Terveisiä lähettäisin silloiselle "poikakaverilleni" Juhalle jos tietäisin, missä päin vaikuttaa nykyään :)

Vierailija
26/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12v tytöllä on poikaystävä. Alkoivat olemaan kun tyttöni oli 11v. Ei  tosiaan mainosta sitä että seurustelee, salassa yrittää pitää.

Tiedän, että jotkut kaverit ovat seurustelleet tokaluokasta lähtien, jopa vuosia on nämä kestäneet, Ja sitten on näitä tosi lyhyitä "seukkaamisia". Että kyllä on aika yleistä, ja saattaa jopa mennä pussailuun ja jopa kielareihin asti.

Vierailija
27/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä. Kavereilla joillakin kuulemma on, mutta poika sanoi mulle että ottaa tyttöystävän vasta 25 -vuotiaana. Jos löytää sellaisen tytön kuin minä =)

Vierailija
28/50 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiiän et mun ikäsen on tyhmää olla "aikuisten" keskustelussa (oon 13.) Te aikuiset ootte aika vitun pihalla nykynuorista jos luulette et se on 11 vuotiailla sellast "viatonta seukkaamist", tulkaapa joskus lapsenne kouluun niin se on kyl jo sellast halailuu ja pussailuu jo 11 vuotiaana. Ite oon nyt saman tytön kaa, ku olin 11 ja me jo sillo pussailtii ja halailtii (mut ei sit menty sänkyy kuten jotku aikuiset luulee jos tyttö ja poika iha vaa pussailee.) Ja oon aika varma täst jutust koska me ollaan muutettu aika monta kertaa ja joka koulus jotku on jossai nurkas pussailemas.

Vierailija
29/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen tytön joka seurustelee tytön kanssa ja onkohan hän nyt 12

Vierailija
30/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa sama tyttökin vielä. Ei se mitään teinitason seurustelua ole, enemmän jonkinlaista statushommaa :-O

Vierailija
31/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen "pidetään kädestä" poikakaveri :) Perhosia pyöri vatsassa kun oltiin yhdessä :) Ja tietty bestikseni oli sen mun poikakaverin bestiksen kanssa :D

Vierailija
32/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun luokalla ainakin oli viidennellä seurustelevia pareja. Hengailivat ja soittelivat. Ei se tietenkään ihan samanlaista seurustelua välttämättä ollu kuin isommilla, mut ihastuuhan lapsetkin toisiinsa. Ei kai tossa nyt mitään kummaa tai uutta ole.

Vierailija
33/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 -lk sanoo olevansa rakastunut. Ja tyttö käynyt jo kylässä kotonakin. Ovat samalla luokalla.

Onhan tuo "seurustelu" vielä ihan viatonta. Mutta on suloista kun punastelee ja käytös muuttunut kohteliaammaksi ja auttavaisemmaksi kotonakin.

Muistan kyllä, että minullakin ihastumista jo ekoilla luokilla, mutta ensimmäinen poikaystävä 6-lk.

Vierailija
34/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kai 4 tai 5 luokalla. Ihastusta ainakin oli.

Vierailija
35/50 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poika 11v ja istuu tyttöystävän kanssa sylikkäin välitunneilla...=(

Vierailija
36/50 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minunkin poikani jo 10v alko seurustella... Tyttö tuli kotiinki ja välillä pussailivatkin... kyllä ne jossain välis eroski,poika sano syyksi siistimpi kundi.. 11vuotiaana löys sit toisen... kenties jos suhde on mennyt pidemmälle kuin pussailu..

Vierailija
37/50 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, oon 11v tyttö ja mul on poikaystävä, ja kyl muaki aluks hävetti kertoo...

Vierailija
38/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla ainaki

Vierailija
39/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no todellakin

Vierailija
40/50 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2012 klo 10:40"]Monta vuotta oli sama.

Tarhassa oli sellainen "rauhoittumishuone", missä oli vain lepotuoleja ja tyynyjä. Sillä soi musiikki, eikä saanut riehua tai leikkiä, vaan piti olla hiljaa ja rauhoittua.

Menin kerran poikaa hakemaan ja siellä tuo oli hiljaisessa huoneessa tyttöystävänsä kanssa. Istuivat samassa lepotuolissa käsi kädessä silmät kiinni. Oli jotenkin niin söpöä. Olivat tuolloin 5-vuotiaita :)
[/quote]
Oiii kun ihania:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi