No jaa kyllä Anni olis ollu edustavampi!
Mut kyl kai toiki kelpaa?
Kommentit (26)
Toinen silmä oli enempi jotenkin kiinni. Mun mielestä hänellä oli tosi oudot kasvot.
Ei todellakaan. Hän ei ollut kasvoistaan kaunis, mikä minusta on perusedellytys Miss Suomeksi valinnalle. Paras voitti.
kauneimmat kasvot oli kyllä voittaja-Pialla. Paljon hehkutettu Linnea oli pikku sievä.
pitkä, hoikka ja oikeista paikoista kurvikas, varsinkin hyvät tissit!
en ymmärtänyt miksi hän sai ennen kisoja niin paljon huomiota medialta? Tosi nätti tämä uusi missi lehtikuvien perusteella, mutta minkä pituinen?
Jos näitä kisoja väen vängällä halutaan jatkaa niin voisivat laittaa pituusrajaksi vaikka 175 cm, ei lyhyet tytöt pärjää universumeissa vaikka kauniita olisivatkin.
kauneimmat kasvot oli kyllä voittaja-Pialla. Paljon hehkutettu Linnea oli pikku sievä.
jeps, täysin samaa mieltä. T. nr 2....
he eivät ole lavalla esittelemässä vaatteita joten miksi ihmeessä heidän pitäis olla miesten mittaisia? Tässähän haetaan silmänruokaa toisin kuin mallimarkkinoilla! Harvoin miehet pitävät liian pitkistä naisista! Onneksi nää missikisat sentään vielä edustavat tätä ns tavallista naiskauneutta eli suht normaalipainoa ja pituutta!
jeps, täysin samaa mieltä. T. nr 2....
ja selkä liian pitkä. Lisäksi poikaystävä oli jo tuotu julkisuuteen.
Ja naiset kai ne enemmän näitä kisoja seuraavat kuin miehet.:)
he eivät ole lavalla esittelemässä vaatteita joten miksi ihmeessä heidän pitäis olla miesten mittaisia? Tässähän haetaan silmänruokaa toisin kuin mallimarkkinoilla! Harvoin miehet pitävät liian pitkistä naisista! Onneksi nää missikisat sentään vielä edustavat tätä ns tavallista naiskauneutta eli suht normaalipainoa ja pituutta!
Mä tykkäsin enemmän Annin siroista kasvoista
hevosillakin on sirot kasvot kroppan nähden
Ei vastaa minun käsitystäni kauniista...
http://is11.snstatic.fi/kuvat/Anniuusivirta2/img-1288407891003.jpeg
mielestäni voitti.... klassiset piirteet. Anni oli pitkä ja hoikka, mutta naama oli kummallinen. Parempi voitti! mutta siis, tämä minun mielipide. ja aina parempi kuin viime vuoden pallinaamapumpanen. Nyt voitti "klassinen kaunotar"