*~*~* SYYSSÄTEIDEN MAANANTAI *~*~*
Kommentit (25)
Siis onpa ollut hiljainen ilta, taitavat kaikki säteet olla säteilemässä. ;)
Kotihommia tehty eli pyykkiä pesty ja vähän järjestelty paikkoja. Kohta pitää varmaan hakea jo talvikamppeet esille, kun alkaa olla niin kylmä.
Omaan napaan kuuluu kp 15/24-30 (kaiketi tasoittumassa tuohon 25 kieppeille). Mä oon aika tietämätön vielä näissä ovisjutuissa eli mikäköhän se oviksen vaihteluväli voisi olla? Minä kun en sellaista bongannut, vaikka kaiketi olisi pitänyt jo olla??!! Mun ainut tieto tuosta mahdollisesta ajankohdasta on toi vauvalehden ovislaskuri, mutta eipä se toiminta kaiketi tuolla ole niin kellon tarkkaa...
Nyt on taas niiiiiin suuri kaipuu vauvasta, mutta olen yrittänyt pitää pääni kylmänä ja mielestäni siinä kohtalaisesti onnistunutkin. Mutta kyllä se on taas kova tiputus, jos täti ilmaantuu meille. Nyt meneillään kolmas yrityskierto, joten mielestäni voisi jo tärpätä!!
Taidanpa nyt siirtyä näistä ajatuksista ihan toiseen maailmaan, katsomaan Täydellisiä naisia. Viime maanantaina unohdin katsoa, näinköhän olen vielä kärryillä..
Mukavaa iltaa kaikille säteille ja paljon plussatuulia teille!
...pinoon!
Ihan ekkuna ONNEA MAE! Kun uutisesti luin niin iho nousi heti (sanotaaanko varmuudeksi näin lintuinfluenssaisena aikana) hirvenlihalle! ;)
Oi kun pian olisi sama onni, autuus, sekavat fiilarit ja kaikki tilanteeseen kuuluva tässäkin torpassa ylimmillään!
Niin...tiedän...tässä tarvitaan karsivällisyyttä... mutta... =)
Koko päivän on harmittanut etten ole aiemmin ennättänyt koneelle, mutta ollut ihan mahdoton hulina päivä!
Aamulla jo ennen kukon laulua lähdetin paremmanpuoliskoni Poriin palaverii ja auto millä he(työkaverin kanssa) sinne ajoivat oli vielä kesäpalloilla varustettu! Olen koko päivän pyydellyt yläkerranisännältä vaivihkaa, että saisin miehen elävänä kotiin, sillä täällä meillä ja koko heidän matkanvarrella on ollut todella kurja keli! Ja mahtottoman liukasta!(kotiin tuli juuri ja yhtenä palana)
Itse olen ennättänyt käydä hetken tänään kampaajalla " rentoutumassa" !
Sain äitini valvomaan Tirriäisen unta!(nukkui koko poissaolo aikani) Ja aivan yhtälailla kuin teillä Wilma, niin ei tule kovin montaa tylsää hetkeä päivän aikana tuon naperon kanssa! Menoa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää! ;)
Noihin galluihin:
1.
Meillä Ford Focus Cmax, musta väriltään ja vm 05
Sellainen keskisuuri tila-auto, ja itse olen tykännyt siitä ihan mieltsin paljon! Saimme auton vasta Tirriäisen synnyttyä(miehen työn kautta liisari auto) mutta kävimme niitä silloin raskaana ollessamme koeajamassa ja tämä auto teki minuun lähtemättömän vaikutuksen korkeudessaan! Autoon ei tarvitse kiivetä eikä laskeutua vaan voit vain istua!(itse olen 172cm pitkä) Ja taas sen ison mahan kanssa sieltä on niin helppo vain tulla pois! Ei tarvitse tilata nostokurkea kahdeksi viimeiseksi raskauskuukaudeksi pihaan seisomaan vain että mami pääsis autosta ylös! Mutta olen ehkä vain opettanut itseni liian helpolle...? ;) Niin ja se on NIIIN hyvä ajettava! Vakaan ja turvallisen tuntuinen! (huomaako että olen myyntialalla...vaikutti hieman myyntipuheelta... =) )
2.
Kun saimme tietää että Tirriäinen olisi tulolla maailmaamme niin olin 27v ja hänen syntyessä juuri täyttänyt 28 ja koska olen joulun lapsi niin jos saataisiin alulle tämä 2. prokkis niin olisin edelleen 28 ja syntyessä 29! =) ...*pyörittää päätään*...kamalan nopeaa nykyään menee vuodet...
Omaan napaan ei mitää uutta... ferrari on edelleen telakoituneena mein oven edes... mutta näyttää siltä, että olis jo täti käyny laittaas lämpeemään, jotta tarkenee karauttaa ratsunsa hevonjeeraan! Hyvästelen sen kyllä nyt sitten NIIIIN hyvin että nähtäis vasta pitkän ajan kuluttua seuraavan kerran... niin sukurakas tämän tätin kohdalla en ole...=)
Mutta murut,
nyt taas luppasee silmä tällä mamilla...
Kauniita unia kaikille ja mahottomasti plussasäteitä kaikille!
Piinailijat!Tsemppiä!!!
Hyvää kannattaa aina odottaa ja kaikki hyvä tulee pienissä paketeissa vai sanoisko että nyyteissä! Hihi! =)
Nyt nukkumaan!
Aurinkoa elämään!!! =)
-S-
Ihanaa jos säteille on tehty oma pinoutumismahku odotuspuolellekin! Iso kiitos!!!
Olette kaikki niin mukavia että mielelläni teidän kanssa sitten joskus odotan!! =) =) =)
Heips,
Tässä teitä jo tovin vierestä seuranneena ajattelin liittyä porukkaan, mikäli se sopii?
Nyt menossa kp 19/28, maha alkoi vihlomaan ihan kummallisesti tänään töissä. Lämpö on ylhäällä 36,6. Tisut arkana, vaikka yleensä ovat ihan pari kolme päivää ennen tätyliä. Alaselkää juilii kummasti, ei kait " raskauden" näin pian pitäisi olla havaittavissa???
Edellisestä on kauan aikaa ja se meni kesken rv 6+2.
Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista! Nyt jo kotoisa olo teidän seurassa, vaikka uusi olenkin. :0)
Ihanaa Mae, kun teillä on tärpännyt! Onnea suuresti!!!! Tuli itsellekin niin ihana olo, kun luki teidän onnesta! Toivottavasti me muutkin pian voitaisiin ilmoitella vastaavasta. Kovasti vaan tärppionnea muillekin!!!!
Päivä on mennyt kiitäen vaikka vapaapäivä minulla olikin. Käytiin aamulla pojan kanssa kaverilla kylässä ja oli ihana seurata kun lapset leikki aika kivasti keskenään aina välillä. (poika on siis nyt 2-vuotta) Siellä sitten kuumeilin ;o) taas kovasti....
Nukuin minäkin päikkärit, kun viime yö meni valvoessa. Miksihän kun ei ollut edes täysi kuu....? Haaveilin sitten siinä vauvasta yöllä.... Miulla on kamala vauvakuume, olisi ihana saada sellanen pieni söpö tuhiseva käärö syliin. Voi se vauvan tuoksukin.... hym....
Päikkärien jälkeen käytin pojan korvakontrollissa ja kaikki oli kunnossa onneksi. Lääkäriltä yritin kysellä ns. luomutärppejä raskaaksi tuloon... ei osannut juuri sanoa mitään. Hän itse, lääkäri siis, jää kohta äitiyslomalle, ihana maha hänellä. Jännä muuten se, että kun itsellä on vauvakuume niin näkee joka puolella ihania mahoja ja vauvoja! Onko kukaan kiinnittänyt samaan huomiota????
Niin niihin kysymyksiin...
Meillä Mitshubishi pajero eli sellanen maastoauto.
Kun ekaa vauvaa odottelin olin 29-v ja 30-v kun hän syntyi. Nyt olisin 33-vuotta kun hän syntyisi.....
Nyt ajattelin kömpiä nukkumaan, sillä huomenna olisi suunnistettava töihin....
Iltaa leidit!
Joo, enpä oo mäkään kerinnyt käydä viikonloppuna lueskelemassa pinoja. Pitää illalla vaikka tulla lueskeleen, kun esikoinen on saatu sänkyyn.
(.) Omanapa, mulla on piinavikko kp 23/? (28 pillereissä) alkanut ja pissattaa koko ajan.... :) Muita merkkejä ei sitten oikeestaan oo ollut, paitsi että edelleenkin ne venyttävät liikkeet sattuu tonne alavatsaan... Tiedä sitten onko se merkki jostain vai kuvittelenko vaan...?
Ongelma on, että oon lauantaina menossa kavereiden kanssa istumaan iltaa ja lauantaina pitäis periaatteeessa tädin tulla kylään, mutta jos ei tuu en tietenkään voi juoda, koska sillon en oo varma jos oon raskaana. Toisaalta en haluis tehdä vielä testiäkään, kun tää on vasta eka luomukierto ja voi venyä pitkäksikin. Ja sitten ois tietysti tarjolla boolia ja muuta alkomahoolia ja jos en juo mitään kaikki varmasti arvaa, että jotain tällasta on tekeillään. Mitä sitten teen, en vielä tiedä... Vinkkejä, mitä te tekisitte?
Äh, kun galluppeja oli niin monta, että en muista millään kaikkia...
Auto galluppiin, meillä on musta audi 100, vuosimalli -92. Kauhee, kun kaikilla muilla oli niin uusia autoja....
Siihen ikä galluppiin, olin 19v kun rupesin odottamaan esikoista ja 20v kun poika syntyi. Jos nyt tulisin raskaaksi olisin 23v, kun vauva syntyis.
Mukavaa viikonalkua ihan kaikille ja toivotaan paljon plussia kaikille piinailijoille ja tärppi onnea ovuloiville!!!!