Jälleensyntymägeneraattori (HS). Tee testi mihin syntyisit, jos syntyisit juuri nyt
Kommentit (101)
Minä uudestisynnyin Ugandaan, onnekas olen jos elän edes aikuisikään, ja tuskin silti olisi mahdollisuuksia muuttaa parempaan paikkaan.
Pori, Suomi!
Maailman ikävimpiä persläpiä.
Minä uudestisynnyin Ugandaan, onnekas olen jos elän edes aikuisikään, ja tuskin silti olisi mahdollisuuksia muuttaa parempaan paikkaan.
Pori, Suomi!
Ainakaan, jos ei ole tarpeeksi varallisuutta, tai etukäteen työpaikka valmiina sieltä maasta johon aikoo muuttaa, niin aika harva maa hyväksyy maahanmuuttajaksi työttömiä täysin persaukisia.
Ja suurin osa muustakin maailmasta ottaa kyllä suomalaisen vastaan. Hitusen eri tilanne jos synnyt kehitysmaahan, jossa jo naapurikaupunkiikin muuttaminen voi olla lähes mahdotonta.
Pori, Suomi!
Ainakaan, jos ei ole tarpeeksi varallisuutta, tai etukäteen työpaikka valmiina sieltä maasta johon aikoo muuttaa, niin aika harva maa hyväksyy maahanmuuttajaksi työttömiä täysin persaukisia.
Pori, Suomi!
Syntymäpaikkasi on jokin näistä:
Algiers, Boumerdès, Tizi Ouzou, Bejaia, Mila, Jijel, Constantine, Skikda, Annaba, El Tarf, Souk Ahras, Tébessa, Oum el.Bouaghi, Guelma, Khenchela, Batna, Biskra provinces
Ainakin ei tarviis kärsiä ylimääräisistä kiloista :o)
Myanmar, Magwarin maakuntaan syntyisin. Ei olisi varmaan kauhean valoisa tulevaisuus..
Onneksi olen varmistanut selustani eli maksanut kummimaksuja kyseiseen maahan jo vuoden. Toivottavasti synnyn omaan kummikylääni...
Indonesia, North Sumatra East Coast region.
No ainakin siellä on 65,5% väestöstä muslimeja joten sopisin hyvin joukkoon :)
Sotilasjuntan hallitsema liittotasavalta.
Ihanaa, tätä on odotettukin.
Ja siellä Kwazulu-Natal province
Aasiaan meni, Intian Bihariin :D
Mulle on kyl suomi ihanin maa notta ei kiitos...
Mieskin kokeili ja sai vastaukseksi Intian :D
Yunnan. Ihan napakymppi :) Lähtisin kyllä heti, kiinalainen lääketiede kiinnostaa kovasti.
Eikös Espanjanssa ole aika alhainen syntyvyys nykyisin?
USA, Maine,Massachusetts,New Hampshire, Vermont. Syntymäpaikkasi on jokin näistä:
Maine, Massachusetts, New Hampshire, Vermont
Sieltä käsin olis lienee turhaa sanoa, että älykkyys on rotuominaisuus. Terkkuja vaan Tatu Vanhaselle, että kannattais myös käydä veivailemassa tätä generaattoria.
Se olisi ihan kaikista ikävystyttävin persläpipaikka!