Jälleensyntymägeneraattori (HS). Tee testi mihin syntyisit, jos syntyisit juuri nyt
Kommentit (101)
Intia, Bihar.
Nepalin eteläpuolella Koillis-Intiassa sijaitseva Bihar on yksi Intian köyhimmistä alueista.
Tyttönä Intiassa ei ehken ole kauhean nastaa, vaikka tuo onkin suht hyvinvoiva osavaltio.
Chugoku, Shikoku tai Kyushu.
Vois olla huonompikin!
no ainakin täältä talvesta voisin sinne lähteäkin ;)
kun tätä syntymäpaikka arpoo, olisi se tuo, jonka saat. Kun minuutin kuluttua arpoo uudestaan, saa ihan eri syntymäpaikan. Minulle tuli Pohjois-Intia, sitten tuli Myanmar ja viimeksi kun kokeilin, oli syntymäpaikka Sudan.
Cabo Delgado tai Niassa provinces.
Mecklenburg-Vorpommern / Brandenburg / Berliini
mä syntyisin Kiinaan tosi lähelle paikkaa, missä mieheni on parhaillaan työmatkalla.
Että moi vaan numero 12, oltais sitten samaa kansaa!
Hmmm, mulla ei tule maasta juuri muuta mieleen kun missikissojen kauniit (leikeltyt) neitoset.
, tasan ei käy onnenlahjat!
Kiitos elämälle, että minä ja lapseni saimme syntyä vauraaseen ja turvalliseen Pohjois-Eurooppaan!
mä syntyisin Kiinaan tosi lähelle paikkaa, missä mieheni on parhaillaan työmatkalla.
...ja juuri nyt hän on tekemässä lapsia kiinalaisen naisen kanssa! Jee!
Pori, Suomi!
Maailman ikävimpiä persläpiä.
Etelä-Amerikkaan siis.
Tämä on tosi kiinnostava juttu. Saa ihmiset ehkä ajattelemaan miten hieno homma on syntyä tänne. Ja miten yhtälailla olisi voinut syntyä muualle. Ja miten tärkeää on pitää huolta muista - siellä muualla.
Että ei ääniä persuille. Enemmän rahaa kehitysmaiden tukemiseen.
ei taida Suomeen syntyviä löytyä...