Onko miehesi komeampi ja pidempi kuin muut miehet?
Kommentit (51)
189cm ja komea. Ja vähän liiankin komea joskus.
eiköhän niitä aina jostain komeampiakin löydy, ainaki pidempiä.
Mikä kysymys...huoh!
On ja olen melko varma, että kelpais muutamalle yh:lle ja sinkkunaiselle, mutta minunpas on;)
mutta ei ole varsinaisesti komea, ihan mukiinmenevä kuitenkin
mutta kenelläkään teistä ei ole yhtä komeaa tai seksikästä miestä kuin mulla :P
Ei ole kyllä pitkä, 178 cm. Entinen urheilija, nykyään ei enää kroppa niin hyvässä kunnossa, vähän mahaakin. Silti raamikas.
No ei ole, mutta ihan mielenkiintoisen kumma kysymys. Haluaako kysyjä oikeasti näyttää siltä että hänellä menee paremmin kuin muilla, ja miksi? Ja miksi tämä pituus on erityiskriteeri? Tai komeuskaan, perin outoa.
Lohduttaako sua tietää, että mä olen lyhyt, tyhmä ja köyhä? Sua varmaan hävettäisi tuntea mut.
195 cm,ja myös hoikempi kuin muut, mutta en tiedä onko komeampi.
huomaavaisempi, kivempi ja rakkaampi kuin muut miehet ;)
vaan ihana ja mulle sopiva muuten vaan. ;-) Ne pisimmät ja komeimmat on muuten sinkkuvuosieni kokemusten mukaan aika monen naisen käytössä...
tumma tukkainen ja sinisilmäinen komistus löytyy täältä vierestä :)
tumma ja tulinen (ei kuitenkaan ulkomaalainen). ja nuo ruskeet silmät... aaaah. Luojalle kiitos, että lapsemme sai myös ruskeat simmut! Pituuttakin reilusti :) Olen ylpeä vaimo.
Siis miten naisella värähtää viisari??
Ei hongankolistajat ole komeita, yleensä kasvonpiirteetkin alkaa olla aika karskeja kun 2 m alkaa lähestyä.
180-190 cm on ihannepituus miehellä.
komea, tumma suomalainen kuitenkin) ja leveä kuin ladonovi ja käsivarret aivan ihanat. Ja pituuttakin riittävästi, 184.
Komeudessa oikein kelvollinen, vaikka omaa tuttua miestä on vaikea verrata vieraisiin :)
mutta komea on todella kauniit silmät ja oikeat pusuhuulet.
keskipituinen ja keskinäköinen.
Näin myös minä.
Olisi vielä parantamisen varaa ulkonäössä, mutta enhän itsekään ole täydellinen.
Kyllä komea ainakin on, mutta on niitä muitakin komeita miehiä Suomen maassa.
Pituutta on se reilu 180, että keskivertoa taitaapi olla :)
Hirmu ihana mies!