Onko miehesi komeampi ja pidempi kuin muut miehet?
Kommentit (51)
Ulkonältään on ihan mielettömän komea: tummanruskeat taipuisat hiukset, isot ruskeat silmät, paksut kulmakarvat, tummat ja pitkät silmäripset ja niin kauniin muotoinen suudeltava suu.
Painoa on vaan viimeisen viiden vuoden aikana kertynyt vatsan seudulle. Olemmekin yhdessä aloittamassa painonhallintaprojektia.
190 cm on se maaginen raja jonka jälkeen pituus on negatiivista. Ei hongankolistajat ole komeita, yleensä kasvonpiirteetkin alkaa olla aika karskeja kun 2 m alkaa lähestyä.
180-190 cm on ihannepituus miehellä.
Ehkä tämän ylläolevan voisi allekirjoittaa. Kokemusta on lähes kaksimetrisestäkin, ja oli kyllä sekä fyysisesti että psyykkisesti rujo epäihminen.
vastauksia n.50 ja 90% on pitkä ja komea mies...hyvä juttu! , mutta ovat nämä samat ihmiset sitten niitä mitkä täällä palstalla haukkuu miehiä monella eri tavalla :)
M37
haluatte pitkän ja komean kaikkien naisten rakastaman miehen, kun ei se kuitenkaan pysty vastustamaan jokapäiväisiä kiusauksia?
aika komistus, ja uskon että kun on tyylikkäät vaatteet niin muidenkin silmään näyttää hyvältä...MRRRR, näpit irti, sen on mun mies!
Pidempi on kuin keskivertomiehet mutta ei komeampi. Aika ruma oikeastaan. Mä olen nätti mutta läski.
Muidenkin mielestä vai vain omasta mielestä. Jos katselee miehiä sillä silmällä niin hyvin harva suomalainen mies on komea. Kas kummaa kun av:lla sattuu olemaan juuri niiden harvojen miesten vaimot paikalla.
Oma mieheni on lyhyt eikä tosiaankaan muiden
mielestä komea. Ei ehkä omasta mielestänikään, mutta tykkään kyllä katsella häntä.