Lue keskustelun säännöt.
Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla?
Kommentit (7)
KIITOS SAAN MIEHELTÄNI TÄNÄÄN =)TAKUUPÄIVÄ=)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus itken kun laukean.Det känner så bra!
90 luvun alussa ja edelleen... saa itkemään onnesta:)
jos onnistuist saamaan minulle orkun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on suomen paras panomies ja te ette sitä saa.
Säälittävät miehenne pikku madoillaan ei tee mitään. Kärsikää!"
Nimim. mies pihtaa