Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeliaana ja ahkerana ihmisenä joskus ihmetyttää

Vierailija
04.03.2011 |

ihmiset, jotka valitaa ettei ole ehtinyt jotain hommaa, vaikka totuus on etteivät vain ole viitsineet.

Esim mun äiti, aikaa on eläkeläisenä vaikka muille jakaa, ehtii katsoa kaikki päiväsarjat, lukea lehteä 2h ja sitten ei muka ehdi tehdä jotain mitä on luvannut.

Mistäköhän minä olen geenini perinyt?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEh heh :D

Vierailija
2/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla useampikin rätti sen sädekehäsi kiillottamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin ihan samaa, kun olin erään ystävän luona kylässä. Tämä on kotona, yksi lapsi tokalla.

Nyt hän selitti tohkeissaan, kuinka hänelle on seuraavalla viikolla ihan sikahirveä stressi, kun lapsi on hiihtolomalla ja hänen pitää käyttää äitinsä lääkärissä. Että miten ihmeessä hän selviää.

9-vuotias lapsi ja yksi lääkärikäynti!

Vierailija
4/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, aikaa olisi tehdä vaikka mitä..mutta en saa mitään aikaiseksi :(

Aiemmin ehdin tehdä vaikka mitä töiden jälkeen ennen nukkumaanmenoa, nyt vaan vanun ja venyn...jos edes kauppaan saisi lähdettyä...

Vierailija
5/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin olla tekemässä jotain paljon hyödyllisempää?

Vierailija
6/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei voi hyvällä omallatunnolla rentoutua, jos tiskipöydällä on likainen haarukka.

Vierailija
7/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin saan työpäivinä enemmän aikaiseksi kuin silloin kun olen vapaalla. Jotenkin rutiinit auttavat pysymään vireessä.

Vierailija
8/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän työt tehty jo.

ap.

Vierailija
9/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän työt tehty jo.

ap.

Vierailija
10/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en vain ole viitsinyt tehdä asioita/hoitaa hommia. Aikaa olisi, kun olen vain kotona kahden pienen lapsen kanssa, mutta kun aina ei huvita.

Onko pienempi paha, jos myöntää laiskuutensa? Vai onko se edes laiskuutta, jos esim. kodin siisteys ei ole ihan maailman tärkein asia? Jos ja kun minulla on hetki aikaa, valitsen mieluummin teekupposen ja lehden lukemisen kuin kotityöt. Eihän tätä kotiäitiyttä muuten jaksaisi!

Vierailija
11/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkeruuteni ansiosta olen saanut hommat kuntoon ajoissa, eikä mitään keskeneräistä jäänyt roikkumaan loman yli. (toisin kuin eräillä)

ap.

Vierailija
12/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkeruuteni ansiosta olen saanut hommat kuntoon ajoissa, eikä mitään keskeneräistä jäänyt roikkumaan loman yli. (toisin kuin eräillä) ap.

jos on oikeasti ahkera, ei sellainen ihminen tuo esille ahkeruuttaan.

Vierailija
13/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee

ahkeruuteni ansiosta olen saanut hommat kuntoon ajoissa, eikä mitään keskeneräistä jäänyt roikkumaan loman yli. (toisin kuin eräillä) ap.

ap

Vierailija
14/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee

ai että luettelemall töitä tulee laiskaksi, ok ap

ja sanotaanhan sitä niinkin että ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Vierailija
15/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kiireiset ja ahkerat ihmiset eivät sitä taitoa osaa. Jokaiselle tekisi hyvää olla viikko ihan yksin, ei telkkaria, ei nettiä, ei puhelinta. Olla omien ajatusten kanssa ja tutustua itseensä. jatkuva kiire on usein tapa älttää ikäviä asioita, kun on monta rautaa tulessa ja juoksee koko ajan tukka putkella, niin on helppo välttää ikävien asioiden kohtaaminen. Ja tämä ei tarkoita mitään suurta draamaa, vaan ihan sitä että kohtaa itsensä ja tekee pientä välitilinpäätöstä elämästään. Se tunne kun on yksin 1-2 tunnin lenkillä ajatustensa kanssa rentouttaa, miettikää saman vaukutus kun puhutaan päivistä tai jopa viikosta :)

Vierailija
16/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vain tarttumaan uusiin töihin. Ei ahkera ihminen ehdi palstailla.

Vierailija
17/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että haukkuisit täällä muita.

Vierailija
18/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen muutamia.

-Laiska töitään luettelee

-Ylpeys käy lankeemuksen edellä

-Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse

-Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston

-Itsekehu haisee

Vierailija
19/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon tyhmiä ihmisiä jotka katsovat kaikenlaisia sarjoja ja lukevat lehtiä ja sättäilevät netissä ja eivät osaa tehdä muuta.

joskus kun yrittää huutonetissä myydä vanhaa kaappia niin kukaan ei huuda koska se pitäisi maalata. ihmiset ei osaa maalausta tai lakkausta nykyään. kaikki pitä olla valmiina.

sen kaapin saisi 20 eurolla ja maalit maksaisi 20 euroa, mutta kukaan ei huuda ja sitten kun sen on itse maalannut valkoiseksi ja laittaa uudelleen myyntiin ja hinnaksi 200 € niin heti menee.

Vierailija
20/35 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on etu...hyvä vain kun eivät tajua, itse saa hyvää halvalla ja enemmän.

on paljon tyhmiä ihmisiä jotka katsovat kaikenlaisia sarjoja ja lukevat lehtiä ja sättäilevät netissä ja eivät osaa tehdä muuta.

joskus kun yrittää huutonetissä myydä vanhaa kaappia niin kukaan ei huuda koska se pitäisi maalata. ihmiset ei osaa maalausta tai lakkausta nykyään. kaikki pitä olla valmiina.

sen kaapin saisi 20 eurolla ja maalit maksaisi 20 euroa, mutta kukaan ei huuda ja sitten kun sen on itse maalannut valkoiseksi ja laittaa uudelleen myyntiin ja hinnaksi 200 € niin heti menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän