Tuli surullinen olo Tuksun häät-ohjelman lopusta
olisivat voineet jättää näyttämättä. Ja muutenkin, Johanna ansaitsisi hitusen onnea, toivottavasti löytää sitä vielä!
Kommentit (75)
se olikin Henna Kalinaiselta ihan fiksu päätös ettei haluakaan osallistua moiseen sirkukseen? Jos ei aluksi ihan ole tiennyt asian laitoja mutta sitten huomannut missä tilassa tämä morsiuspari oikeesti onkaan?
mutta Johannan kohdalla tuo usko ei taida ihan päteä, kun korostaa tuota lihan himoa niin paljon
Miksei uskovainen saisi arvostaa seksiä? Seksi on yksi ihanimpia asioita mitä on.
..mun mielestä mitenkään erityisemmin tylyttäny Artoa, aika rauhallisesti koitti saada sitä rauhoittumaan mun mielestä, ei ainakaan provosoinut yhtään. Tuli mieleen et jotain vikaa sillä Artolla pakko olla kun raivos "älä syyllistä mua!", tuli mieleen ettei saanut kritisoida jos toinen on liian kännissä ja mokailee..? No eipä siinä kaikkee kuitenkaan näytetty että ei voi tietää.. Mullekin kuitenkin tuli Tuksusta paljon positiivisempi kuva mitä aiemmin ollut.
Nimittäin just tuota, että kyllähän tuossa jo pitääkin sanoa jotain, kun toinen on niin hirveessä kännissä koko ajan, että ei tajua enää mitään. Jotenkin oli tosi surullista katsoa, kun Arto haahuili humalassa ja oli lopulta ihan sekaisin. Surullista....
oikeesti?
mä olen yhtä yllättynyt heidän erosta kuin olen tästä martiinan ja eskon yhteepaluusta.
lööppijulkkikset on nimensä mukaisia.
Lopussa Arto jotain kiukutteli ja Johanna yritti, että käyttäydy nyt. Sit ku Arto meni rauhoittuu, Johanna sanoi englanniksi (Arto ei osaa englantia), että
"nyt te näette, millainen Arto oikeasti on. Se on tollainen hankala, kiukutteleva kännissä ja sit se käy muhun käsiks. No, onneks aina saa avioeron."
No mutta mä olin yllättyny kuinka vähän ne sit näytti sitä draamaa.
Tuon episodin jälkeen (kerrotaan uusimmasssa Seiskassa) ne meni juhliin ja Arto kävi Tuksuun käsiks tanssilattialla ja sit turvamiehet meni väliin, sit Arto juoksi lumihankeen makaamaan ja huusi että hän ei kestä yms.
Sitten se vietiin rauhoittumaan sviittiin, jonne sammui.
Johanna vietiin sviittiin vasta aamu puoli kuudelta. 8 min päästä Johanna soitti hätäpuhelun, että Tulkaa äkkiä apuun, Arto on väkivaltainen. Toimittajat ja turvamiehet tuli äkkiä apuun ja tilannetta puitiin tunnin verran ja Arto myönsi heti, että hän oli väkivaltainen ja haluaa avioeron. Sit Arto lähti hotellin baariin dokaa, siis aamulla.
Kaiken ton ne ois voinu näyttää myös.
Nimittäin just tuota, että kyllähän tuossa jo pitääkin sanoa jotain, kun toinen on niin hirveessä kännissä koko ajan, että ei tajua enää mitään. Jotenkin oli tosi surullista katsoa, kun Arto haahuili humalassa ja oli lopulta ihan sekaisin. Surullista....
katsokaa vaikka seiskan sivuilta seiska-tv:n pätkä missä ne mongertaa molemmat kännissä.
Ja vaikka kuinka onnistui vaikuttamaan hetken sympaattiselta, niin nainen on tuomittu pahoinpitelystä (hakkasi ex-miestään veitsellä) ja ajanut 2.2 promillen kännissä. Kaksi väkivaltaista juoppoa kohtasi toisensa huoltoasemalla ja sen jälkeen loppu on historiaa.
Mutta minäkin sain myönteisemmän kuvan Johannasta, ja aloin fanittaa. Toivottavasti onnistuis elämässään paremmin vielä. Eiköhän noita draamoja nyt aleta puida seuraavaksi lehdissä ja netissä.
Mitä oikeasti tapahtuikaan. Tuskin enää edes ovat yhdessä.
Uusimmassa seiskassa lukee mm. näin:
Arto paiskasi vihapäissään juomalasin juhlavieraita päin, mutta onneksi lasi ei osunut keneenkään. Hän kävi vaimoonsa käsiksi tanssilattialla, mutta ripeästi toimineet järjestysmiehet ja juhlavieraat saivat tilanteen haltuun. Arto karkasi ulos haukkaamaan happea. - Mä teen vielä jotain tänä yönä.....- Mä en halua nähdä sitä ämmää enää koskaan. Toivottavasti Johanna ei tule hääsviittiin yöksi, sillä silloin lentää joko kukkavaasi tai nainen, Arto huusi.
Puoli kolme yöllä hän sammui hääsviitin sohvalle.
Arton sammuttua sviittiin Johanna juhli häävieraiden kanssa.
Seiskan toimittajat saattelivat riidasta huolimatta juhlatuulella olleen morsiamen noin kello puoli kuusi aamulla sviittiin, jossa Arto yllttäen oli vastassa. Aviopari vakuutti että kaikki on hyvin ja vannoi hääyönsä sujuvan sopuisasti.
Toimittajan puhelin soi 8 minuutin kuluttua.
- Arto on väkivaltainen, tulkaa auttamaan! Johanna kiljui puhelimeen.
Sviitissä oli täysi riita päällä, kun toimittajat kiiruhtivat tarkistamaan tilanteen.
- Arto repi minua tukasta ja riepotteli pitkin lattiaa.
ja sain kyllä myös Johannasta ihan erilaisen kuvan kun ennen. Sehän on ihan fiksu tyyppi kaiken sen hömpän alla.
Niissä mekko sovituksissa oli tosi kaunis ilman hirveää hiuspehkoa ja sitä kovaa meikkiä ja aivan järkyttävän kamalaa huulipunaa. Sitten itse sanoi, ettei tunne oloaan kotoisaksi siinä meikissä.
Tuksu olisi kyllä upea nainen jos jättäisi sen turhan raskaan meikin ja kaikki mauttomat asut pois. Ja laihduttaisi jonkun verran.
Artokin on selvinpäin varmaan ihan hyvä tyyppi. Tyypillinen kilttimies joka selvinpäin nielee kaiken ja mielistelee ja sitten kännissä kaikki räjähtää.
ja sain kyllä myös Johannasta ihan erilaisen kuvan kun ennen. Sehän on ihan fiksu tyyppi kaiken sen hömpän alla.
Niissä mekko sovituksissa oli tosi kaunis ilman hirveää hiuspehkoa ja sitä kovaa meikkiä ja aivan järkyttävän kamalaa huulipunaa. Sitten itse sanoi, ettei tunne oloaan kotoisaksi siinä meikissä.
Tuksu olisi kyllä upea nainen jos jättäisi sen turhan raskaan meikin ja kaikki mauttomat asut pois. Ja laihduttaisi jonkun verran.Artokin on selvinpäin varmaan ihan hyvä tyyppi. Tyypillinen kilttimies joka selvinpäin nielee kaiken ja mielistelee ja sitten kännissä kaikki räjähtää.
Ei valehtele poliisille eikä riehu kiinniotettaessa. Fiksu nainen ei valehtele olevansa raskaana vain saadakseen huomiota.
Tukiaisesta on fiksuus kaukana.
Johanna on fiksu kaiken se paskan alla. Psyyke kun järkkyy ja päihteet vie niin sitä tulee tehtyä kaiken näköistä paskaa.
Johanna on fiksu kaiken se paskan alla. Psyyke kun järkkyy ja päihteet vie niin sitä tulee tehtyä kaiken näköistä paskaa.
miksi ketään kiinnostaa tämä elähtänyt seksityöläinen?
Se on sellanen mediahuora ja julkisuustyrkky ettei mitään rajaa!!
Ainoa syy on,että ihmiset on iloisia että joku on tyhmempi kuin itsensä ja jollain menee huononmin kuin itsellään.
Nyt kunnon boikotti tätä vosua kohtaan!
Otan osaa vanhempien ja sukulaisen häpeään.
niin kannatti mennä naimisiin. Piste.