Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli surullinen olo Tuksun häät-ohjelman lopusta

Vierailija
03.03.2011 |

olisivat voineet jättää näyttämättä. Ja muutenkin, Johanna ansaitsisi hitusen onnea, toivottavasti löytää sitä vielä!

Kommentit (75)

Vierailija
22/75 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se loppu oli just hyvä. Siis siinä mielessä, et jäi oikein odottamaan millon julkaistaan seuraavat lööpit. Julkisuudella ja lehtijutuillahan Tuksu elää, joten toi sai kaipaamaan lisää.

Fiksuna mä en ko. henkilöä pidä. Tämän kuvan oon ainakin julkisuudesta saanut, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D david hasselhoff:n taika temppu (taikoitti varmaan david copperfield), sit ne sormukset hahah, ensimmäinene tanssi meni ihan hyvin kans tuksu ei pysyn pystyssä/arto ei jaksan pitää sitä pystyssä, sit miten arto kantoi tuksun ovest sisää :DDD. Hääkäkku ei kyl ollu mikään kallis eikä jenkki tyylinen pari mansikkakakkua haettiin k kaupasta ja laitettiin telineeseen. Häävieraita oli + - 20 eli ei kyl ollu mikään kallis keikka koko juttu joten oletan että se oli vaa media temppu niinkun puolet meist arveli. Aika hauskaa se silti oli :DDDDDDDD

Vierailija
24/75 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa vähän värikkäämpiäkin ihmisiä, kun vain meitä perustaallaajia, joita on aamubussit täynnä. Johanna on omalla tavallaan persoonallinen ja vahva väriläiskä!

Johanna on omalla tavallaan persoonallinen ja vahva maksaläiskä!

Vierailija
25/75 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli surullinen olo. Johanna on oikeasti fiksun ja sympaattisen oloinen. Jotain on kuitenkin hänen elämässään mennyt pieleen, kun nuo miesvalinnat ja julkisuusasiat eivät kyllä mene putkeen. Noin fiksu nainen luulisi ihan järjellään tajuavan, että mikä kannattaa ja mikä ei.

Oikeasti toivoisin Johannalle aitoa, tasapainoista herrasmiestä rinnalle, joka rauhoittaisi hänen oloaan.

Oikeasti toivoisin Johannalle aitoa, tasapainoista herrasmiestä rinnalle, joka rahoittaisi hänen oloaan.

Vierailija
26/75 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla samanlainen ihmisarvo kuin meillä muillakin.

Kertoohan tää nyt meistäkin aika paljon, että seurataan itseltään hukassa olevia ihmisiä ja sitten päälle nauretaan ja ilkutaan. Nykyajan gladiaattotihuvia? Päähenkilö saa lopussa surmansa ja kansa halkeaa onnesta.

Vierailija
27/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Johanna oli ihana ja vaikuttaa symppikseltä. Mutta tosi surkea loppu. Miksi ne meni naimisiin?

Vierailija
28/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain Johannasta myönteisemmän kuvan, mitä mediassa on ollut esillä.

Vierailija
29/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ikäväksi veti mielen. Mun käy niin sääliksi, niitä molempia.

Vierailija
30/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tarvi kertoa..

Vierailija
31/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli surullinen olo. Johanna on oikeasti fiksun ja sympaattisen oloinen. Jotain on kuitenkin hänen elämässään mennyt pieleen, kun nuo miesvalinnat ja julkisuusasiat eivät kyllä mene putkeen. Noin fiksu nainen luulisi ihan järjellään tajuavan, että mikä kannattaa ja mikä ei.

Oikeasti toivoisin Johannalle aitoa, tasapainoista herrasmiestä rinnalle, joka rauhoittaisi hänen oloaan.

Vierailija
32/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ennen ollut ennakkoluuloja Johannaa kohtaan, mutta vaikutti kivalta. Enemmän ihmettelen sen Henna Kalinaisen käytöstä..

Vierailija
33/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan ok, että haluaa olla kaunis, vaikka olisikin uskossa, mutta Johannan kohdalla tuo usko ei taida ihan päteä, kun korostaa tuota lihan himoa niin paljon ja esim. Miksi olettivat, että kaasot maksaisivat kalliit lentoliput itse tuonne Lappiin?

Ihmettelen tosi paljon, miten todella kauniista, luonnonkauniista naisesta tuli hirveä ihmisen irvikuva!?

Ei kumpikaan hääparista ole ihan terve, mutta siltikin kemiaa riitti.

Mutta mikä on aitoa tosiaan?

Kysymys jäi roikkumaan.

Vierailija
34/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain Johannasta myönteisemmän kuvan, mitä mediassa on ollut esillä.

Ja surullinen mieli tuli lopusta myös. Eikä tuon ohjelman näyttäminen ainakaan lisää heidän mahdollisuuksiaan onnistua.

Säälittää molemmat, jotain on pahasti pielessä, mutta auttaakaan ei kukaan voi, jos eivät itse tuota tajua.

Vierailija
35/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feikata kaikki? Hiukset, tissit, huulet, iho, ripset....kertokaa?

Vierailija
36/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna vaikutti mukavalta ihmiseltä ainakin tuon ohjelman perusteella. Tietenkin on oman tiensä kulkija. Katsoin ohjelmasta noin puolet, mutta sitten vaihdoin kanavaa kun toinen sarja alkoi.

Vierailija
37/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että Johannan lapsuudenkodissa on jotain tosi pahasti pielessä... Ei kai kenestäkään voi muuten tulla noin harhaista..? Ja siis oikeasti sympaattisen ja mukavan oloinen hän on, mutta toi koko julkisuuden/glamourin yms sekapäinen palvonta ei vaan vaikuta normaalilta!!??

Vierailija
38/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovasti tylytti miestään, muutenkin rouva oli aika jäätävä. Ei paljoa tunteita näkyny, ainakaan onnen, omana hääpäivänään..

Vierailija
39/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa, että muka niin uskovainen perhe ja kaikki lapset terveen näköisiä jne, yhtäkkiä kaikilla kaikki feikkiä, kuvaan tulee viinat sun muut?

Vierailija
40/75 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä minäkin ajattelin - koska ohjelman mukaan ainakin 2 kolmesta sisaruksesta on samanlaisia.. eikä se nuorinkaan sisko tunnu paljon kaavasta poikkeavan..

luulen että Johannan lapsuudenkodissa on jotain tosi pahasti pielessä... Ei kai kenestäkään voi muuten tulla noin harhaista..? Ja siis oikeasti sympaattisen ja mukavan oloinen hän on, mutta toi koko julkisuuden/glamourin yms sekapäinen palvonta ei vaan vaikuta normaalilta!!??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi