Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin lapsista kasvaa niin ahneita?

Vierailija
02.03.2011 |

Olen nyt hiihtolomallani viettänyt aikaani oman lapseni ja hänen kavereidensa kanssa.

Kävimme mm. elokuvissa ja ennen sitä läheisessä karkkikaupassa, kummastelin sellaista seikkaa, että kun lupasin maksaa jokaiselle pienen pussillisen irtokarkkeja,niin näillä muilla alkoi hirveä hamstraus omiin pusseihinsa, puolen kilon pussillisia saivat kasaan.

Aiemmin olen huomannut samaa piirrettä näillä ystävillä, samoin sellaista "pummaamista" on lapseltani jatkuvasti, pyydetään ostamaan sitä ja tätä ja tuota ja heiltä on omat rahat jatkuvasti loppu.

Oma tyttäreni ei koskaan tuhlaa viimeisiä rahojaan mihinkään turhuuksiin kuten helyihin tai karkkeihin, vaan säästää rahansa johonkin isompaan ja tärkeämpään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä rohmuan ainakin ilmaisen viinan bileissä :D

kaksin käsin!

Mulla on tapana ryystää lattialtakin, jos siideri kaatuu. Tai sitten kuivaan sen liinaan ja puristan takaisin lasiin.

Vierailija
42/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksin käsin!

Mulla on tapana ryystää lattialtakin, jos siideri kaatuu. Tai sitten kuivaan sen liinaan ja puristan takaisin lasiin.

mutta pöydältä olen joskus ihan oikeasti hörppässyt :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsemme on ainokainen ja saanut monen mittapuun mukaan paljon enemmän kun ikätoverinsa. Koskaan hän ei kuitenkaan leveile millään mitä on saanut tai esim. missä kaikkialla on matkustanut. Ennemminkin jättää kokonaan kertomatta asoista. Esim. joulun seudun vietimme kaukomatkalla, mutta lapsi ei ollut koulussa, edes opettajan kysyessä miten kukakin oli lomansa viettänyt, kertonut matkasta. Lapsella taas on kaveri, jolla on kova tarve suurennella ja jopa valehdella omista asioistaan. Olen miettinyt mistä sellainenkin tarve kumpuaa.

Esim. siitä, mitä lapsesi kertoo kavereilleen?

Vierailija
44/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäinen lapsistani on itsekäs ja ahne kuin mikä...

Vierailija
45/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksin käsin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi