Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT,uuteen viikkoon,uusin kujein!!!!

23.10.2005 |

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli kovasti onnea Minttumaarille! Käyhän ilmoittamassa l.a. neliapiloihin, niin saadaan vetoapua ja mallia siitä muut =). Siellä kun plussalistalla ei tunkua vielä ole...

-Iitu-

Vierailija
42/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukana ollaan.

Onnea Mittumaari! Jospa vedät täältä muitakin mukaasi.Tuskin mua kuitenkaan...

Ovulaatio on karannut jonnekin, kun ei meille oo osannu. Petipuuhiinkin mies oli innokas alkukierrosta, mutta nyt on vauhti hyytyny. No, nyt on saanu seurata kuopuksen taaperrusta. Voi tuota oppimisen iloa :) Ja liikuttavaa seurata, kun toista niin jännittää uusi taito.

Tsemppiä, plussaonnea ja malttia tarvitseville!

T@hti ja lapset 00, 02 ja 04

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan onnistu tulemaan enää raskaaksi! Tässä kierrossa mielestäni pongasin oviksen ja touhuiltiin hyvin sopivasti, silti nyt alkaa oleen kp 23/25-38 ja täti kurvaa varmasti kohta paikalle. Mahaan sattuu jo ja muutenkin olo on juuri sellainen kuin ennen tätiä!

Pitäisköhän mun sittenkin koittaa niitä ovistikkuja???? Mutta kun kierto on noin epäsäännöllinen nin milloin alkaa tikuttaan? Onko kenelläkään vinkkiä?

Nyt juuri on melko pettynyt olo, minä niin toivoin, että tästä kierrosta olisi tärpännyt! Ei oikein mikään edes huvita! Ei kannattaisi varmaan näin vanhana edes enää lapsista haaveilla!

Mukavampaa päivän jatkoa teille muille!

Vierailija
44/54 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt Haavekuva vielä masennu! Kyllä mekin ne plussat jossain vaiheessa napataan:) Kävin eilen tuolla perhesuunnittelu sivuilla ja siellä sanottiin, että vuoden sisällä 90% raskautta yrittävistä pareista raskautuu, joten kyllä se vielä joskus... Itsekin olen vähän harmissani, kun tässä kierrossa oviksen bongasin kp12 ja sinä aikana tuli sitten kolmisen kertaa touhuiltua... että yritystä nyt olisi ainakin ollut, niin sitten olen juuri tänä viikonloppuna menossa reissuun, joka on todellakin aikuisten " kostea" viikonloppu, niin pelkään, että työ meni hukkaan, kun olisi juuri se kiinnittymisviikonloppu:( En kylläkään tiedä vaikuttaako tuo väkevien nauttiminen itse kiinnittymistapahtumaan, mutta kuitenkin...

Vierailija
45/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta nyt nopsaan,sillä täytyy mennä kuopusta nukuttamaan tuonne floskaan ja räntä sateeseen.hhhrrrrr!!!

palailen otollisempana hetkenä;)

L+5 ja haave vaavi

Vierailija
46/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin täällä toissapäivänä ilmoittautumassa...Lisään tähän nyt taustatietojani. Elikkäs meillä on 9-vuotias poika, 3,5v tyttö ja 1v9kk poika. Kolmannen jälkeen vannoin kaikille, että nyt olis lapsiluku täynnä, mutta täällä ollaan.Mitä enemmän täällä vierailen,sitä pahempi vauvakuume...nyt se on tarttunut jo mieheenkin! Mutta silti yritän sillä vähäisellä järjellä vielä lykätä yritystä, koska tunnen itseäni sen verran,että neljännen jälkeen olis haaveet taas viidennessä....Olen nimittäin vasta 29v ja mies täyttää 36v, joten tässä olis edessä vielä monta lapsenteko vuotta.

Niin ja sit muo vähän jarruttaa se,kun tää viimeinen synnytys oli syöksysynnytys, juuri ja juuri ehdittiin sairaalaan. Nousin autosta ja aloin riisua housuja, huusin ovella seisovalle kätilölle, että nyt se tulee. Ne vaan toppuutteli, että eikai nyt sentään. Vilkaisi tilanteen ja sanoi että " ponnista" , kolmessa minuutissa kaikki oli ohi! Mua varoitettiin, että seuraava on vielä nopeampi.

Sitten on nää sukulaiset,jotka asiasta vihjatessani sanovat heti " ettekai nyt enää" tms...Mut eihän näitä sukulaisille tehdäkään, vaan omaksi ihanaksi iloksi!

Ella--Sofia

No kunhan nyt edes tämän vuoden pystyn pitämään itseni aisoissa,vaikka se jo aika uhkaavalta näyttääkin.

Vierailija
47/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis sukulaisista Ella--Sofia (toivotaan että meni nimim. ees sinnepäin ;D ) eikä muistakaan huomauttelijoista! Kyllä mekin on saatu monesti kuulla jos jonkinlaista milloin vihjailua,milloin suorempaa tekstiä siitä miten pähkähulluja me ollaan,kun lapsia on viisi ja pienillä ikäeroilla,mutta täytyyhän niille antaa lisää aihetta,siksipä täällä taas kuumeillaan :DDD No,ei tosiaankaan niiden takia,vaan ihan omasta halusta...

kaikki muutkin uudet tervetuloa ja kukas olikaan plussannut? Sinulle hurjasti onnea,loput plussasäteet voit jättääkin meidän käytettäviksi,kun et itse juuri nyt tarvitse :D

Mutta nyt pihalle nauttimaan lumikelistä. Alkoi jo pakastaa,niin että ei enää niin kastukaan. Tuulee kyllä kovaa!!!

H&viisikko ja haaveissa se kuudes kullannuppu

Vierailija
48/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana pakkassää täällä Itäisessä suomessa. minulla Ella--sofia oli myös tää viimeinen eli neljäs synnytys nopea. Menin sairaalaan ja 20min päästä tyttö oli maailmassa.Passitin vielä miehenkin takaisin töihin kun ajattelin, ettei tässä vielä kiire ole...onneks soittivat heti perään ja mies ennätti viime minuuteilla paikalle.

Joo, viime yö oli risainen ja ajattelin että ei yhtään yökeikkujaa meille enää, mutta nyt päivällä kaikki on taas toisin. Ympärillä näkyy ihania vauvoja ja vauvamasuja. Olen kateellinen kaikille odottaville äideille! Luetteko te muut paljon vauvakuume aikaan vauvalehtiä jne.? Minä olen etsinyt vintiltä kaikki vanhat odotusaiheiset lehdet ja iltaisin lueskellut niitä...

T. Petrus ja lapset 94,97,01 ja 04

Ps. leanna, meidänkin toisiksi nuorin on syntynyt lokakuussa 04 ja sit nää kuopuksethan onkin samanikäisiä.

Vierailija
49/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä myöten sitten hyvin risaiset yöt. Jostain syystä tuo yövalvominen ei kuitenkaan rasita ihan niin paljon nykyään kuin aikoinaan ensimmäisen kanssa vaikka ikääkin on nykyään 10v enemmän siksi ehkä vielä yhdestä haaveilenkin.

Oli mukava lukea Meidän Perhe-lehteä kun siinä oli Merja Larivaara neljän lapsensa kanssa ja se oli jotenkin niin luonnollista, että lapsia on neljä. Kun välillä sitä pitää itseään melkoisena hörhönä haaveillessaan vielä yhdestä...

Onnea kaikille tähän kiertoon matkaan!

Kyllä minäkin muuten luen noita Vauva-lehtiä ja nytkin juuri kirjastosta lainasin pinon niitä. Miestä vähän tuppasi hymyilyttämään minun valintani lainoista... Mutta kamalaa on mun mielestä se, että mä olen ihan oikeasti kateellinen kaikille vauvan kanssa touhuaville, vastasynnyttäneille ja ison mahansa kanssa kulkeville...

Vierailija
50/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu petrus meillä näköjään saman ikäisiä lapsia pari kipaletta!kiva!

mulla myös nää kaksi viimeistä,4.ja 5. synntys olleet nopeita.ensimmäisestä supistuksesta,joka ei ollut edes kipeä kummallakaan kerralla ja vasta pikkuhiljaa vahvistuneet,on mennyt 1h-1,5 h kun pojat syntyneet.mun onnekseni olen molemmat kerrat ollut jo sairaalassa muiden ongelmien takia ja en ole joutunut eteiseen synnyttämään=)

mä lukisin vauva-lehtiä,jos en olisi niitä antanut pois.ja uusia en " uskalla" ostaa kun toi mun ihana anoppi hoitelee aina näitä meidän lapsia täällä meillä,ja kun se löytäis taas vauva lehtiä,tietää että taas kuumeillaan.

olen siis tyytynyt lukemaan täältä netistä ja lääkäreiden ym vastaanottotiloissa.

en nimittäin halua että anoppi arvaa jo vauvakuumeenikin.kun en koskaan oo ensimmäistäkään raskautta saanut salattua siltä. hänellä on ilmiömäinen kyky lukea mun kasvoilta että:jaha-taasko tulee vauva.

tosin se tykkää vauvoista ja lapsista,on ollu perhepäivähoitaja.

löpinät sikseen,nyt katsomaan C.S.I:tä,se on yksi lemppareista,ER:n lisäksi jota odotan alkavaksi kuin kuuta nousevaa:)

L+5 ja haave....

Vierailija
51/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kp 19/29-37, pari päivää on ollut valkovuotoa? ja alavatsaa pistellyt ja jos esim. istahtaa penkille, tuntuu ikäänkuin kohdunpohjassa? kipeää, painon tunnetta myös alavatsalla.. mikähän lie vaivana? joku tulehdus kenties?

Mullahan loppui pillerit viime kierrosta joten vaikuttanee asiaan..Luulin bonganneeni oviksen perjantaina ja silloin oli pari keskeytettyä yhdyntää, toivoin kovasti että pieni olisi saanut silloin alkunsa, tuskimpa vain..

olen saanut lenkkeily intoni taas takaisin ja muutenkin olo on parempi kun pillerit lopetin. Mies ei aio kuulemma suostua enää vauvaan :(

ja silti roikun täällä epätoivoisesti..

Vierailija
52/54 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange] Meilläkin kumiukot tunkee mukaan, vaikka ovatkin ihan turhia. mulla ei nimittäin ala kuukautiset ennen kuin imetys on kokonaan loppu ja imetän vielä miljoona kertaa päivässä. Hormonitoiminnan puuttumisen kyllä huomaa, kun kumit sattuu kamalasti enkä keksi sängyssä muuta tekemistä kuin nukkua... Pillereitäkään en viitsisi alkaa popsia kun itse haluaisin vauvan... no, pitää käydä välillä nuuhkimassa kaverin vauvaa ja parin viikon päästä pitäsi syntyä toisellekin kaverille pikkukolmonen...

Olen ollut ihan raakki kun piiiiitkän tauon jälkeen kävin eilen jumpassa. hyvä jos huomenna pääsen edes sängystä ylös kun se toisen päivän lihaskolotus on aina pahin... Kyllä olenkin päästänyt itseni rapakuntoon. Osaksi varmaan vaikuttaa ne 15 ylimääräistä kiloakin...

dorinda ja 00 02 04 jne

Vierailija
53/54 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä päivä...

mua on pistetty ja pistetty=)

ensin olin sielä lääkärissä ja hän kaipaa lisää kokeita minusta,mitään yksiselkoista ei ilmennyt.tarkempi kilpirauhaskoe otettiin.

sitten kuopuksen kanssa neuvolassa hakemassa siirretyt rokotukset.

ja samalla hain omat rokotukset kuntoon.

nyt vasen käsi on kipeä.

ja muutenkin ihan höntti olo!

pää ihan tyhjä.palaan taas.

L+5

Vierailija
54/54 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä mukana uutena ja on äärettömän mukava huomata etten ole ainoa joka kuumeilee, vaikka jo useampi lapsi onkin ! Meillä lapset ovat -96, -98, -02 ja -05 syntyneet eli nuorimmainen vasta 8kk. Minä olen jo kahteen otteeseen vannonut, että nyt on viimoinen ihmisentaimi meidän perheeseen tulossa, mutta mutta.... Emme kylläkään ole " toisitoimiin" ryhtyneet, enkä tiedä tuleeko koskaan alettuakaan todella yrittämään, mutta kuumeilla kait aina saa, kunhan se pysyy minun tapauksessani normaalin järjen rajoissa :o) !! Kaunista torstaipäivän jatkoa !