Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUURPERHEKUUMEILIJAT,uuteen viikkoon,uusin kujein!!!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 23/29-37, vatsakivut hellittivät sillä yhdellä buranalla (perjantainakohan sen otin). Yhdyntäkipua vielä vähän.. Meillä mennään siis näköjään keskeytetyllä, mieskään ei perusta kumiukkelista ;) joten pientä toivonhipusta on :D

Saa nähdä milloin täti kurvaa kylään, viime kiertoon lopetin pillerit, joten sattaa olla menee pidemmälle taas kierto.

Äsken kävin koiran kanssa pitkällä lenkillä ja kohta mennään lasten kanssa uimahalliin, Joensuussa on tänään ilmaiset uinnit :) Toivottavasti ei olisi kauheasti ruuhkaa?

Laihdutus ei ole onnistuakseen, pitäs herkuttelut jättää vähemmälle, mutta liikun ainaskin ;)

Vierailija
22/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpa minäkin pitkästä aikaa tännekin(palstaillut tuolla vauva puolella eniten)eli minä olen jo kirjoitellut jo aiemminkin tänne,mutta pieni kertaus:olen 28v/mies 32v,lapset 11v poika,8v poika,5v tyttö ja pian 3kk:n ikäinen suloinen peikkotyttö ja vallaton vauvakuume iski jo kun odotin tuota 4ttä viimeisilläni:)))))

Jälkitarkastuksessa sanoin lääkärille toivovani 5ttä heti kun on tullakseen,ja hän ja neuvolantäti toivottivat lämpimästi tervetulleeksi plussattuani...Imetän yhä vauvaa ja tosiyritys 5. lapsoseen alkaa kun imetys on päättynyt.

Miksi haluaisin näin pian uudelleen raskaaksi(joku voi pohtia)koska olen aina toivonut pientä ikäeroa ja vauva ja muutkin lapsemme ovat olleet suht helppoja lapsia,mustasukkaisuuttta ei ole ollut lainkaan,isommat sisarukset riitelevät lähinnä siitä kuka saa pitää vauvaa sylissään...

Oma jaksaminen on loistava,vauva nukkunut ihan syntymästään lähtien hyvin,herää vain 2 kertaa syömään,päivällä nukkuu yhdet 2-4t päiväunet,ja yhdet lyhyemmät.

Ja koska tämä nyt 5v tyttö lähtee ensi syksynä esikouluun,toivoisin kovasti leikkikaveria peikkotytölle tuleviksi lapsuusvuosiksi kotiin myös päiväsaikaan,toki äitikin leikkii hänen kanssaan,mutta lapsi tykännee enempi lapsen leikkiseurasta.

Ja mies oli alussa sitä mieltä että 4 lasta riittää meille...Hänkin on pyörtänyt puheensa ja tietää hyvin että kun emme käytä nyt ehkäisyä lainkaan,niin vauvahan sieltä toivon mukaan jossain vaiheessa tulee.

ONNEA PLUSSANNEILLE JA PLUSSA ONNEA KAIKILLE SITÄ NYT TOIVOVILLE!

Katja ja lapsoset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi Iitulle paljon onnea plussasta!!

Leannalle kiitokset huolenpidosta , lääkäri soitti tänään ja kävimme näyttämässä korvia. Tiistaina menemme uudelleen, kun kaikki ei vieläkään ihan kunnossa ollut ; hieman tulehduseritteitä :o( . No toivon vain että putket toimii, eikä toimenpidettä tarvitsisi heti uusia.

Kaikille keskeytetyn yhdynnän käyttäjille voin kertoa , että se ei todellakaan ole kovin luotettava ehkäisykeino, meilläkin siitä yksi elävä todiste, enkä minä ole edes helpolla raskautunut :o)! No se sopiikin ehkäisyksi silloin kun vauva ei ole katastrofi, mutta ei se minusta mikään miellyttävä tapa ole, jää ikäänkuin hieman keskeneräinen olo.

Hauskoja sunnuntain jatkoja kaikille ja todella paljon vielä kerran onnea Iitulle !

Vierailija
24/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillähän on sellainen tilanne, että mun puolesta sais vauva tulla vaikka heti, mutta mies jarruttelee ja kovasti.. Hän jostain syystä haluaa riskeerata? ( ilmeisesti ei usko että niinkin voi raskautua :O ) mulle sopii, jos vaikka tärppäis ;)

Onnea plussanneelle!!

Tää surffaa viel hetken ja painuu laittamaan jotain syötävää- ehdotuksia? :D

Vierailija
25/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen touhuillu pitkin päivää niin paljon, että listan jos kirjoittaisin niin hengästyisin!! Ehkä ihan normaalit päivätouhut jollekin (niin minullekin joskus), mut tämänhetkisessä tilanteessa ylitin itseni moninkertaisesti! On sitä virtaa vaan eritavalla kun kunnon unet nukkuu.

Tuli ikäviäkin uutisia, veljeni soitti ja kertoi eroavansa. :( Onneksi heillä on vain yksi lapsi, mutta saa nähdä kuinka riitaisa erosta vielä tulee, ja miten lapseen vaikuttaa.. Surku tietysti myös veljen puolesta.

Muksut vaatii jälkiruokaherkkuja, lupasin omppupiirakkaa vanilijakastikkeella. Täytyy taas mennä!

Vierailija
26/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Toivottavasti tulee palstalle lisääkin plussia! Meidän kuopuksen la oli 5.7. mutta syntyi muutama päivä ennen. Kivaa aikaa odottaa kun ei (toivottavasti) ole vielä hirveä helle...

Hienoa, ÄDÄ, että lääkkeet tepsivät! Kyllä se elämä siitä rupeaa kirkastumaan! Mulla varsinainen muutos tapahtui vasta mielialalääkityksen avulla. Mutta nyt en enää kärsi univaikeuksista, joita tosiaan ehti olla monta vuotta. Kireys johtui mulla nimenomaan unenpuutteesta enkä uskonut kun äiti yritti väittää että persoonallisuuteni on muuttunut. Sitten vasta kun olin lääkitys päällä, huomasin olevani taas oma itseni. Oli ihanaa tajuta etten oikeasti ollutkaan niin kauhea :)

KOLMENÄITI, mulla olis myös 15 kilon pudotusurakka. Syön mielestäni järkevästi ja liikunkin, mutta paino vaan nousee. Painan nyt enemmän kuin viimeisilläni esikoista odottaessa :( Mies taas yrittämällä yrittää nostaa massaa, mutta laihana pysyy. Uskomaton aineenvaihdunta! Saisi kuluttaa minunkin syömiset...

dorinda&c

Vierailija
27/54 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

dorinda, katsotaan nyt riittääkö vain nämä nukahtamislääkkeet, vai tarvitsenko muuta. Pieni oli kyllä paketti, eipä sillä pitkälle pötki. Mutta jos edes rytmin sais takasin niin hyvä tuli! Unenpuute mullakin on kai se isoin kummitus mikä kiristää pinnaa, stressaa, jne. jne.

Ja munkin mies yrittää lihoa, mut mulle ne näyttäis tulevan senkin edestä!! Se nyt menee ovestakin sisään saranapuolelta.. :P Juniori näyttäis tulevan isiin, kun on aika pitkä (verrattuna sisaruksiinsa) ja hoikka. Keskimmäinen taas kuin äippä, pieni ja pyöreä (ja mahdottoman pippurinen!!). Esikoinen on kans aika hoikkis, muttei mikään pitkä.

Tuolla ne mutustaa piirakkaa. Suloset!

Vierailija
28/54 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin pitkä taas meitin pino että otin ohjakset omiin käsiin ja varaslähdöllä uuteen viikkoon=)

tämä päivä ei tunnu loppuvan koskaan,yhtä harmautta ollut aamusta iltaan.kynttilöitä sytyttelin joka paikkaan.äkkiä laskettuna 20 liekkiä lepattaa siellä täällä.

vaikka olen täysin sydämin kesän lapsi,niin nämä pimeät illat,kynttilän valossa ovat jotain joka saa olon romanttiseksi ja herkäksi=)

se tuoksu ja lämmin valo joka niistä lähtee,aah!

meidän tyttö koiralla alkoi eka kiima,menkat.ja eikös meillä juuri ole miehen siskon poika koira hoidossa.eilen olin jo huolesta soikeana kun huomasin tilanteen,ettei ne vaan oo temppujaan päässyt tekemään=)luin sitten internetistä koiran kiimatietoutta ja totesin että noin viikon päästä vasta on sitten ne otolliset ajat,huh!

mutta kokoajan saa vahtia ja pitää erillään,varmuudeksi.ja arvatkaa uliseeko meidän neiti pojan perään???huoh!

onhan ne koiran pennut suloisia ja ihania mutta niin hirvee homma niistä on!ja en ihan välttämättä halua sekarotuisia pentuja(cotton ja kääpiövillakoira)ei ihan paha yhdistelmä muttei kuitenkaan sitten puhdas!

mutta mä olisin ihan kiimassa=)

mä olisin valmis nyt heti,mutta kun mun on pakko odottaa.enkä kyllä nyt uskalla ottaa riskiä.

ne kumiukot on niin tylsiä,kun niitä saa kaapista alkaan kaivaa,kesken kaiken=)

ensi lauantaina lähdemme reissuun,ja se on hyvä!sielä pitäisi olla ihan kivat ilmat,+25 astetta.ihanaa kun saa tämän harmauden hetkeksi poikki.ja jos sitten olis takaisin tullessa vaikka lumi maassa,tuskimpa kuitenkaan näin etelässä=(

hmmmm,nyt ei muuta!

tsempitystä kaikille yritykseen,onnea matkaan jo matkan aloittaneille,ja hermoja odotuksen odotuksen odotukseen!

L+5 ja haave hippu hippusesta

Vierailija
29/54 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri ei siis ole suoranaisesti sanonut etten saisi nyt yrittää vauvaa.suositteli että tulisi yhdet normaalit kuukautiset ja odottaisimme kilpirauhaskokeiden tuloksia.ja sitten jos lääkitystä mietimme eteenpäin.

mä itse vaan oon niin haaveillut siitä kesävauvasta.

mutta nyt oon alkanut pyörtämään,josko sitten tähän syksyn jonoon vaan jatkeeksi.

jos antaisi vauvan tulla tammikuusta eteenpäin.....

eihän sen just kesällä tarvii syntyä????

tämä alkaa lähennellä jo hulluuden rajoja=)

Vierailija
30/54 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ettei kuukausikaupalla tarvitse odottaa! Itsekin olen miettinyt noita mahdollisia syntymäaikoja, vaikka kierrot ovat vieläkin poissa eikä imetyskään kovin pian loppune... Meillä on lapset syntyneet keväällä ja kesällä, joten vois olla ihan jännää saada jonkun synttärit syksyynkin :) Perhepiirissä ei ole silloin synttäreitä kuin anopilla syyskuussa ja veljelläni marraskuussa. Kaikki muut ovat kevään lapsia. varsinkin maalis-huhtikuu on tosi ruuhkainen. Toisaalta joku toukokuu olisi myös ihana, kun vois vauvaa kuljetella ulkona jo pienenä eikä tarttis kesällä ähkiä ison mahan kanssa. Kuopus syntyi kesä-heinäkuun vaihteessa, joten missasin uimakelit kun en rintatulehduksen pelossa uskaltanut uida. muutekaan en jaksanut liikkua missään, vaikka kesäaikana olisi vauvan kanssa ollut helppoa. Esikoinen syntyi huhtikuussa, jolloin oli vielä kylmähköt säät, mutta sitten kun jaksoi alkaa retkeilemään, oli jo lämmintä. No jaa, kunhan saisi vauvan edes johonkin vuodenaikaan...

Vierailija
31/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satoi eilen aamulla ensilumi!! Voi sitä lasten riemua, jo piti liukurit kaivella varastosta :D

Ja nyt aamulla sataa edelleen ja maa on valkoinen :)

Mulla on ilm. nyt pe-su välisenä bongattu ovis? pari keskeytettyä sattui siihen kohtaan, pidän kovasti peukkuja yllä, mutta luulen että tarviis koko lastin simppoja jos meinaa vauvaa ;)

mutta nyt kiire jo kouluun..

Vierailija
32/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulis tännekin lunta! On niin synkän synkkää tuolla pihalla. Eilen hiukan sateli lumentynkää,mutta sehän suli,kun maa on sulana.

Teillähän on siellä Leanna kunnon säpinät, koira ja emäntä vauhdissa :DDD

Kolmenäiti: pidetään peukkuja,että yks siimahäntä olis päässyt livahtamaan ;))))

Loppui sitten syyslomakin ja piti taas kammeta itsensä ihmisten ajois ylhäälle,että sai pojan eskariin. Tää kirjoittelu ei ny oikein onnistu,kun Eetu (5kk) huitoo näitä näppäimiä nyrkeillään sen minkä ehtii ;D Mutta palaillaan kurkkimaan tuonnempana...

H+viisikko

Vierailija
33/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten syysloma pidetty ja tulimme eilen sieltä lapista.

Matka oli oikein onnistunut.

Lapset laskivat pulkilla,kun siellä tuli lunta.

On kyllä täällä keski-suomessakin oikein talvinen maisema,kun katsoo ikkunasta ulos.Puut ovat aivan lumen peitossa.

Minäkin olen jouluihminen joka rakastaa sitä joulun laittamista ja pidän siitä tunnelmasta mikä jouluna on:)

Joku muukin taisi tästä mainita:)

Niin,minä se vaan täällä pyörin vaikka sanoin jo etten vauvaa vielä tekisi,mutta tämä vauvakuume niin valtava,että katsotaan mitä tästä tulee..

Kaikille oikein mukavaa maanantaita ja tietenkin sitä plussaonnea!

Vierailija
34/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taas maanantai yllätti. Ja pikkuinen lumisade täälläkin, ei niin paljon että maa valkoisenaan olisi.

Meillä mies taitaa alkaa taipumaan, jees!! Oon siis ottanut linjan, että en painosta ja mies taas on pitkään ollut vastaan neljättä muksua. Nyt kuitenkin viikonloppuna taas puhui, että olishan se kiva, kun olis vielä lisää muksuja, mutta kun ei jaksaisi sitä vauva-aikaa. Kuitenkin muisteli tuon meidän nuorimman muksun vauva-aikaa, että miten kivasti se meni ja kyllähän sitä jaksaisi, jos samanlainen vauva olisi. Toi on jo aika paljon mieheltä, joka suunnilleen hyppi seinille vielä jokin aika sitten jos satuin mainitsemaan sanan vauva. No, vähän liioiteltuna mutta kuitenkin...

Jaahas, täytyykin valmistautua hakemaan esikoinen kerhosta ja iltapäivällä on sitten kakkosen vuoro. Kerhoilua, kerhoilua....

piipero

Vierailija
35/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin se on edelleen vastaan ja kovasti.. Kysyin sitten että miten sitten uskalsit riskeerata niillä keskeytetyillä, jos kerran olet vastaan, se oli vaan että tuskin siitä nyt tärppää.. tottahan se on että monethan ehkäisee keskeytetyillä, mutta itsellä on nyt iso ( ja ainut ) toive jospa sittenkin!!! eikä se mieskään sanonu kun että no sitten tulee jos tulee :) .. mutta ei kuitenkaan halua alkaa yrittämään eikä ilm. riskeeraa enää uudelleen :( - ellei muuta mieltänsä

Ihan kiva kun satoi lunta:) meillä on kyntteliköt olleet jo ikunoilla, valaisevat kivasti pimeää syksyä.. tuikkuja ja kynttilöitä olen poltellut vähän myös, mutta ihan ylhäällä ne on pidettävä, paitsi kun lapset nukkuu.

Joululahjojakin olen koettanut jo pohtia.. pitäsi alkaa hankkimaan, jäänee varmaan taas veronpalautuksiin ja niistäkin pitäisi vielä muka säästöönkin saada jätetyksi.. nyt on taas tiukkaa kun olen opintotuella, mutta kesä meni kivasti kun olin töissä. No jospa sitten pääsen töihin kunhan koulu loppuu jouluna.

Vierailija
36/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonkin jo monta päivää onnistunut pysymään pois täältä, kun on ollu niin paljon ohjelmaa. oon yrittänyt tässä kuussa vähemmän stressata vauva-asioista. Ei olla yrittämällä yritetty touhuilla makkarin puolella vaan silloin kun oikeesti huvittaa. Nyt on loppukierto meneillään ja viikonloppuna tai alkuviikosta saa taas odotella menkkoja. Sen kyllä huomaa, et heti kun tulee tälle palstalle niin vauvakuume pahenee monta astetta.

Ensi viikonloppuna ois esikoisen synttärit joten loppuviikosta pitää jo aloittaa leipomiset ym. Viikonloppuna sain onnex tehtyä suursiivouksen( matot käytettiin ulkona, lattiat pestiin ym.) Se kyl tuntuu aina vaan kestävän se siisteys niin vähän aikaa suurperheessä.

Kylläpäs on tullukin kylmä ilma. Sais vaan tulla sitä lunta niin pääsis talvisia juttuja lasten kaa puuhailemaan. No eipä tässä kummempia. Plussasäteitä kaikille tarvitseville ja hyvää alkanutta viikkoa!

Shannon ja nelikko sekä haave

Vierailija
37/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tervetuloa mukaan, kyllä tänne aina mahtuu!

Sain tänään vihdoin ja viimein kanervat pajukoreihin ja pihalle. Olen suunnitellut hommaa muutaman viikon, mutta en ole vaan saanut toimeksi. Nyt mies sanoi, että laitetaan piha kuntoon ennen kuin lähdetään reissuun. Pakkaaminen pitäisi aloittaa, onneksi vaatteet on puhtaina ja melkein kaikki silitettykin jo.

Olen ollut pari viikkoa ulkona kuin lumiukko, tuntuu etten pysy oikein perässä...Vetämätön olo ja aivot lyövät vain tyhjää,,,ajatuskin karkailee...Taitaa loma tulla todella tarpeeseen, on ollut vähän turhan raskasta viime aikoina. Km taitaa pukata jälkiaaltoja nyt.

Leanna! Mukavaa, jos pääsette kuitenkin yrittämään vauvaa oman aikataulunne mukaan, ei lääkärin saneleman mukaan. Se tekee kaikesta paljon elämän makuisempaa ja jännittävämpää.Ei ole liikaa yrittämistä mukana ja kaikki tuntuu silloin paljon nautinnollisemmalta, myös ne petipuuhat. Plussan odottelussa on oma viehätyksensä!

Voi että kadehdin teitä, joilla jo lumi maassa. Olen kotoisin Pohjanmaalta, joten lumi on minulle sama asia kuin talven ihanuus. Voi näitä Länsi-Suomen räntä- ja loskakelejä...Minä en ole kesä-ihminen, talvi on minun juttuni, jouluineen ja pakkasineen.

MITÄ SINÄ HALUAT ITSELLESI JOULULAHJAKSI? Niin sen hyvän joulumielen ja plussan lisäksi...Minä taidan haluta mukavan oloasun, kirjan ja suklaata!(Niin ja aikaa lukea sen kirjan suklaata syöden...) Tuo viimeinen taitaa olla vähän utopistista tässä huushollissa.

Nyt menen, mutta palaan...

Opemamma, nelikko ja vauvantuoksuinen haave

Vierailija
38/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä taustaa: Meillä on kolme lasta ja kuopus on 1v.4kk. Olin aina ajatellut, että kolme lasta on se sopiva luku meille, kunnes kuopuksen synnyttyä minuun iski elämäni kovin vauvakuume. Koko vauvavuoden haikeilin ja puhuin neljännestä, vaan mieheni, joka oli aina puhunut neljästä, olikin sitä mieltä, että tämä kolme on just hyvä..

Nyt syksyllä lähdin töihin ja aloin itsekin sopeutua ajatukseen, että meidän lapset on tässä (vaikka täällä kävinkin aina väliin haahuilemassa), vaan mies tulikin toisiin ajatuksiin.. Kävin sitten vuositarkastuksessa gynellä ja tämä ultrasi ja sanoi, että ovis olisi muuten just käsillä. Samana iltana miehen kanssa päätettiin, että kokeillaan nyt sitten, tulee jos on tarkoitettu.. Parin viikon kuluttua tuli kuukautiset, mutta tosi oudot ja niukat. Varmuuden vuoksi testasin parinakin päivänä, vaan tyylipuhdas nega tuli. No, raskausoireita oli kyllä roppakaupalla ja kun tuttu etova olo ilmestyi kuvioihin, päätin lauantaina testata vielä kerran (" kuukautisista" oli kulunut kaksi viikkoa), kun yksi testi oli kaapissa. Ja eipä aikaakaan, kun testissä komeili niin selkeä raskausviiva, että kontrolliviivakin kalpeni rinnalla. Eli raskaana sitä ollaan!!! Eli taitaa olla aika siirtyä odottajiin, vaikka epätodelliselta tämä vielä tuntuukin.. Voi kunpa vauva vaan olisi terve..

Plussaonnea teille kaikille, toivottavasti pian törmäillään odottajissa!

Vierailija
39/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Minttumarille!!!!!!!

Toivottavasti meidänkin mies muuttaisi vielä mielensä..

Lapset nukahtikin tosi nopeesti illalla, ilman kinasteluja. Saa vähän huilata :) Tosin päätä särkee, joutunee oman ajan viettämän aikasilla yöunilla, mutta kuitenkin..

Suunnittelin tuossa uimahallireissua mahdollisesti viikonlopulle, mietin vain että vienkö joka mukelon erikseen ( -omaa aikaa) vai kaikkien kanssa kerralla, joka voi olla aika show *hhmm*

Hyvät yöt!

Vierailija
40/54 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille!

Laittelinkin jo tuonne suurperhelistan hännille tietoni, eli mukaan kovasti tähän porukkaan olen itseäni tunkemassa =). Jotkut teistä ovatkin " tuttuja" neliapiloiden kautta, mutta kun tätä aikaa nettailla on niin ylettömästi :-D, ja vauvakuumetta pukkaa urakalla, niin joudanpa minä tutustua myös muihinkin suurperheen haaveilijoihin. Joten siksipä tällekkin listalle nyt sitten nokkani työnsin =).

Meillä siis lapset 4v, 3v ja 1v8kk ja kroonista vauvakuumetta ei yhtään ole laannuttanut edes esikoisella todettu dysfasia (ja sen tuomat terapia / kuntoutuskuviot), eikä kahdella nuorimmalla (poikia molemmat) päällä olevat äidinkoetuskaudet (joita kai uhma- tai tahtokausiksi taidetaan sanoa). Eli vauva olis toiveissa. Plussasta ei tietoakaan ja minä olen jo kaikenmaailman pikkuruisia vauvanvaatteita ym. täpinöissäni hommaillut, ihan niinkuin niitä ei ennestään kaapit pursuaisi. Ja vaikka vaikea on uskoa, niin meillä siis haaveillaan neljättä ei ekaa =). Kyllä nämä lapset on minun pääni sekoittaneet lopullisesti. Jos joku viisi vuotta sitten, kun esikoinen vielä masussa köllötteli olisi sanonut, että viiden vuoden päästä teillä tehdään neljättä vauvaa, niin kylläpä olisin nauranut ja pitänyt sen sanojaa hulluna, vaan niin se elämä yllättää.

Mies tosin on aina puhunut jalkapallojoukkueellisesta, mutta olen sitä " tsoukkina" pitänyt, vaan mahtoiko se sitä sittenkään olla. Hyökkäyskolmikko jo on kasassa, tästä on hyvä jatkaa =).

Niin ja yritys meillä aloitettu syyskuussa.

Plussaonnea kaikille yrityksen aloittaneille ja " miehenpehmityssäteitä" niitä tarvitseville ~~~~~~~~~~~~~~~~

-Iitu- ja muksut -01, -02 ja -04 (ja haaveissa -06)