Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synarelasta?

12.05.2006 |

Hei!

Olen nyt käyttänyt viikon verran Synarelan nenäsumutetta? Onko kenelläkän kokemusta että viivästyttäisi menkkojen alkua? Mulla piti eilen alkaa mutta vieläkään ei mitään, tosi säännölliset aina noi menkat.

Meillä on tän kuun loppupuolella tarkoitus tehdä koeputkihedelmöitys.

Muita oireita tuosta kyseisestä lääkkeestä ei ole ilmaantunut.

Ensi viikolla on eka ultra, mutta en kai voi mennä siihen jos menkat eivä ala..

Kiits..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Luepa tuo " Pitkittääkö jarrut kiertoa?" -pino tuosta alempaa. Aika monella näyttävät pitkittävän. Muakin tämä asia kiinnostaa, koska olen ensi viikolla aloittamassa ekaa kertaa sumuja.

Onnea ja voimaa hoitoihin!

Vierailija
2/4 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minäkin olen käyttänyt viikon verran synarelaa ja menkat piti alkaa keskiviikkona. Eivät ole vieläkään alkaneet. Lääkäri sanoi, että voi viivästyttää menkkoja, mutta menkat pitäisi alkaa ennen 0-ultraa.

Mulla ei pahempia oireita, yks aamu oli kova hikoilukohtaus ja sitten olin parina päivänä tosi kiukkuinen. Nyt olo taas ok. Odotin kyllä kovempia oireita. Olisi mielenkiintoista kuulla, onko mulla ollut kovia oireita synarelasta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Menkat alkoi sitten vihdoin, 3 päivää myöhässä. Sumut ei tunnu nyt missään. Onko muita, joilla ei sumuista pahempia oireita? Kun luulin, että tuntuisivat enemmän.

Vierailija
4/4 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukakkonen sai alkunsa Synarela-sumutteiden aikana. Lääkäri sanoi, että se voi auttaa kiinnittymisvaiheessa, niin kuin meillä tapahtui. Jos ei kohta menkat ala niin ei kun testaamaan. Minä täällä peukuttelen teille kaikille sumuttelijoille.

Cloudberry

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi