Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään lapsi saakin ruuaksi Saarioisen roiskeläppäpitsaa:)

Vierailija
02.03.2011 |

Voin jo kuvitella miten AV-mamma saa vatsanväänteitä :DDD

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljonko tossa lopulta on aitoa lihaa? Yäk, en pistäis moista edes omaan suuhuni!

Munakkaan paistaa muutamassa minuutissa, mieluummin siis vaikka sellainen.

Vierailija
62/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se roiskeläppä menee hätätilanteessa juuri jonain rantaeväänä yms, mutta että joku sillä ihan herkuttelee kerran kuussa? Miksette herkuttele ihan oikealla pizzalla?

Jos tosi harvois saa jotain hyvää, niin eikö se sitten voisi olla jotain oikeasti hyvää eikä joku eines lihajaloste?

Jos noita taas syö useammin, niin vinkkinä vaan, että sieltä einestiskistäkin löytyy ihan ok ruokia, jotka on terveellisempiä. Vaikka jotkut valmispastat, Via ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ensimmäisen roiskeläppäni olen syönyt n. 16-vuotiaana. Ihan omilla rahoillani sen ostin.

Nyt kun tuota katsoo, niin ainakaan alle yläaste-ikäiselle en sitä tarjoaisi. Ja kiitos vanhemmilleni siitä, etteivät ole pumpanneet kehoani täyteen lisäaineita jo lapsuudessa.

Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
64/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se roiskeläppä menee hätätilanteessa juuri jonain rantaeväänä yms, mutta että joku sillä ihan herkuttelee kerran kuussa? Miksette herkuttele ihan oikealla pizzalla?

En minäkään niitä syö, mutta kestän jos joku muu tykkää.

Vierailija
65/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuttelin lasta että oltaisiin tehty "oikea" pizza.

Ei kelvannut. Roiskeläppä on kuulemma parempaa.

Mikäs minä olen lapsen makuasioista väittelemään.

Ap

Vierailija
66/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "herkuttelut". Hyi helekatti XD Meillä jos herkutellaan niin se on joku filepihvi tai muu vastaava.

Vierailija
67/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat näkyy olevan vauhdissa taas.

Mä kiitän kauppoja valmismurkinoista. Mulla on appiukko, joka pölähtää yllättäen 500 km päästä kylään tyyliin lähdetään aamulla klo 6 ajamaan ja kahdelta iltapäivällä perillä. ehdi siinä sitten kokkaamaan! Lapset soittaa että ukki on täällä, mitä me syödään, minä "ottakaa pakkasesta pitsaa".

Ja sille äijälle on ihan turha puhua mitään etukäteen ilmoittamisesta tai ruuan tuomisesta. Se on semmoinen pässi.

Vierailija
68/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

sinäkö olet se vanhempi? Mistä muista asioista tenava päätää teillä?

Vierailija
69/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "herkuttelut". Hyi helekatti XD Meillä jos herkutellaan niin se on joku filepihvi tai muu vastaava.

Lapselle seuravina herkkulistalla ovat HK:n mummon lihapullat, joita syö kylmänä sekä Popsin nakit.

Arvatkaapa syökö mielellään parsakaalia tai muita vastaavia vihreitä vihanneksia ja kasviksia?

Ap.

Vierailija
70/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

kun on aurinko vielä niin häikäissyt pään?

Ap.

Vierailija
71/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se roiskeläppä menee hätätilanteessa juuri jonain rantaeväänä yms, mutta että joku sillä ihan herkuttelee kerran kuussa? Miksette herkuttele ihan oikealla pizzalla? Jos tosi harvois saa jotain hyvää, niin eikö se sitten voisi olla jotain oikeasti hyvää eikä joku eines lihajaloste? Jos noita taas syö useammin, niin vinkkinä vaan, että sieltä einestiskistäkin löytyy ihan ok ruokia, jotka on terveellisempiä. Vaikka jotkut valmispastat, Via ym.

Miksi silloin pitäisi alkaa haalimaan jotain terveellisempää, jos noista roiskeläpistä tykkää? Meillä syödään monesti myös ravintoloissa - ja ihan tavallinen, terveellinen, kotona tehty arkiruoka on sitten normaalisti se päivän ruoka. Miksi ei voi joskus löysätä ja syödä jotain epäterveellistä?

Vierailija
72/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut pieneen mieleesi, että kaikki eivät pidä välttämättä samoista asioista?

Vierailija
73/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

mutta kyllä meilläkin lapset saavat päätäntävaltaa, mitä ruoka-asioihin tulee. Useinkin sanotaan lapsille, että nyt te saatte päättää, mitä syödään. Muksuista on vain kivaa, kun saavat itsekin vaikuttaa asioihin. Eikä se tosiaankaan tarkoita sitä, että joka asiassa lapset olisivat päättämässä asioita.

Ja mitä herkutteluun tulee, kaikilla on erilainen maku. Minä herkuttelen tosiaan välillä noilla roiskeläpillä, mutta myös suklaalla, jäätelöllä jne.

Vierailija
74/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

mutta kyllä meilläkin lapset saavat päätäntävaltaa, mitä ruoka-asioihin tulee. Useinkin sanotaan lapsille, että nyt te saatte päättää, mitä syödään. Muksuista on vain kivaa, kun saavat itsekin vaikuttaa asioihin. Eikä se tosiaankaan tarkoita sitä, että joka asiassa lapset olisivat päättämässä asioita.

Ja mitä herkutteluun tulee, kaikilla on erilainen maku. Minä herkuttelen tosiaan välillä noilla roiskeläpillä, mutta myös suklaalla, jäätelöllä jne.

että muksu sai hiihtoloman kunniaksi valita kaupassa yhden tuotteen itselleen.

Valitsi Saarioisten pizzan.

Parempi ehkä sekin, kuin joku Lauantai-TV-pussi?

Ap.

Vierailija
75/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita roiskeläppiä. Ne on ihan karseen pahoja. Mutta mukavaa herkuttelua ap:lle, koska ne on teistä hyviä =o)

Me tykätään noista just Ötckerin Ristorante -pakastepizzoista, ne on oikeesti parhaita pakastepizzoja.

Einespuolelta taas Metripizza on tosi hyvää. Mutta selkeesti kalliimpaa. Roiskeläppiähän saa joskus esim. eurolla. Toimii varmaan sillointällöin välipalana tai pikkuruokana jos tosiaan se maku toimii.

Vierailija
76/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, kaikkihan sitä moskaa syö VAIN sen KERRAN kuussa XD

Aivan aivan... eli kun sinä olet sitä mieltä, että jos toisen sanoma kerran kuussa on pakko olla enemmän, niin silloin se on ja vastaajan oma luku on aivan täysin sivuseikka? No, voi sen asian toki noinkin hoitaa. ;)

Ja joo, kyllä tosiaan noin kerran kuussa söin, tänä vuonna ekan taisin syödä tammikuussa ja toisen pari viikkoa sitten. Jotkut voi toki syödä useamminkin, mutta näin minulla.

Vierailija
77/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun on enemmän kiinnostusta siitä että mitä suuhunsa pistää niin sitä mieluiten ostaa ainekset vihanneshyllystä yms ja tekee kaiken itse.

Meilläkin syödään kyllä pikkupitsoja, mutta nekin tehdään itse. Ja pohja on yleensä ruispohja.

No itse en nyt näe ruoanlaittamista riesana ja vaivana vaan nautin suunnattomasti hyvän ruoan tekemisestä. En siis tarvitse roiskeläppä pitsoja että saisin vapaapäivän siitä.

Vierailija
78/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo yhden aloituksen inspiroimana teenkin munia ja pekonia. 1-vuotiaalle.

Vierailija
79/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäähän se välillä "herkutellakkin"

Ei muuten pidä. Toisekseen, näyttää osalla ihmisistä olevan vallan visto käsitys 'herkuttelemisesta'. Ei käy kateeksi.

ankeaa elämää, jos ei koskaan pidä herkutella. Sääli lapsiasi. Ja herkku nyt voi olla jokaiselle erilainen, jollekin roiskeläppä, jollekin joku muu.

Ymmärrätkö, jokainen herkuttelee sillä, mistä itse pitää. Tarvitseeko sitä kadehtiakaan?

Vierailija
80/80 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, jokainen herkuttelee sillä, mistä itse pitää. Tarvitseeko sitä kadehtiakaan?

Minä tulkitsen herkuttelun myöskin niin, että syödään jotain sellaista mistä itse pitää (esim itse söin eilen yhden Suffelin, raippoja raippoja tänne nyt heti)

Herkuttelu ei ole kaikille sitä että syödään niin kauan että oksennus tulee tai kolme kebabia kerralla. Ymmärrän että tuollainen "ei herkkuja" ajattelutapa tulee, jos oma syöminen ei ole konrollissa ja jokainen herkuttelu lähtee käsistä