Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"tiesitkö" olevasi raskaana jo ennen testiä?

Vierailija
01.03.2011 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokasta ja kolmannesta tiesin, neljännestä en (ole valemenkat) ja viidennestä en tiennyt.

Vierailija
22/48 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmista raskauksista olen "tiennyt" jo hedelmöittymishetkestä lähtien.

On vain ollut tunne, että nyt se tapahtui :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tiesin, jo samana päivänä kun menkkojen piti alkaa! Ja jotenkin outo aavistus jo hedelmöittymishetkellä!

Vaikka silti kaikki hämmensi! Eka yrittämällä tärppäsi ja olen sentään jo 36-vuotias! Ei tätä meinaa uskoa todeksi!

Vierailija
24/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä oli ollut aiemmissa kierroissakin "raskausoireita", mutta sitten tuli niin kummallinen oire, että ajattelin, että kyllä mun on nyt pakko olla raskaana. Maistoin jotkut maut tosi vahvana, se on niin outoa, etten keksinyt, mistä muusta voisi johtua.

Vierailija
25/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi olen "tiennyt" parilla kerralla väärin...

Vierailija
26/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi raskautta olen kokenut. Testin tein vasta sitten kun kuukautiset olivat myöhässä (=selvä merkki, eivät muuten koskaan myöhässä).

Kummallakin kerralla olen oksentanut jo ennen kuukautisten myöhästymistä ja molemmilla kerroilla on hajuherkkyys (esim. jauhlihan haju oksettanut) alkanut todella varhin. Molemmilla kerroilla on myös tullut vastustamaton himo suolaan.

En ole koskaan "tiennyt" väärin. Eli vääriä hälytyksiä ei ole ollut.

Vierailija
27/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paria päivää ennen plussatestin tekoa juhlimassa tupareita ja alkoholin juominen etoi todella paljon sekä juomat nousi epänormaalin nopeasti ja vahvasti päähän - join illan aikana kaksi siideriä ja olin ihan humalassa. Lisäksi vatsaa nippaili hassusti ja aamuisin oli etova olo. Väsytti paljon.

Vierailija
28/48 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä pahoinvointi on alkanut jo noin rv.3.

Vierailija
29/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta mieleeni tulee ihan joku somali tuosta tekstistä. :)

Mitä haluaa kirjoittaja tällä tarkoittaa?!?

Mitä ihmeen väliä onko suomalainen!? Eiköhän näille sivuille saa jokainen kirjoitella. Vaikea käsittää kirjoittajan pointtia tässä kohtaa.

Eiköhän tämä ole kaikille vapaa keskustelukanava. Pelkästään positiivista, että vierasmaalaiset uskaltautuu valtaväestön joukkoon keskustelemaan!

Meillä junteilla sisäänpäin kääntyneillä suomalaisilla on todella paljon opittavaa monesta eri kulttuurista. Eli kaikki vaan rohkeasti mukaan keskustelemaan, ilman että siitä tarvitsee tehdä joku numero - jonkun kypsymättömän olennon.

Vierailija
30/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tein testin jo ennen kuukautisten poisjäämistä, malttamaton kun olin :).

Vierailija
31/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöityksestä kun yrjö alkaa lentämään ja sitä riittää 24/7 loppuun asti.

Vierailija
32/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tein testin kierron 30 päivänä ja kierto normaalisti 27-28 ja sitä ennen tiputteluvuotoa. Nyt ei ollut tiputtelua nyt kärsivällisesti odotin enkä tehnyt testejä ennakkoon.

Vierailija
33/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin heti, kun kuukautiset myöhästyi, eivätkä ne olleet ikinä ennen olleet myöhässä.

Vierailija
34/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöityksestä kun yrjö alkaa lentämään ja sitä riittää 24/7 loppuun asti.

voi ei :((

Vierailija
35/48 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oksentanut kolme viikkoa ennen testaamista. Lata oltiin yritetty keskenmenon jälkeen vuosi. Tosin mä luulin, että mulla on syöpä, ei mulle tullu mieleenkään, että ahkera lisääntymismielessä paneminen voisi todellakin tuottaa tulosta :)

Vierailija
36/48 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menkat ollu aina melko säännölliset ja kun ne jäi pois + rintojen aristus niin kyllä toosi hämmentynyt oisin ollut jos testi oliskin näyttänyt negaa.

Eka raskaus oli ei-toivottu ja tein abortin.

Toinen oli ylläri mutta tervetullut :)

Sit oon kerran kyllä aavistellut väärinkin :D Tän toisen raskauden jälkeen kun ei ollut vielä menkat alkaneet, mutta jotenkin oli sellanen olo kuin olisin ollut raskaana, pahoinvointia ja väsymystä. Tein sit testin varmuudeksi ja negaahan se näytti :D

Vierailija
37/48 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tein testin vasta tosi myöhään. En halunnut asian olevan totta. Testin tehtyäni hyväksyin asian. Raskaus oli tuolloin "jo" 7 viikolla. Iloinen olin vasta kun näin lapseni ensimmäistä kertaa ja sitten pikkuhiljaa huomasin rakastavani häntä paljon. Nyt lapsi jo 10 v. ja on elämäni tärkein ihminen/asia :)

Vierailija
38/48 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan tuntuu, minusta ja miehestäni, että tärppi on käynyt! toinen lapsi toiveissa, eka yrityskierto ja ovulaation aikaan ajottu vaan yks yrityskerta (1pv sitten). jotenkin kokoajan ollaan molemmat oltu sitä mieltä, että se oli nyt tässä. ensimmäistä yritettiin 3-4kk, ei ollut onnistuessa tällaista tunnetta. testin tein vasta ku menkat 2 pv myöhäs ja ihana plussa, nyt ihana ihana tyttö meillä. :)

Vierailija
39/48 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta olin iloisesti yllättynyt, testiä tehdessä mieleen tuli välittömästi että se on tyttö. Niinkuin olikin/onkin.

Toka oli sitten täsmätärppi. Ovulaatio ilmoitti itsestään selkeästi ja se hyödynnettiin. Sen päivän iltana oli jännä ajatella, että nytkö mä tulen raskaaksi. Tästä viikon päästä oli pieni kiinnittymisvuoto, jonka jälkeen ostin testin jo valmiiksi kaappiin. Testin teko olikin sitten lähinnä muodollisuus, kun en viitsinyt neuvolaa varata testiä tekemäättä. Tätä luulin alkuraskaudessa pojaksi lähinnä, koska tiesin saaneen alkunsa juuri ovulaatiopäivänä. Tyttö kuitenkin tuli. :)

Vierailija
40/48 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt kolmatta lasta (neljäs raskaus), ja tällä kertaa en tiennyt. Jotain oireita oli, mutta olisin hyvin uskonut ne menkkaoireiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi