"tiesitkö" olevasi raskaana jo ennen testiä?
Kommentit (48)
Kaikki kolme kertaa olen tiennyt jo odotellessani kuukautisten alkamista, etteivät ne ole alkamassa ( vaikka eivät ole edes vielä olleet päivääkään myöhässä). En ole tiedostanut mitään oireita, jotenkin olen vain arvannut.
Ekalla kerralla testasin samantien ja vahva plussa oli heti. Tein testin, koska oli semiyllätysvauva ( ehkäistiin vähän sinnepäin pidemmän aikaa ajatuksella tulee jos on tullakseen).
Tokan ja kolmannen kanssa tein testin ennen neuvolakäyntiä ihan siksi, että th kuitenkin kysyisi testistä, niin oli sitten valmiiksi tehtynä.
molemmista raskauksista olen "tiennyt" jo hedelmöittymishetkestä lähtien.
On vain ollut tunne, että nyt se tapahtui :)
Yöllä 9-10 päivää ovulaation jälkeen olin tosi levoton ja huonovointinen. Mun oli pakko nousta sängystä ja syödä suolapähkinöitä, kun oli niin heikko olo. Silloin tiesin :)
Tuli vaan yhtenä iltana sohvalla makoillessa semmoinen olo, että nyt en ole yksin tässä. Vahva, intuitiivinen tunne. Samalla heräsi ekaa kertaa se tunne lasta kohtaan, että suojelen sinua kaikelta.
molemmilla kerroilla epäilykset hiipi pintaan n. viikko oviksesta erilaisten tuntemusten ansiosta. Silti aina "varauduin pahimpaan" ja odottelin menkkoja. Kerran myös petyin karvaasti, vaikea sanoa olinko kuvitellut koko jutun vai olisiko ollut kyse sitten kemiallisesta raskaudesta (?). Kumpikaan raskaus ei tärpännyt ekasta kierrosta.
Rinnat oireilivat eniten, jo ekalla kerralla tajusin, ettei ole normaalia;) Ja testit olen aina tehnyt tosi myöhään, joten siinä vaiheessa olin aina jo todella varma. Mutta jännää se on silti:) Eikä tarvii haamuja syynätä, kun malttaa odottaa testin tekoa reilusti.
tokalla ja kolmannella kerralla olinkin jo aivan varma...selkeät oireet!
toisesta en.