Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ohjelmaa aikuisten synttäreille? ettei mene vaan ryyppäämiseksi :)

Vierailija
01.03.2011 |

Jos vieraat tulee jo päivällä ja ovat pitkälle yöhön, niin olis kiva, että olis olis jotain ihan tekemistäkin. Mutta mitä?

Ja vieraita siis odotettavissa noin 30.

Ei lapsia.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua, niin itse asiassa olen aika hauskaa bileseuraa, mutta ei sitä oikeasti jaksa puolivieraiden ihmisten kanssa kellon ympäri notkua, varsinkin jos kuivin suin pitää kököttää. Ja oikeasti, kaikki leikit ovat järjestään väkinäisiä ja typeriä. Ilman on hauskempaa, ja tästä ei tarvitse vetää johtopäätöstä, että olen mielipiteeni vuoksi TYLSÄ. En vain nauti niistä... Toki jos sakki alkaapäällekin kutsutaan talkoisiin ja urheilemaan, niin mikäpä siinä, siellä voi olla hauskaa. Mutta kuvittelin ap:n avauksesta, että kyse olisi kuitenkin enemmänkin perinteisistä juhla-juhlista. Jonne tullaan hiukan paremmissa vetimissä, ei urheilemaan. Ja niistä vaan varoitin, että jos naiset on paikalla mekossa ja korkkareissa, eivät kyllä lämpene sille, että yhtäkkiä pitäisikin mennä tuntien ajaksi ulos pulkkamäkeen! Eli vähintään pitää sitten varoittaa etukäteen vieraita, että tarkoitus on urheilla ja saunoa, älkää meikatko ja tälläytykö! PS: tuollaiset saunomis/ruuanlaittotalkoot ovat ok, kun kaikki tuntee toisensa. SULLA varmaan on ihan hauskaa, kun sinä tunnet kaikki, mutta jos muut ovat toisilleen vähänkään oudompia, heillä ei välttämättä ole kauhean hauskaa katsella, kun sinä väsäät kanapeita... Ap kertoi, että vieraita on 30, joten varmastikin osa on sellaisia, ettei tunne muita kauhean hyvin. -36-

synttärijuhliin sellaisia joiden kanssa ei tunneta niin sujuvasti että juttu luistaa hyvin ja ei tule kiusallista. Omissa juhlissamme ihmisetkin viihtyivät kun oli sosiaalista ja samanhenkistä porukkaa. Aina voi lähteä juhlista jos ei natsaa. Esim. itse kirjoitin kutsuun, Juhlat alkaa 18.00 mutta kerroin miesten aiemmasta urheilusta ja saunasta. Laitoin myös että saa tulla juhlapaikalle minun seuraani JOS HALUAA kun minä teen tarjottavia ja nautiskelemaan viiniä siinä samalla ja jutustelemaan. JA miehillekin oli vaihtoehdot että voi osallistua vasta saunaan, tai suoraan juhliin. Lähinnä pariskuntia ja sukulaisia kun juhliimme oli kutsuttuna. En oikein ymmärrä tuota... että ei voi viihtyä kun ympärillä on outoja ja tuntemattomia ihmisiä?? Eikös siinä voi tutustua? ja jos kokee ettei kestä tutustumisen paineita niin kannattaa jäädä kotiin erakoitumaan.

niin kolmenkymmenen kutsutun synttärivieraan (joukossa varmaan lapsuudenystäviä, työtovereita yms. eli ihmisiä hyvinkin eri elämänpiireistä) joukossa on takuulla sellaisia, jotka KUTSUJA tuntee, mutta muut vieraat eivät ollenkaan tai ainakin hyvin huonosti.

Totta munassa sitä voi tutustua ja keksiä juteltavaa ihan mukavasti JOKSIKIN aikaa, mutta tässä oli nyt kyse siitä, viihtyykö oudossa porukassa kellon ympäri.

Ja en ole varmasti mikään erityisen epäsosiaalinen, kun sanon, että en todennäköisesti itse jaksaisi, jos ei ole hyvää ruokaa ja rentoa tekemistä. Seuraleikit ovat yleensä vaan... typeriä.

Ihan ok, jos on eri vaihtoehtoja tarjolla. Etäiset sukulaiset voivat tulla vasta syömään. Läheiset kaverit jo aiemmin, auttamaan valmisteluissa. Mutta ei pidä luulla, että se emännän kokkaamisen seuraaminen on kaikista ihqua, kun se emännästä itsestään on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi