Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ohjelmaa aikuisten synttäreille? ettei mene vaan ryyppäämiseksi :)

Vierailija
01.03.2011 |

Jos vieraat tulee jo päivällä ja ovat pitkälle yöhön, niin olis kiva, että olis olis jotain ihan tekemistäkin. Mutta mitä?

Ja vieraita siis odotettavissa noin 30.

Ei lapsia.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa... :)

Vierailija
22/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko järkkäileet liikaa lastenkutsuja kun on unohtunut että aikuiset saa ajan kyllä kulumaan ilman mukahauskoja leikkejäkin.

Itse en taas vastusta seurapelejä, esim. Alias on aina onnistunut tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja hyvää ruokaa yhdessä tehden. Pienemmällä porukalla myös lautapelien pelaaminen on hauskaa mutta noin isolla sakilla se ei onnistu. Kannattaa kuitenkin varata esille jos joku porukka vaikka innostuisi ottamaan erää. Mielestäni ohjelman pitää olla sellaista, että kaikki saavat siihen halutessaan osallistua jos kokevat tarvetta, eikä sitä nosteta mitenkään esille. Monesti sitä vaan jää suustaan kiinni vanhan ystävän kanssa ja silloin kaikki ohjelma tuntuu väkinäiseltä. Sen sijaan taas, jos jutunaihetta ei meinaa syntyä on kiva pelailla jotain. Me pelattiin kimbleä eräissä pippaloissa ja trivial pursuit on kanssa ollut suosittu isommallakin sakilla. Toimii vaikka porukka olisikin toisilleen tuntemattomampaa :)

Vierailija
24/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jaksaisi olla kenenkään synttäreillä päivästä pitkälle yöhön, ainakaan jos ei olla jossain mökillä kesäaikaan. mitä jos aloitatte vähän myöhemmin, niin tekemistäkään ei tarvitse niin kehittää.

Vierailija
25/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraista sekajoukkeita ja sitten olis joku n 15 min mittainen hauska kilpailu. Kysymyksissä voisi olla esim. joku äly/hoksaustehtävä, muutama yleissivistystä mittaava juttu, pari ajankohtaista aihetta, joku hupaisa pantomiimiesitys tai piirtämistehtävä (saisi pisteitä vaikka sen mukaan miten joukkuetoverit arvaa mitä esitetään) ja sitten synttärisankaria koskevia kysymyksiä. Parhaat pisteet saanut joukkue saisi jonkin pienen palkinnon, josta itsestäänkin voi kehittää pienen ohjelmanumeron.

Miltäs kuulostaa?

Vierailija
26/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit käveltiin kulkueessa sytyttään olympiatuli. Sen jälkeen jaettiin joukkueet ja kilpailtiin kaikki kisat joukkueittain.

Sen jälkeen kerroottin lajit:

Mäkihyppy: minisukset jalkaan ja hyppyristä. Jokainen oli vuorollaan kirjuri/mittaaja.. mäkihypyssä riitti parin metrin mitta:)

Ampumahiihto kolmen erissä: ampumisen sijaan heitetiin tikkaa, niin monta sekuntia vähennettiin kellosta kun sai tikassa pisteitä. Jos ei osunut ollenkaan sai muistaakseni 3 miinus pistettä.

Sokea suunnistus: >Joukkueesta yksi suunnistaa laput silmillä tietyn radan, muiden huudellessa vasempaa, oikeaan huutoja..

Pulkkamäki: kaikki samaan pulkkaan ja pisimmälle laskenut voittaa ja kolme parasta vain saa pisteitä

Jne jne lajeiksi voi keksiä mitä vaan, oltiin kyllä kaikki enemmän tai vähemmän huppelissa ja loppuillasta grillattiin olympiatulessa makkaraa:D

Vierailija
27/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen liittyen voisi olla alkuillasta pari "tietoiskua" ja siihen liittyen vaikka joku drinkinsekoituskilpailu tai tarjolle jokin aiheeseen sopiva pikkupurtava tms. Esim teema voisi olla jokin maa tai kulttuuri, joku tietty historian ajanjakso, musiikkityyli tms. Loppuillasta porukka varmaankin haluaa vaan saunoa ja seurustella eli ei tuon kanssa tarvi kovin kunnianhimoiseksi heittäytyä.

Entäs naamiaiset/ tietty pukuteema tai peruukkibileet. Ohjelma on jo siinä, kun porukka ihailee toistensa ulkoasua. Kokeiltu on ja aina on yhtä hauskaa ;)

Vierailija
28/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis tietovisa, jossa kysymykset liittyy sankarin elämään ja vaiheisiin. Siis sellaisia hauskoja pikku juttuja, jotka on jäänyt mieleen. Tyyliin, mitä sankari vastasi koulussa tokalla luokalla, kun opettaja kysyi... Tai mitä tapahtui sankarin ekoilla treffeillä 15-vuotiaana tms. Tämä tietysti edellyttää, että ollaan tunnettu kauan. Mutta tästä voisi kehkeytyä ihan hauskoja muisteloita.

Vierailija
29/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pimeän pullon piilotusta.

Vierailija
30/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me ollaan kans oltu koko perheen voimin ystävien järjestämissä olympialaisissa.

Siinä tehtiin aikuisista ja lapsista seka joukkueet ja kaikenlaista tehtävää pulkalla, lätkämailoilla, palloilla, suksilla jne.

JA sen jälkeen pihalla makkaranpaisto ja kuumat mehut ja kaakaot... miehet tais lorautta minttuakin kaakaoihinsa. Ja sitten illalla saunaan ja palkintojen jako... Omatekoiset mitalit tietty.

Ton voi oikein hyvin toteuttaa aikuisporukalla ja kivaa riittää ;)

Vierailija
31/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikkimielistä porukkaa niin miten olis joku teiniviinatesti?? Eli tarjolle Pink Catia, salmiakkikossua, helmeilevää omenaviiniä kullekin pieni annos ja sitten valmiit kaavakkeet, joihin voidaan arvioida tai rastittaa juoman makua, tuoksua, ulkonäköä yms. Kun teitä on noinkin iso porukka tulisi pahatkin juomat juotua kun jokaiselle pieni maistiainen. Ja saattaisivat nämä juomat kirvoittaa monenlaisiin muistoihin :)

Vierailija
32/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yksi toimiva naamiaisteema on oman nuoruuden aikainen muoti ja muut ilmiöt. Ysäribileissä naurattaa vyötärölle kurotut levikset, etuheitot hiuksissa, salihousut yms.

Vierailija
33/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokilpailu, ja palkinnoksi kuharia tms.

Vierailija
34/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan jaksaisi olla tuollaisissa kutsuissa. Inhoan seuraleikkejä ja syömiseen ja small talkkiin ei mitenkään saa uppoamaan tuollaista aikaa.

Oikeastaan ainoa järkevä ajatus olisi minusta konsertti ja tanssit. Jos sakki tulee juhlatamineissa, eivät kyllä välillä mene mihinkään talviolympialaisiin hikoilemaan... tai palelemaan, säätilasta ja lajien vakavuusasteesta riippuen.

Tai sitten että tosiaan karsit aikaa hiukan. Järjestät illallis/buffakutsut, joissa on ruokaa ja juomaa ja jutustelua ja musiikinkuuntelua, siis klo 17-

Vierailija
35/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee 70- luku henkiset disco bileet. Peilipallot yms. ja tarjottavat discohenkeen myös.

Vierailija
36/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mistään, kaikki on tyhmää, ollaan kotona ja murjotetaan. Ei mulla kavereille paljoa ole asiaa ja en kyllä lähde pihalle ja töks!

Mitä parhainta bile seuraa!!

Mä ainakin järjestin miehelleni 40v juhlat joissa miehet kävivät urheilemassa ja tulivat juhlatille saunomaan. Osa naisista tuli juhlatilalle aiemmin seurakseni kun tein tarjottavia. Virallisesti juhlat starttasivat miesten saunomisen jälkeen 18 aikoihin. JA iloa riitti aamu kuuteen asti juhlapaikalla! Oli todella hauska ilta. Karaoken mahdollisuus oli ja ihan vaan keskustellessa ja syödessä aika riensi hyvässä seurassa.

Vierailija
37/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia?

Tietokilpailu?

Vierailija
38/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua, niin itse asiassa olen aika hauskaa bileseuraa, mutta ei sitä oikeasti jaksa puolivieraiden ihmisten kanssa kellon ympäri notkua, varsinkin jos kuivin suin pitää kököttää.

Ja oikeasti, kaikki leikit ovat järjestään väkinäisiä ja typeriä. Ilman on hauskempaa, ja tästä ei tarvitse vetää johtopäätöstä, että olen mielipiteeni vuoksi TYLSÄ. En vain nauti niistä...

Toki jos sakki alkaapäällekin kutsutaan talkoisiin ja urheilemaan, niin mikäpä siinä, siellä voi olla hauskaa.

Mutta kuvittelin ap:n avauksesta, että kyse olisi kuitenkin enemmänkin perinteisistä juhla-juhlista. Jonne tullaan hiukan paremmissa vetimissä, ei urheilemaan.

Ja niistä vaan varoitin, että jos naiset on paikalla mekossa ja korkkareissa, eivät kyllä lämpene sille, että yhtäkkiä pitäisikin mennä tuntien ajaksi ulos pulkkamäkeen!

Eli vähintään pitää sitten varoittaa etukäteen vieraita, että tarkoitus on urheilla ja saunoa, älkää meikatko ja tälläytykö!

PS: tuollaiset saunomis/ruuanlaittotalkoot ovat ok, kun kaikki tuntee toisensa. SULLA varmaan on ihan hauskaa, kun sinä tunnet kaikki, mutta jos muut ovat toisilleen vähänkään oudompia, heillä ei välttämättä ole kauhean hauskaa katsella, kun sinä väsäät kanapeita... Ap kertoi, että vieraita on 30, joten varmastikin osa on sellaisia, ettei tunne muita kauhean hyvin.

-36-

Vierailija
39/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua, niin itse asiassa olen aika hauskaa bileseuraa, mutta ei sitä oikeasti jaksa puolivieraiden ihmisten kanssa kellon ympäri notkua, varsinkin jos kuivin suin pitää kököttää. Ja oikeasti, kaikki leikit ovat järjestään väkinäisiä ja typeriä. Ilman on hauskempaa, ja tästä ei tarvitse vetää johtopäätöstä, että olen mielipiteeni vuoksi TYLSÄ. En vain nauti niistä... Toki jos sakki alkaapäällekin kutsutaan talkoisiin ja urheilemaan, niin mikäpä siinä, siellä voi olla hauskaa. Mutta kuvittelin ap:n avauksesta, että kyse olisi kuitenkin enemmänkin perinteisistä juhla-juhlista. Jonne tullaan hiukan paremmissa vetimissä, ei urheilemaan. Ja niistä vaan varoitin, että jos naiset on paikalla mekossa ja korkkareissa, eivät kyllä lämpene sille, että yhtäkkiä pitäisikin mennä tuntien ajaksi ulos pulkkamäkeen! Eli vähintään pitää sitten varoittaa etukäteen vieraita, että tarkoitus on urheilla ja saunoa, älkää meikatko ja tälläytykö! PS: tuollaiset saunomis/ruuanlaittotalkoot ovat ok, kun kaikki tuntee toisensa. SULLA varmaan on ihan hauskaa, kun sinä tunnet kaikki, mutta jos muut ovat toisilleen vähänkään oudompia, heillä ei välttämättä ole kauhean hauskaa katsella, kun sinä väsäät kanapeita... Ap kertoi, että vieraita on 30, joten varmastikin osa on sellaisia, ettei tunne muita kauhean hyvin. -36-

synttärijuhliin sellaisia joiden kanssa ei tunneta niin sujuvasti että juttu luistaa hyvin ja ei tule kiusallista. Omissa juhlissamme ihmisetkin viihtyivät kun oli sosiaalista ja samanhenkistä porukkaa. Aina voi lähteä juhlista jos ei natsaa.

Esim. itse kirjoitin kutsuun, Juhlat alkaa 18.00 mutta kerroin miesten aiemmasta urheilusta ja saunasta. Laitoin myös että saa tulla juhlapaikalle minun seuraani JOS HALUAA kun minä teen tarjottavia ja nautiskelemaan viiniä siinä samalla ja jutustelemaan. JA miehillekin oli vaihtoehdot että voi osallistua vasta saunaan, tai suoraan juhliin. Lähinnä pariskuntia ja sukulaisia kun juhliimme oli kutsuttuna.

En oikein ymmärrä tuota... että ei voi viihtyä kun ympärillä on outoja ja tuntemattomia ihmisiä?? Eikös siinä voi tutustua? ja jos kokee ettei kestä tutustumisen paineita niin kannattaa jäädä kotiin erakoitumaan.

Vierailija
40/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvä ruoka esim. tapastyylisiä tarjottavia ja salaatteja paljon on jo hyvä ohjelmanumero. Taustalle soimaan huolella valittu musiikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä