Onko joku teipannut rinnat juhlapuvun alle? Ettei tarvitsisi rintsikoita.
Miten se teippaus tapahtuu? Mekko on olkaimeton. Ja mitä teippiä pitäisi käyttää?
Kommentit (15)
Miten niitä läpysköitä käytetään?
En mä nyt paremmin osaa selittää :) Ne on muotoiltu rinnan muotoisiksi.
Kovin isoja löllöjä niillä ei siis saa kuriin.
olkaimia eikä takaosaakaan. Toimii hyvin.
Googlaa Unique Bra
Kovin isoja löllöjä niillä ei siis saa kuriin.
No kuka nyt kovin isoilla lähtisi juhliin ilman kunnon rintsikoita;)
Toi Unique Bra toimii hyvin, niin kauan kunhan ei hikoile tippaakaan.
Jeesusteippi kestää kunnon löllötkin!
kun sitä irrottaa.
Ja rinnat kokoa 70F. Unique Bra ei kestänyt ylhäällä (veti rintoja vaan alaspäin), teippejä ei saanut tarpeeksi isoja. Onneksi sitten löytyi kuitenkin liivit, vaikka meinasin jo mennä liiveittä.
No itselläni tuli tenkkapoo, kun morsiuspuku oli spagettiolkaiminen ja selästä avoin vyötärölle asti Ja rinnat kokoa 70F. Unique Bra ei kestänyt ylhäällä (veti rintoja vaan alaspäin), teippejä ei saanut tarpeeksi isoja. Onneksi sitten löytyi kuitenkin liivit, vaikka meinasin jo mennä liiveittä.
No puvun malli kannattaa yleensäkin valita vartalotyypin mukaan. Eli F koon rinnoilla kuvailemasi puku ei välttämättä olisi se ykkösvalinta.
Mutta hieno homma että löytyi liivit. Muistakaa myös että viritelmän pitää kestää ja olla mukava koko häitten ajan, eli useita tunteja!
Ja rinnat kokoa 70F. Unique Bra ei kestänyt ylhäällä (veti rintoja vaan alaspäin), teippejä ei saanut tarpeeksi isoja. Onneksi sitten löytyi kuitenkin liivit, vaikka meinasin jo mennä liiveittä.
kuin mulla eli muuten voi olla 80C rintsikat, mutta mulla myös 70F liivejä.
Mulla kyllä pysyy hyvin noi Unique Brat, puvun tulee olla sellainen, joka on tiukka rintojen kohdalta ja vyötäröstä eli nostaa rintoja jo itsessään.
Korosti kurvejani mainiosti (leikkaukseltaan suora puku, joka ns. urheilullisella vartalolla olisi näyttänyt surkealta).
Miehustaa täytyi vieläpä ottaa sisään, vaikka kyseessä oli ihan tavallinen 38-koko, eli en missään nimessä pursunnut puvusta ulos.
Käyttämäni liivit olivat hyvin epämukavat, mutta kestivät hyvin häiden ajan enkä niitä juurikaan pukeutumisen jälkeen enää ajatellut. You do what you gotta do.
t. 13
Mulla kyllä pysyy hyvin noi Unique Brat, puvun tulee olla sellainen, joka on tiukka rintojen kohdalta ja vyötäröstä eli nostaa rintoja jo itsessään.
Eihän tuollaisen puvun kanssa välttämättä tarvitse mitään liivejä isorintainenkaan.
No itselläni tuli tenkkapoo, kun morsiuspuku oli spagettiolkaiminen ja selästä avoin vyötärölle asti Ja rinnat kokoa 70F. Unique Bra ei kestänyt ylhäällä (veti rintoja vaan alaspäin), teippejä ei saanut tarpeeksi isoja. Onneksi sitten löytyi kuitenkin liivit, vaikka meinasin jo mennä liiveittä.
No puvun malli kannattaa yleensäkin valita vartalotyypin mukaan. Eli F koon rinnoilla kuvailemasi puku ei välttämättä olisi se ykkösvalinta.
Mutta hieno homma että löytyi liivit. Muistakaa myös että viritelmän pitää kestää ja olla mukava koko häitten ajan, eli useita tunteja!
tällanen puku vaatii nimenomaan isot tissit että vyötärö ja kurvit tulee esiin!EI ole meiän vika jos Suomessa ei ole liivejä...FREYA on hyvä merkki isirintaisille,upeita mutta tukevia =9
kuin mulla eli muuten voi olla 80C rintsikat, mutta mulla myös 70F liivejä.
Ei suoraan sanottuna paljoakaan lämmitä se, että Unique Bra sopii sinulle, kun itselleni se ei vaan kerta kaikkiaan sovi. Enkä taatusti ole ainoa.
Kävin kysymässä Sokoksen alusvaateosastolta liivejä pukuni alle, ja myyjä tyrkytti vaan tuota Unique Brata. Sanoin, että ei sovi, vetää rintoja alaspäin ja kuoriutuu sitten painovoiman myötä pois päältä. Myyjä väitti, että vika on käyttäjässä.
No, sovittelin niitä sitten myyjän opastuksella, jokaista kokoa ja sekä tavallisia että light-versioita. Lopulta myyjä totesi nolona: "Ei nää tosiaan taida toimia sulla..."
t. 13
Britanniassa on muutenkin huimasti helpompaa löytää kauniita ja isokuppisia liivejä, joissa kuitenkin pienet ympärysmitat.
kokeillut ihan sellaisia varta vasten tissien teippaamiseen tarkoitettuja läpysköitä. Mitään teippiä en kyllä käyttäisi.