Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Pitkään tuhdanneiden MAALISKUU~~~

Kommentit (124)

101/124 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu puol tuntia ennen punktiota sain diapamin rauhoittavaksi. Toimenpidehuoneessa laittoivat kanyylin käteen ja siihen tippumaan pussin suolaliuosta. Tuohon vielä jotakin sykettä tasottavaa ja sitten juuri ennen munasolujen keräämistä vahvaa kipulääkettä, joka vaikutti heti. Hyvä että pystyin mumisemaam jotain vastaukseksi kun hoitajat kyselivät koko ajan vointia. Lisäsivät kerran tuota lääkettä, kun joutuivat pistämään oikealle sen toisen kerran.Sitten vielä lopuksi suppo, jonka jälkeen heräämöön toipumaan mömmöistä. Vielä tunnin jälkeen lääkärin huoneeseen kävellessäni tuntui kuin olisi ollut pienessä humalassa. Niin epävarmoja askeleet olivat ja päässä heitti. Klinikalta ulos astuessa olo oli jo aika normaali. Lääkäriltä sain ohjeen ottaa kotona särkylääkettä, jos siltä tuntuu. Ei tarvinnut.

Soitin klinikalle tänään ja jätin soittopyynnön, koska olivat kokouksessa. Olivat tietysti soittaneet sillä aikaakun kävin kaupassa ja olin unohtanut puhelimen kotiin... :( Täytyy soittaa aamusta uudelleen. Meillä siirto on vasta torstaina 13:30. Kasvattivat viimeeksikin kolme päivää... Eikä edelliselläkään kerralla kukaan soitellut. Piti soittaa aamulla ennen lähtöä onnistuuko siirto. Meillä tuota matkaa klinikalle n.120km Tällä kertaa lääkäri sanoi,että jos soittoa ei kuulu niin silloin siirto tapahtuu suunnitellusti. Jännittää ja ahdistaa tuo munasolujen kohtalo. Ei sinne torstaille malta millään. Ei olis kyllä sinne huomiseenkaan, mut minkäs voit. Sama pää kesät talvet.

Mulle lugeista ei tullu viimeeksi mitään sivuvaikutuksia. Ainoastaan tuo inha valuva tunne koko niiden käytön ajan. Pikkuhousunsuojaa saa kyllä käyttää, niin paljon ne sotkevat. Viimeeksi mulla alko tuhruvuoto pp11 lugeista huolimatta(joiden sanotaan pitavan vuodon poissa) joten testin tekeminen pp14 oli pakollinen paha. Ja negahan sieltä odotetusti tuli.

Tälläkin kertaa positiivisin mielin liikenteessä, toivomatta kuitenkaan liikoja. Plussa ois todellinen ylläri.

Vierailija
102/124 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä onkin taas aikaa siitä kun viimeksi kirjoitin tänne. Täällä alkaa olla ihmisillä jännät paikat ja osalla on punktiot jo ohikin! Itselläni on huomenna nollaultra, jossa myös alkaa pistelyt jos kaikki on ok. Vähän jo jännittää, toivottavasti menee hyvin! Kiva kyllä kun on niin moni viikon tai pari mua edellä samoissa hoidoissa niin saa kuulumisia ja tietää sitten mitä odottaa. :)

Niin ja kun joku kysyi niin pitkällä kaavalla ollaan täälläkin menossa IVF:ää ja Oulun yliopistollisessa sairaalassa eli julkisella. Meillä kävi niin hyvä tuuri kun multa leikattiin endometrioosi joulukuussa niin päästiin tosi nopeasti (varmaan jonon ohi) hoitoihin ettei endo ehtisi uusia pahasti ennen hoitoja.

Usko: sullahan on mennyt kivasti punktio jos ei sattunut juurikaan! Toivotaan nyt että ne viisi munasolua hedelmöittyvät ja lähtevät jakautumaan hyvin!

Nyytikki: mahtavaa että pääsette nyt heti hoitoihin ja saatte vihdoinkin asiat etenemään kunnolla!

Evelina: pahoittelut negasta taas kerran ja tsemppiä viimeiseen IVF:ään! Kyllä se nyt onnistuu varmasti!

Emmalla onkin tullut hurjan hyvä saalis punktiosta! Aika kamalalta kyllä kuulosti itse operaatio, mutta toivottavasti se nyt on kaiken kivun arvoista. Harmi että kävi noin kova kato tuossa hedelmöittymisessä, mutta kyllähän yhdeksästäkin alkiosta tekee jo monta lasta. :)

Sofi: eipä sitä tiedä vaikka se kaksospoikauni oiskin ollut enneuni. Muistakaapa pupuilla kovasti tässä kierrossa jos vaikka tärppäis! :D

Ennuli: miten meni punktio tänään?

Annique: Ihan hyvä saalishan teilläkin on kasvamassa ja tosiaan varmaan vielä lisääntyvät nyt kun on kasvatettu puregon-annostusta. Aika tympeää kyllä varmaan kun vieressä toinen ostaa raskaustestiä, mutta kyllä me kaikki ollaan vielä joskus itsekin niitä raskaustestin onnellisia ostajia! Huomasin kyllä itsekin kun tänään kävin puregoneja ostamassa että olivat melko tyyriitä. Onneksi on olemassa se maksukatto, muuten kyllä kirpaisisivat nämä hinnat!

Tämmöistä tällä kertaa. Jännityksellä odotan tulevaa ja iiks huomenna alkaa sitten pistelyt. Mutta ei kai se nyt niiiin kamalaa voi olla jos siitä kaikki tähän mennessäkin on selvinnyt? Mä vaan oon aika piikkikammoinen niin mietityttää että miten saan ikinä kerättyä rohkeutta pistettyä sitä neulaa ihon läpi... Hyi!

Onnea kaikille jatkohoitoihin ja piinapäiviin! Tässä kuussa tehdäänkin monta plussaa, jooko? Paitsi mun testaaminen menee kyllä ens kuun puolelle, mutta menkää te edellä odottajiin niin mä tuun sitte perässä. :D Voidaankin sitte tehä pitkään tuhtaajien onnistujien pino odottajiin jos saadaan nyt monta plussaa! (Huomaatteko mä en osaa lopettaa kirjoittamista ku jännittää huominen...)

-Helja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/124 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pistäminen oli mun mielestä verrattavissa hyttysen pistoon. Ja jos yhtään on pelastusrenkaan alkuakaan tai isompi sellanen niin sitten sattuu vielä vähempi. Itsekin aika piikkikammoinen, mutta sitä oikeesti alko loppua kohden jo innolla odottamaan. Tai ehkä siinä oli se hoidon tuoma toivo onnistumisesta takana.

Vierailija
104/124 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Usko lohduttavista sanoista. Onpa tuota pelastusrenkaan alkua tuossa että ehkä se menee sitten melko kivuttomasti. Hyttysen piston kyllä pystyn katsomaan alusta loppuun ja lähinnä kutittaa. :D

Vierailija
105/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ihan hirveästi, voi soittaisivat jo ja päästäisivät piinasta... Luget aloitettu aamulla.

Usko, mulle toimenpiteen jälkeen hoitaja sanoi, että sykkeet oli tosi korkeat ja se taisi olla yksi syy etten saanut lisää kipulääkettä toimenpiteessä. Ei annettu mitään niitä laskevaa lääkettä. Olo oli heti pöydältä noustua semmoinen, että ihan hyvin voisi autoa ajaa. Varmaan olisi vaatinut vähän lisää lääkitystä niin ei olisi jäänyt niin kurja olo punktiosta. No se on nyt onneksi ollutta ja mennyttä.

muoks* Biologi soitti, yksi nelisoluinen siellä mua odottaa, eli päästään siirtoon! Muiden kohtalo vielä vähän epäselvä, sanoi, että osa on vähän hitaita, ne pakastetaan varmaan vasta huomenna... Saan kuulla tarkemmin, kun menen sinne. Voi vaan toivoa, että jotain jää pakkaseenkin. Mutta pääasia on se yksi pieni jota nyt lähden hakemaan! Ihana tunne!

Emma

Vierailija
106/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla sinusta jälleen. Tsemppiä nollaultraan, tulehan kertomaan kuulumiset. Pistäminen voi alkuun olla jännää, mutta neula on todella niin pieni, että voi kyllä verrata hyttysen pistoon. Sä selviät siitä! Ja ihan hyvä idea toi oma pino tonne odottajiin, sinne sitten kaikki. Toivotaan näin, että saadaan oikein monta plussaa tähän alkuvuoteen ja kevääseen.

Emma

107/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tosiaan solulabraan ja kyselin muniksien kuulumisia. 5:stä 3 hedelmöittyny normaalisti ja jatkaneet jakautumista. Tällä hetkellä kaikki nelisoluisia. Toivottavasti kaikki vielä huomennakin kunnossa. Lääkärin kanssa oli puhetta ettei kahden alkion siirtokaan ole mahdotonta. Yhtä kuitenkin ensisijaisesti lähdetään hakemaan.

Onnea emmalle siirtoon.

Mitenkäs ennulilla punktio meni ja koska siirto?

Missäs vaiheessa annique menee? Ei millään muista, kun omaa napaa niin jännittää.

Heljalle tosiaan tsemppiä pistosten aloitteluun. Hyvin se menee.

Kaikille muillekin tasapuolisesti onnea tuhtaamiseen.

Vierailija
108/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma: Mahtava juttu että pääset siirtoon!

Helja: Pistäminen on ihan pikkujuttu. Jännitin itsekin paniikissa monta päivää etukäteen ja näin öisinkin unta pistämisestä. Pari ekaa kertaa jännitin ja tuijotin moneen kertaan ohjeita, että teen varmasti kaiken oikein, mutta kolmannesta päivästä lähtien se on mennyt rutiinilla helposti ja nopeasti. Pistäminen ei satu.

Eikös IVF:n onnistumisprosenttien mukaan pitäisi niitä plussiakin tulla, kun meitä on niin paljon. :)

muoks: Usko ehti sillä aikaa laittaa viestiä, kun oli viestinkirjoitus auki. Mulla on toinen ultra perjantaina ja silloin selviää koska ollaan menossa punktioon. Maanantain ultran jälkeen nostettiin Puregon-annostusta 250:stä 300:aan, kun follit olivat kasvaneet lääkärin mielestä hitaasti.

-Annique-

Vierailija
109/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjottelen. Meillä on ollut vähä hiljaiseloa hoitojen suhteen nyt tämä alkuvuosi. Pidettiin tarkoituksella taukoa. Nyt tästä kierrosta alkoi taas hoito. Mennään ekaa kertaa inssiin :D Tai siis, jos on semmonen tilanne että voidaan mennä. Söin nyt kolmatta kertaa armidexia ja nyt testattiin tupla-annosta. Viimeksi marraskuussa normaaliannos ei vaikuttanut mulle mitenkään. Inssi on varmaankin ensi maanantaina, jos on. Menen huomenna ultraan niin sitten nähdään montako johtavaa follikkelia siellä luuraa :)

Nyt sais jo pikku hiljaa alkaa tapahtumaan jotain, tässä on nyt jo pakerrettu 2 vuotta ja 4 kuukautta.

Musta tuntuu tosi hurjalta lukea teidän punktiojuttuja! Me ollaan jo päätetty että ei mennä ivf:ään asti. Kokeillaan muutama inssi ja jos ei tärppää, niin sitten ei tärppää. Mä koen noi hoidot aika raskaiksi, ja meillä ei kyllä ole todellakaan rahaakaan kun muutamaan inssiin...Kurjaa, mutta ei voi mitään.

Tsemppiä teille!

Vierailija
110/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Eilen tosiaan oli punktio ja itse punktio sujui ihan hyvin. 12 munista saatiin ulos. Rauhoittavan otin ennen toimenpidettä + sairaalassa kipulääkettä suun kautta ja tipankin kautta. Itse punktiosta ei traumoja jäänyt, vaikka eihän se mitään miellyttävää ollut. Eilen illalla otin vielä panadolia. Kävely oli aika tuskaista, ainakin alkuun kun istumasta nousi. Mulla on jotenkin tuntunut enemmän kipua ylä- kuin alavatsalla, ihan kuin vatsalaukkua olisi operoitu. Nyt alkaa jo olla parempi olo, työkuntoinen en kyllä kuitenkaan olisi! Panadolia en ole tänään enää ottanut. Mun piti eilen ottaa eka luge ja nyt sitten 3 kertaa päivässä tästä eteenpäin...

Huomenna siirto. En oo soitellu polille vaan jännään huomiseen saakka. Kaippa he olisivat soitelleet, jos hedelmöittymistä ei olisi tapahtunut ja olisi turhaa ajaa sinne monta sataa kilometriä...Onko teillä muilla ollut vuotoa punktion jälkeen? Mulla on tullut vähän rusehtavaa, mutta kai se on normaalia...?

Emma: sulla oli kyllä hurjat kokemukset punktiosta! Mutta hieno saalis soluja!

Helja: en mäkään piikeistä tykkää, mutta ei se puregon oo olleenkaa paha pistää. Pregnyl on vähän inhottavampi...

En nyt jaksa enempää kirjoitella, palataan tuonnenpana asiaan, kun saadaan alkioiden määrä selville...

Ennuli

111/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto punktion jälkeen on normaalia. Neulahan työnnetään emättimen seinän läpi. Ja kai ne munasarjatkin jotain vuotaa ku niitä on ronkittu... Ei siis syytä huoleen.

Vierailija
112/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nelisoluinen siirretty ja neljä saatiin pakkaseen. Katoa kävi kovasti ja lääkäri meinasi, että olisiko jotain häikkää munasoluissa, suositteli seuraavalle kerralle (jos semmoinen joskus tulee) mikrohedelmöitystä niin saisi paremmin alkioita. Oli jännä tunne lähteä klinikalta pois, aurinko paistoi ja hymy oli korvissa. Nyt alkaa piinapäivät ja ei auta kun odottaa. Virallinen testipäivä on 21.3 ja suositteli verikoetta jotta nähdään onko ollut yritystä. Tilasin jo kyllä netistä ison pinon herkkiä testejä, en usko, että maltan odottaa tonne maanantaille :)

Emma

113/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti lähti tuplana...

114/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin: tsemppiä kaikille piinailijoille! ja muillekin :) tuntuu että pienen tauon jälkeen monelle tapahtuu.

Pohdin tässä sellaista kun lääkäri puhui että alotetaan normaalia isommilla annoksilla kun hoitoon asti päästään. Mietin tässä sitä että minkälaisia annoksia muilla on ollut? (lääkkeet meillä selviää vasta parin vkon kuluttua, mutta se Pureconista puhuttiin alustavasti).

Jäin miettimään myös lääkärin kommenttia liian tiiviistä munasarjoista ja kysymystä kuumista aalloista... tuli mieleen että epäileekö vaihdevuosien jo alkaneen vaikka ikää "vasta" 34v... täytyy kysyä seuraavalla käynnillä.

Kiertohan mulla on lyhyehkö, 22-24 pvää ja tuolla ekalla käynnillä ultratessa kp8 oli folli 15mm ja lääkäri kommentoi tuota isoksi kiertopäiviin nähden.

Tätä hoitoihin lähtöä on odotettu, mutta monta kysymystä nostaa pintaan.

tietojakin voisi päivittää:

minä 34 v, mies 43v

esikoista yritetään

yritys aloitettu 4/06

vikaa molemmissa

1.ivf 4/11

Nyytikki

Vierailija
115/124 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaas omasta navasta: piikitin tänään itseäni ensimmäistä kertaa ja se meni ihan hyvin! Sairaanhoitajan katsellessa sain kyllä kerätä rohkeutta aika pitkään ennen kuin uskalsin tökätä sen neulan vatsaani, mutta illalla kotona kun laitoin lääkkeen niin meni jo paljon nopeammin. Piikityksen jälkeen vähän aikaa oli outo olo (varmaan lähinnä siksi että luulin että pitäisi pyörryttää tai oksettaa kun on kerran pistetty :D ), mutta se meni aika nopeasti ohi ja nyt on kaikki ok. :) Nyt sitten vain kasvattelemaan toivottavasti isoa satoa ja seuraava ultra vasta ensi viikon tiistaina.

Emma: onnea siirron onnistumisesta ja onnea myös jatkoon jotta se kiinnittyisi! Mahtavaa että jäi kuitenkin myös pakastettavaa vaikka kato vähän kävikin.

Uskolle myös onnittelut kolmesta jakaantuneesta solusta!

Annique: mitenhän ne määrittää tuon puregonin aloitusannostuksen? Mulla nimittäin alkuannostus vain 200iu ja kuulostaa nyt aika pieneltä määrältä kun sä oot aloittanut jo isommalla ja nyt vielä nostettiin. Tsemppiä sulle loppuihin pistelyihin ja ensi viikon punktioon!

Caffee: tervetuloa takaisin ja onnea inssiin!

Ennuli: kiva kun sulla on mennyt noin hyvin punktio. Toivottavasti nyt hedelmöittyvät ja jakautuvat hyvin ne munikset ja saatte siirron lisäksi monta hyvää alkiota vielä pakkaseenkin!

Positiivisin mielin tänään,

-Helja

Vierailija
116/124 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma: Hyvä että saatiin pakkaseenkin. Oliko ne kuitenkin ihan hyvänlaatuisia, jotka pakkaseen meni?

Nyytikki: mun aloitusannos oli 250 ekat 5 päivää ja sit nostettiin annostusta 300. Huomenna katsotaan miten on vaikuttanut.

Helja: Kai ne lääkärit verikokeiden perusteella päättelee kaikenlaista lääkkeiden tarpeesta. Mulla on tosi iso annostus siihen nähden, mitkä muista olen lukenut. Mulla esim verikokeiden perusteella munasarjat ei toimi ihan niin tehokkaasti kuin pitäisi, niin annostus oli heti alussa suurempi kuin normaalisti. Ekassa ultrassa sitten totesi että kovin hitaasti tuntuvat siltikin kasvavan, että pitää lisätä annostusta. Lääkäri sanoi että mulla on väsyneet munasarjat. Googletin vähän ja kaikki ekat hakutulokset viittasi vaihdevuosiin, niin en sitten sen enempää halunnut tutkia. :( Sanoi kyllä että älä murehdi.

Nyt selkeästi tapahtuu jotain kropassa, kun molemmilta puolilta on todella turvonneen tuntuinen.

Juuri kun eilen kerkesin kehua kuinka helppoa on pistäminen, niin eilen oli sitten vaikeuksia. Ei neula meinannut mennä millään ja vaihdoin kohtaa, mutta ei siihenkään uponnut. Sitten olin katsovinani että neulan pää oli hieman vino, niin vaihdoin sitten neulaa. Ja kun oli jäljellä vajaa annos edellisestä ampullista, niin piti vielä vaihtaa ampullia ja pistää neljännenkin kerran. Oli sitten vähän arka vatsanahka sen jälkeen.

-Annique-

Vierailija
117/124 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan Caffe pitkästä aikaa, mukava kuulla sinusta. Tekee varmasti hyvä pitää taukoa välillä. Olitkos ultrassa tänään, toivottavasti oli lääkkeet tehonnut ja oli komeat follit. Toi rahapuoli on kyllä aika tylsä, jos muuten olisi haluja hoitoihin niin voi olla kyllä rajoittava tekijä. Toivotaan kovasti, että eka inssi tuo toivoton tuloksen ja ette muita hoitoja tarvitsekaan!

Ennuli, hieno saalis punktiosta! Ootko kuullut tänään miten oin hedelmöittyminen lähtenyt käyntiin? Mulla kanssa enemmän ylävatsa kipeä, vieläkin ihan turvonnut olen. Kirjoitti mulle eilen siirron yhteydessä loppuviikon saikkua, olisin ollut vkl töissä. Kovasti varoitteli, että jos vielä turpoaa enemmän tai kivut lisääntyy niin päivystykseen pitää mennä. Munasarjat oli vielä suurentuneet ja nestettä jonkinverran. Lievä hyperi, sanoi vielä, että jos nyt raskaus alkaa niin se vielä lisää riskiä. Nyt ei auta kun ottaa iisisti ja lepäillä. Sehän sopii. Mulla kanssa vuotoa oli punktiopäivänä ja seuraavana ja ihan semmoista veristä, on kuulemma ihan normaalia. Onko siirto tehty tänään?

Nyytikki, kyllähän tässä viisastuu aikalailla ja tulee ajateltua asioita ihan erilailla. Tsemppiä hoitoihin, en nyt osaa sanoa mitään noihin sua mietityttäviin asioihin.

Helja, kiva lukea positiivisia kirjoituksia, täällä usein ajatukset ei ole niin positiivia täällä meidän pinossa. Ihana kyllä, että paikka missä voi avautua kun siltä tuntuu. hienoa, että pistot meni hyvin, hyvä sinä!

Annique, mulla jäi vähän epäselväksi niiden pakkaseen menneiden kohtalo. Biologi soitti silloin aamulla ja sanoi, että pakastetaankin vasta seuraavana päivänä, lääkäri sitten kuitenkin meinäsi eilen, että ne olisi jo pakastettu... Lääkäri puhui huonoa suomea ja mulla meni aika paljon muutakin ohi. Jos on pakastettu jo keskiviikkona niin ei varmaan mitään loistoyksilöitä ole. Pitää soittaa klinikalle ja varmistaa asia. Taidan odottaa siihen, kun soitan sinne tuloksia tästä tuoresiirrosta. Sä olet pistellyt oikein urakalla, heh. Hieno, että lääkkeet vaikuttaa ja on alkanut tapahtumaan. Milloin sulla oli seuraava UÄ?

Mites Sofin luomukierto?

Emma

118/124 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti vaan...

Siirto tehty tänään. Pakkaseen ei taaskaan jääny mitään. Niistä kolmesta kaksi lopettanut jakautumisen tai hidastanu tahtia... :( Parempi alkio saatiin sentään tällä kertaa siirrettyä. Testipäivä 21.3. Taidan siirtyä taustailemaan...

Vierailija
119/124 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin listaan Nyytikin tietoja ja tajusin, että puolessa vuodessa pinossa on tullut 2plussaa.. Voiko huonommin mennä?!?!?

Nyt sitten tytöt niitä plussia sieltä ivf.stä, että saadaan vähän paremmaksi tuota listaa..:)

On ollut tosi mielenkiintoista lukea teidän kaikkien kokemuksia ivf:stä. Todella hassu juttu, että noin moni menee aivan samassa aikataulussa..:)

Uskolle valetaan nyt vähän uskoa!! Yksi hyvälaatuinen siihen vauvaan vain tarvitaankin ja se teillä on!!! Se voi hyvinkin onnistua..?

Heljalle kovasti tsemppiä hoidon aloitukseen!! Kiva kuulla sunkin kuulumisia pitkästä aikaa! Mä oon muuten pistellyt Menopuria ja pregnyliä. Se ensinnäinen piikki kotona on pahin, sen jälkeen se menee kuin lastenleikki..:)

Anniquella on tänään ultrapäivä! Kovasti odotellaan kuulumisia, että kuinkas sulla lääkemäärän nosto auttoi asiaan!

Caffeestakin kiva kuulla taas pitkästä aikaa! Hienoa, että teilläkin on asia lähtenyt etenemään. Kovasti tsemiä teillekin inssin aloitukseen. Oletteko te muuten yksityisellä puolella?

Emmalle onnittelut onnistuneesta siirrosta ja saaliista pakkaseen! Mä niin toivon teille onnistumista!?

Ennuli, mikä tilanne?? Jännittää teidänkin puolesta!! Toivotaan parasta!!

Missäs vaiheessa Evis menee?? Joko sulla on alkanut ivf-hoito?:)

Omasta navasta pieni päivitys..:) Kiitos greippimehun ovislimat löytyi toissapäivänä kp14, sitten eilen kp15 nippaili lupaavasti. Molempina iltoina mies hoiti oman osuutensa kiitettävästi..;) Joku vastaili toiveisiini ja sain sen aikaisen oviksen eli lyhyen kierron. Vähän vaan ihmettelen, että välillä on niin tosi kipeä ovis ja nyt vaan pientä nippailua.. Mutta päätin ajatella, että tämä pieni nippailu on parempi vaihtoehto..:)

Nyt olisi vielä tilaisuus saada vauva jouluksi kotiin!! Sitten menisikin jo ensi vuoden puolelle..:/

Sofi *peukkuttaa kaikille piinaavalle tasapuolisesti*

Vierailija
120/124 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 iu annos oli tehonnut oikein mukavasti. Paljon uusia alkuja oli tullut, mutta olivat vielä aika pieniä. Lääkäri päätti että odotamme niiden pienempien kasvua, vaikka siellä on muutama, jotka ovat liian isoja odottamaan punktiota. Vasemmalla puolella oli 8 kpl pienempiä folleja ja oikealla puolella 3 isompaa. Punktio on keskiviikkona. Maanantaina pistän Pregnylin. Pe, la ja su Puregonin annos on 250 iu. Joudun siis ostamaan vielä 300 iu lisää Puregonia. Maksukattokirjettä ei ole vielä tullut. Olen käyttänyt nyt lääkkeisiin 890 euroa. Maksukatto on 675,39 e. No saahan nuo ylimääräiset takaisin, mutta kun palkkapäivä on ensi tiistaina, niin meinaa vähän tiukkaa mennä tässä vaiheessa kuukautta.

Usko: Voi harmi ettei pakkaseen saatu mitään. Mutta eipä sitä tarvita kuin se yksi. Kovasti onnea että se tarraisi lujasti kiinni! :)

-Annique-