Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko teillä puolisonne kanssa yhteinen tili?

Vierailija
28.02.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhteiset rahat

Vierailija
2/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omat käyttötilit ja pari yhteistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen "taloustili", josta maksetaan arjen kulut, on, mutta muuten meillä on omat tilit. Pelkästään yhteiset tilit tulee vain mun kuolleen ruumiini yli! (Lienee siis selvää, että mä olen varakkaampi kuin mieheni ja meillä on myös mun vaatima avioehto.)

Vierailija
4/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhteinen talous ja rahat.

Vierailija
5/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei omaa

Vierailija
6/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi mun mielestäni näin. Yhteiset tilit, yhteiset rahat, yhteinen talous. Meillä taas ei omaa tiliä tartte mihinkään. Vaikeuttaisi vaan taloudenpitoa, kun olis enemmän tilejä.

Vierailija
7/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat säästötilit ja yksi yhteinen säästötili.

Ei olla nähty tarpeellisiksi yhteistä käyttötiliä, samalla vaivalla voidaan siirrellä rahoja omien tilien välillä tarpeen mukaan. Ja pysyy paremmin kärryillä tilin saldosta, kun kukaan muu ei maksa tililtä.

Vierailija
8/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin oma henk.koht tili jonne tulee palkat yms. Yhteinen tili säästöjä varten esim. matkustamista silmällä pitäen jne...

Vierailija
9/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme tiliä, joista kahteen miehellä on käyttöoikeus. Miehellä taitaa olla kans kolme tiliä, joista yhteen mulla on käyttöoikeus.

No kaikkiin tileihin pääsee kyllä käsiksi miehen nettitunnuksilla. Niitä minäkin joskus käytän vaikka virallisestihan ei saisi.

Yhteiset rahat meillä kyllä on.

Vierailija
10/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen käyttötili ja yhteinen säästötili. Ei olla vielä missään vaiheessa keksitty käyttöä omille tileille.

Vierailija
11/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei olisi, olemmehan naimisissa.

Vierailija
12/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksan hänen tililtään meidän kaikki laskut. omalle tililleni tulevat rahat käytän lapsiin, ruokaan, jokus pieniin laskuihin ja itseeni.

Vierailija
13/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla nähty tarpeellisiksi yhteistä käyttötiliä, samalla vaivalla voidaan siirrellä rahoja omien tilien välillä tarpeen mukaan. Ja pysyy paremmin kärryillä tilin saldosta, kun kukaan muu ei maksa tililtä.

Eihän niitä nyt samalla vaivalla siirrellä.

Meillä yhteinen käyttötili, jonne tulevat molempien palkat, pääomatulot ja tulonsiirrot. Lisäksi säästötili, joka kylläkin on nytkin tyhjä...

En ymmärrä mitä lisäarvoa omat tilit toisivat arjen pyörittämiseen. Kymmenen aviovuoden aikana ei rahasta ole riidelty KERTAAKAAN.

Vierailija
14/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miehellä on sijoituksia omissa nimissään, mutta nekin ovat käytännössä yhteisiä. Täytyy vain toivoa, ettei mies keksi erota ja ruveta kettuilemaan niistä. ;))