Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin tällaisen naisen?

Vierailija
28.02.2011 |

Tykkää lukemisesta, luonnosta ja matkailusta (tarkoittaa muuta kuin New York/ Lontoo/ Pariisi shoppailureissuja). Haluaa perheen tulevaisuudessa, mutta ei suurperhettä (ei lapsia tähän mennessä). Ei koe itseään äärimäisenä kotirouva-naisena. Haluaa elää ekologista elämää. Ikä 18-34.

Kysyn täältä siksi, että uskon että teillä saattaisi olla asiaan sellaisia näkemyksiä, joita en esimerkiksi omasta kaveripiiristäni saa. Jos tunnistatte hakemani naistyypin esimerkiksi jostain kaveristanne tai tutustanne, niin kertokaa mistä ja miten sellaisia naisia löytää.

t. 30-vuotias sinkkumies

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulitko että siksi kysyn että täältä sellaisen luulisin löytäväni??

Vierailija
82/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa suosittelisi tuttaville tai ystäville suhdetta sellaisen miehen kanssa joka hakee seuraa VAUVAPALSTALTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistolta voisi tärpätä, samoin joistain tietyistä harrasteryhmistä. Mitä harrastat itse?

Vierailija
84/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa suosittelisi tuttaville tai ystäville suhdetta sellaisen miehen kanssa joka hakee seuraa VAUVAPALSTALTA!

palstassa, että käyttää lyhennettä Ap.

Vierailija
85/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakemassa seuraa täältä vaan näkemyksiä siitä, mistä löytäisin kaipaamani naisen. Näyttäkää mammat että teillä liikkuu päässä muutakin kuin puklautusta ja käytettyjä vaippoja.

Vierailija
86/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennettä ap käytetään kyllä muillakin anonyymipalstoilla. Ja jos lukee edes muutaman ketjun täällä, niin ääliömpikin kyllä tajuaa, mitä ap tarkoittaa - okei, eivät ihan kaikki sentään.

Vierailija
87/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ku mene kahvitteleen taiteiden tiedekuntaan, sieltä löytyy.

Vierailija
88/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hae juuri tältä palstalta seuraa..Vaan kysyy, mistä voisi löytää. Voi tsiisus näitä jotka ei osaa kunnolla sisäistää lukemaansa.

Vierailija
89/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on mitä parhain foorumi kysellä asiaa. Mä taas arvostan että joku tajuaa kysyä myös täältä =D

Valitettavasti mä en tiedä mistä löytäisit tuollaisen naisen. Pakko sanoa että saattaisin olla aika lähellä, mutta mulla on jo pari lasta.. =D

Vierailija
90/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstassa, että käyttää lyhennettä Ap.

Voi vittu aivan uskomatonta. Oletko ikinä käynyt muilla keskustelupalstoilla joilla ei tarvitse rekisteröityä? Siellä ei ole ap-nimimerkkejä vai?

T. AP

Vierailija
91/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen valitettavasti liian vanha ja varattu :)

Kyllä meitä löytää kun pitää silmänsä ja korvansa auki. Täältä tosin tuskin löydät kovin paljon ekologisen elämän puolestapuhujia.

Vierailija
92/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muuten haluaisi, että kuvittellinen 18-vuotias tyttäreni seurustelisi "30-vuotiaan sinkkumiehen" kanssa... Oletko ihan varma tuosta ikähaarukasta; 18-vuotias on vielä aika lapsi.

Vierailija
93/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä halua matkustella, koska se jos mikä on epäekologista olettaen että siihen käytetään lentokonetta/autoa.

Vierailija
94/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä noi vuotohäiriöiset nartut omaan arvoonsa.

Vierailija
95/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin oman ihananan mieheni niin.

Vierailija
96/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki nuo ap:n mainitsemat kriteerit. Ikää vaan on jo 35v :-(

Vierailija
97/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että egoilijaa(ekologista) ei ehkä löydä ainakaan diskobaareista,veikkaan että jostain kahviloista, pukeutuu rennommin,ei välitä muodikkuudesta.

Vierailija
98/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologinen, ajatteleva ja valintansa tiedostava nainen

"Kyllä MEILLÄ on varaa ostaa luomuruokaa Stockalta."

Sinne mahtuu citymaasturikin kivasti parkkiin.

Vierailija
99/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamaan sen kanssa jotain. SIellä saattaisit tavata toivomasi naisen

Vierailija
100/103 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen n.100kirjaa/vuosi, rakastan luontoa (olen pohjoisesta kotoisin ja käyn siellä vaeltamassa väh.kerran vuodessa) ja matkailua. Shoppailua inhoan, vaikka olenkin tarkka siitä mitä päälleni pistän. Tosin unelmani olisi viettää joskus joulu Nykissä:)

MUTTA: Minulla on yksi pieni lapsi. Ja 30-vuotias on ehkä vähän liian vanha.

Kaveripiiri kyllä kuhisee kaltaisiani sinkkunaisia joilla ei ole lapsia. Heitä voi tavata joskus harvoin yökerhoissa, pienissä ja viihtyisissä pubeissa joissa on mahdollisuus pelata erilaisia seurapelejä, siellä heitä tapaa:)!

Onnea etsintöihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme