Mistä löytäisin tällaisen naisen?
Tykkää lukemisesta, luonnosta ja matkailusta (tarkoittaa muuta kuin New York/ Lontoo/ Pariisi shoppailureissuja). Haluaa perheen tulevaisuudessa, mutta ei suurperhettä (ei lapsia tähän mennessä). Ei koe itseään äärimäisenä kotirouva-naisena. Haluaa elää ekologista elämää. Ikä 18-34.
Kysyn täältä siksi, että uskon että teillä saattaisi olla asiaan sellaisia näkemyksiä, joita en esimerkiksi omasta kaveripiiristäni saa. Jos tunnistatte hakemani naistyypin esimerkiksi jostain kaveristanne tai tutustanne, niin kertokaa mistä ja miten sellaisia naisia löytää.
t. 30-vuotias sinkkumies
Kommentit (103)
mutta entäs jotkut kirjallisuus- tai lukupiirit tms.? Vapaaehtoisjärjestöistä voisit myös löytää, esim. spr, jos sellainen toiminta sinua kiinnostaa. Tai jos olet yhtään musikaalinen ja kiinnostunut laulusta, niin mene sekakuoroon! Jokin harrastekuoro on hieno tapa löytää uusia tuttavuuksia. Myös harrasteteatteriryhmä voisi olla hyvä paikka. Nämä em. harrastuksiin liittyvät jutut vaativat tietysti itseltäkin kiinnostusta, sitoutumista ja vaivannäköä, mutta voivat sitten palkita monellakin tavalla.
Ai niin, erilaiset luonto- ja retkeilyjärjestöt jäi mainitsematta. Sellaiset tekevät usein erilaisia retkiä tms., mukaan vaan! Näillä retkillä ei tarvitse vielä toimintaan sitoutua kuten esim. kuorossa, sikäli helpompi tapa käydä vaan katselemassa.
Löydät haluamasi naisen tämän blogin lukijatapaamisista:
http://uusimusta.squarespace.com/
Mun roteva mies sohvalta haukkui ap:ta pöljäksi Naureskelimme ap:n aloitukselle tovin. Mahtaa olla vässykkä.
Mies tokaisi että kyllä miehen pitäisi olla mies, jo kolmenkympin ikäisenä. Jos ei ole niin ei siitä miestä tule, eikä ole ihme, jos ei naista ole.Totta töriset. Pääsikö se sun läski ukkosi jo sohvalta ylös? Pitäisi varmaan lähteä etsimään töitä kun on tiistaikin jo?
Sinä saatanan rimppakinttu älä ala määkimään. Tämä selvä?
Ei kaikki käy töissä päivisin. Mulla alkaa duuni yöllä ja pistän ketjunkin pystyyn, että kuka haluaa tutustua muhun ja mun lihaksikkaaseen tatuoituun käsivarteen. Haluatko sinä tutustua mun jämerään käsivarteen? Sitähän minäkin, et halua. Pidäppä sitten pienempää suuta muikku.
Sun "vaaliteemoistasi" puskevat selkeimmin esiin ekologisuus, luonto ja lukeminen.
Suosittelen sellaisen naistyypin etsimistä esimerkiksi erilaisten vapaaehtois- tai kansalaisjärjestöjen toiminnasta (KVT, Greenpeace, Maan ystävät, Unicef, WWF jne.), kirjastosta, työväenopiston kursseilta, yliopiston (mieluiten humanistinen tdk) käytäviltä, kasvisravintolasta...
Baareista et etsimääsi naista välttämättä löydä.
yritä tutustua biologianopiskeiljoihin tai mene mukaan jonkun luontoaiheisen järjestön toimintaan.
Kyllä mua iljettäisi tuollainen niljake luennolla, muikea hymy huulilla. Kuvotus. Eikö nykyään saa opiskellakkaan rauhassa?
T: biologianopiskelija
Hui, aika nuoren tytön kelpuuttaisit kumppaniksi. Vaikka toisaalta, ei iso ikäero aina tapa suhdetta. Mutta kuitenkin, 18 on vasta lukiolainen!
Itse olen kuvauksesi kaltainen, mutta perheellinen 36v. Minut olisi sinkkuaikoina voinut löytää koiralenkiltä (monesti haaveilin, että unelmien mies kävelisi koiran kanssa vastaan, mutta niin ei koskaan käynyt), kirjastosta, joskus baarista, budolajien treeneistä ja yliopistolta. Kaverien kauttakin voisi onnistaa.
Itse löysin mieheni työn kautta, oli ulkomaalainen työkaveri.
Mun roteva mies sohvalta haukkui ap:ta pöljäksi Naureskelimme ap:n aloitukselle tovin. Mahtaa olla vässykkä.
Mies tokaisi että kyllä miehen pitäisi olla mies, jo kolmenkympin ikäisenä. Jos ei ole niin ei siitä miestä tule, eikä ole ihme, jos ei naista ole.Totta töriset. Pääsikö se sun läski ukkosi jo sohvalta ylös? Pitäisi varmaan lähteä etsimään töitä kun on tiistaikin jo?
Sinä saatanan rimppakinttu älä ala määkimään. Tämä selvä?Ei kaikki käy töissä päivisin. Mulla alkaa duuni yöllä ja pistän ketjunkin pystyyn, että kuka haluaa tutustua muhun ja mun lihaksikkaaseen tatuoituun käsivarteen. Haluatko sinä tutustua mun jämerään käsivarteen? Sitähän minäkin, et halua. Pidäppä sitten pienempää suuta muikku.
Sinä saatanan rimppakinttu älä ala määkimään. Tämä selvä?Ei kaikki käy töissä päivisin. Mulla alkaa duuni yöllä ja pistän ketjunkin pystyyn, että kuka haluaa tutustua muhun ja mun lihaksikkaaseen tatuoituun käsivarteen. Haluatko sinä tutustua mun jämerään käsivarteen? Sitähän minäkin, et halua. Pidäppä sitten pienempää suuta muikku.
Mullakin makaa tossa sohvalla vauva sylissä :) Ihana roteva kuonokoppapartakaljuinen vartija mieheni.
Ei kaikki käy töissä päivisin. Mulla alkaa duuni yöllä ja pistän ketjunkin pystyyn, että kuka haluaa tutustua muhun ja mun lihaksikkaaseen tatuoituun käsivarteen. Haluatko sinä tutustua mun jämerään käsivarteen? Sitähän minäkin, et halua. Pidäppä sitten pienempää suuta muikku.
Olet todella ihanan jännittävän ja fiksunoloinen mies. Eikö sulla ole kiire piestä vaimoasi, ennenkuin yövuorosi kaatopaikalla alkaa?
Asuu Pohjois-Karjalassa ja opiskelee luonnonvara-alaa. Sopii täydellisesti kuvailuusi. Hänet tavoittaa luonnosta liikkumasta, kirjastosta, leffateatterista, kirppikseltä tai lähikaupasta. :)
juttua ryhmässä...
esim. valokuvaus, lukupiiri, puutyöt, partio, yms. Sieltä löydät etsimäsi naisen.
kaikki sinkkukaverini sopivat kuvaukseesi. Toiset lukee enemmän kuin toiset, mutta ikää myöten juuri kuvausta vastaavia. Ja useimmat ovat humanisteja kyllä. Yliopistolla on kuulemma hankala tutustua ihmisiin, enkä osaa neuvoa mistä voisit näitä tyyppejä löytää, mutta onnea etsintään. He odottavat sun tapaamista jo...
perinteisesti baarissa. Kumpikin opiskeli ja kävi baareissa viikonloppuisin kavereiden kanssa, harvemmin enää perheellisenä tulee lähdettyä. Olimme 20v ja 23v silloin.
Kemiat pitää kohdata, ei siitä muuten mitään tule. Vaikka olisi kiinnostuksenkohteet samat. Meillä on aika erilaiset mutta synkkaa siis muuten.
mitä yhteistä sulla olis jonku 18.v ritsan kanssa?
Haluat lapsia tulevaisuudessa :D *reps*
onnistua tuollainen tutustumistapa. Raflat toimivin tapa ja kaveriporukassa.
olin sinkku vielä 34-vuotiaana (no, pari avoliittoa takana...), olen aina lukenut paljon, tykkäisin nimenomaan matkailla muualla kuin aurinkorannoilla tai turistirysissä, pidän luonnosta, ja lapsien hankinta ei ollut mikään itseisarvo, ajattelin aina, että jos ei sellaista miestä löydy, jonka kanssa voi oikeasti perustaa perheen, niin ei sitten...
Tuosta ekologisuudesta en tiedä, sitäki on monenlaista. Itse vältän turhaa sähkön- ja vedenkulutusta, kompostoin itse biojätteet jos vielä koiran jälkeen jotain jää, lajittelen muut jätteet. Ei taida olla riittävän ekologista... määrittele vähän tarkemmin, niin voi neuvoa, missä sen tyyppiset ihmiset viettävät aikaa.
Itse kävin sinkkuaikana lavatansseissa, työväenopiston kieltenryhmissä (matkailusta kiinnostuneet lukevat siellä paljon erikoisempia kieliä, kuten kiinaa, thaita, japania tms.) Harrastajateatteriryhmät ovat myös hyviä... ja varmaan on nykyisin jotain muutakin tarjontaa, jossa viiteryhmää voisi näkyä. Selailehan paikallisen työväen-/kansalaisopiston kurssitarjontaa.
ja minä olen tuollainen, mutta en oo sinkku.
niin on naista vaikea saada. Pelkällä älyllä ei pitkälle pötkitä, jos naamavärkki on mallia 11cm mies piipittävine ominaisuuksineen.
Tällöin sopivan kumppanin löytää kaatopaikalta tai jätteenpuhdistamolta.
Eli rivien välistä, sulla ap on rima vähän liian korkealla. Ensiksi nosta ikähaarukkaa 34-44 vuotiaisiin. Käy lähikuppiloissa. Parhaimmat on valittu jo. Sulle jäi jämät. Odottelit liian pitkään. Suhteet solmitaan teininä ja parikymppisenä. Olet pahasti myöhässä.
Ovat todella valistuneita, varakkaita, pitävät itsestään hyvää huolta, kauniita ja noissa maissa tehdään lapsia vähemmän kuin missään. Mielestäni maailman parhaat naiset.
En ikimaailmassa suosittelisi tuttaville tai ystäville suhdetta sellaisen miehen kanssa joka hakee seuraa VAUVAPALSTALTA!
palstassa, että käyttää lyhennettä Ap.Voi vittu aivan uskomatonta. Oletko ikinä käynyt muilla keskustelupalstoilla joilla ei tarvitse rekisteröityä? Siellä ei ole ap-nimimerkkejä vai?
T. AP
mäkin luulen, että ap:n hakemalle naiselle ei kelpaa tuollainen voivittu-mies:D
Liekö nuo muutkin vittuiluviestit kaatopaikan vartijoista yms. lähtöisin ap:n näppikseltä..
tai mene mukaan jonkun luontoaiheisen järjestön toimintaan.