Mistä löytäisin tällaisen naisen?
Tykkää lukemisesta, luonnosta ja matkailusta (tarkoittaa muuta kuin New York/ Lontoo/ Pariisi shoppailureissuja). Haluaa perheen tulevaisuudessa, mutta ei suurperhettä (ei lapsia tähän mennessä). Ei koe itseään äärimäisenä kotirouva-naisena. Haluaa elää ekologista elämää. Ikä 18-34.
Kysyn täältä siksi, että uskon että teillä saattaisi olla asiaan sellaisia näkemyksiä, joita en esimerkiksi omasta kaveripiiristäni saa. Jos tunnistatte hakemani naistyypin esimerkiksi jostain kaveristanne tai tutustanne, niin kertokaa mistä ja miten sellaisia naisia löytää.
t. 30-vuotias sinkkumies
Kommentit (103)
niin on naista vaikea saada. Pelkällä älyllä ei pitkälle pötkitä, jos naamavärkki on mallia 11cm mies piipittävine ominaisuuksineen. Tällöin sopivan kumppanin löytää kaatopaikalta tai jätteenpuhdistamolta. Eli rivien välistä, sulla ap on rima vähän liian korkealla. Ensiksi nosta ikähaarukkaa 34-44 vuotiaisiin. Käy lähikuppiloissa. Parhaimmat on valittu jo. Sulle jäi jämät. Odottelit liian pitkään. Suhteet solmitaan teininä ja parikymppisenä. Olet pahasti myöhässä.
En ole hakemassa seuraa täältä vaan näkemyksiä siitä, mistä löytäisin kaipaamani naisen. Näyttäkää mammat että teillä liikkuu päässä muutakin kuin puklautusta ja käytettyjä vaippoja.
[/quote]
Eli AP on NAINEN.
Kysyin miestyökaveriltani, että vaikuttaako AP:n kirjoitus miehen kirjoitamalta - niin hän luki sen - ja sanoi, "no ei todellakaan - onks tää joku vitsi nyt vai mikä?" - ja lisäsi vielä, että ettei usko tuntevansa yhtään miestä, jolle tulisi edes mieleen mennä kirjoittelemaan vauvapalstalle - tai jos joku jäisi sellaisesta kiinni, tulisi hänestä armotta aikamoinen hylkiö.
Mitäköhän Ap ( tuo nainen ) on oikein miettinyt kirjoittaessaan tuon aloituksen ja leikkiessään miestä?
Voi hyvää päivää...
En ikimaailmassa suosittelisi tuttaville tai ystäville suhdetta sellaisen miehen kanssa joka hakee seuraa VAUVAPALSTALTA!
palstassa, että käyttää lyhennettä Ap.Voi vittu aivan uskomatonta. Oletko ikinä käynyt muilla keskustelupalstoilla joilla ei tarvitse rekisteröityä? Siellä ei ole ap-nimimerkkejä vai?
T. AP
mäkin luulen, että ap:n hakemalle naiselle ei kelpaa tuollainen voivittu-mies:D
Liekö nuo muutkin vittuiluviestit kaatopaikan vartijoista yms. lähtöisin ap:n näppikseltä..
Ei ole muut viestit minun näppikseltä lähtöisin, en ole seurannut keskustelua muutamaan tuntiin. Sen kyllä myönnän, että voivittuilu ei ollut kovin sivistynyttä käytöstä. Meni vain hermo, kun muutama kirjoittaja yritti selkeästi ihan tarkoituksella pilata ketjua. Nettipalstoilla kirjoittelevat ihmiset ovat varmasti useimmat tuttuja sen tosiasian kanssa, että jos heti keskustelun alkuun
joku alkaa vääntämään keskustelua ihan väärälle polulle, niin keskustelu voi olla sen jälkeen lopullisesti pilalla. Sen takia tuli aluksi vaikutelma, että ne muutama kirjoittaja onnistuivat nyt pilaamaan koko ketjun, ja tilanne oli sen verran typerä että tuli kiroiltua.
Niihin viesteihin, joissa minua on arvosteltu vässykäksi, voin oikeastaan sanoa vain että sitten olen. En minä myöskään etsi mitään pastelliunelma-naista tai hyperseksikästä miesten lumoajaa, jätän sellaiset mieluusti vähemmän vässyköille jätkille. Että siinä mielessä se ei ole ainakaan minulle mikään ongelma, toivottavasti ei ketjun vastaajillekaan.
Noista vinkeistä vaikuttaa tähän mennessä lupaavimmalta retkeilyyn ja luontoon liittyvä toiminta. Osaisiko joku kertoa enemmän kokemuksia tällaisesta?
t. AP
Uskoisin, että löydät helposti tuollaisen naisen -ellet sitten tarkoita ekologisella elämällä vesivessattomuutta ja roskisdyykkausta vaan pikemminkin kompostointia ja kangaskasseja.
Minä olin tuollainen ja yliopistolla (hum. tdk) tapasin mieheni. 19-vuotiaana en tosin olisi helposti huolinut kolmekymppistä.
En ole hakemassa seuraa täältä vaan näkemyksiä siitä, mistä löytäisin kaipaamani naisen. Näyttäkää mammat että teillä liikkuu päässä muutakin kuin puklautusta ja käytettyjä vaippoja.
Eli AP on NAINEN.
Kysyin miestyökaveriltani, että vaikuttaako AP:n kirjoitus miehen kirjoitamalta - niin hän luki sen - ja sanoi, "no ei todellakaan - onks tää joku vitsi nyt vai mikä?" - ja lisäsi vielä, että ettei usko tuntevansa yhtään miestä, jolle tulisi edes mieleen mennä kirjoittelemaan vauvapalstalle - tai jos joku jäisi sellaisesta kiinni, tulisi hänestä armotta aikamoinen hylkiö.
Mitäköhän Ap ( tuo nainen ) on oikein miettinyt kirjoittaessaan tuon aloituksen ja leikkiessään miestä?
Voi hyvää päivää...
Jeesjees, no sitten olen nainen sinun ja työkaverisi mielestä. En vain ymmärrä miten se liittyy tähän aihealueeseen, josta kyselin aloituksessa?
t. AP
En ikimaailmassa suosittelisi tuttaville tai ystäville suhdetta sellaisen miehen kanssa joka hakee seuraa VAUVAPALSTALTA!
palstassa, että käyttää lyhennettä Ap.Voi vittu aivan uskomatonta. Oletko ikinä käynyt muilla keskustelupalstoilla joilla ei tarvitse rekisteröityä? Siellä ei ole ap-nimimerkkejä vai?
T. AP
En ikinä suosittelisi naisystävälleni miestä, joka rupeaa kiljumaan vittua ja hermostumaan noin pienestä asiasta. Kasvat vielä hieman, niin eiköhän sieltä se partnerikin löydy.
Mulle tuli tuosta hermostumisesta lähinnä pahaenteinen olo. En myöskään ymmärrä miksi aikuinen, keski-ikää lähestyvä mies hakisi seurakseen perhettä perustamaan teini-ikäistä tyttöä (18-vuotias) jolla on vielä yleensä lukiokin kesken!?
Näyttäkää mammat että teillä liikkuu päässä muutakin kuin puklautusta ja käytettyjä vaippoja.Onnea vaan perheenperustamis-yritykseen...
Voisi melkein jo uskoa, että ap tosiaan saattaa olla mies, joka ei tällä palstalla juuri ole lueskellut.
Av:n perusteisiin suorastaan kuuluu keskustelun harhailu ihan uusille urille. Sillä tavoin kaikkein hauskimmat jutut täällä ovat syntyneetkin. Muilla palstoilla ollaan vakavamielisempiä, tämä palsta on älyvapaa.
T. AP
En ikinä suosittelisi naisystävälleni miestä, joka rupeaa kiljumaan vittua ja hermostumaan noin pienestä asiasta. Kasvat vielä hieman, niin eiköhän sieltä se partnerikin löydy.
Mulle tuli tuosta hermostumisesta lähinnä pahaenteinen olo. En myöskään ymmärrä miksi aikuinen, keski-ikää lähestyvä mies hakisi seurakseen perhettä perustamaan teini-ikäistä tyttöä (18-vuotias) jolla on vielä yleensä lukiokin kesken!?
Tuo 18v lähtöikärajana ilmeisesti ärsyttää täällä nyt monia. Tiedä sitten olisiko siinä taustalla myös jotain muita motivaatioita kuin pelkästään se, että 18-vuotias tyttö ei mahdollisesti vielä sovi vakavaan parisuhteeseen. Niin tai näin, voi sen lähtöikärajan helposti nostaa vaikka 20:neen vuoteen. Olen vain nähnyt tuttavapiirissä, kuinka yksi kolmekymppinen mies löysi 19-vuotiaan naisen, ja todella kivan naisen kaikenlisäksi. Sellaisen naisen, joka oli halukas sitoutumaan, ja joka on nyt jo naimisissa tuon miehen kanssa ja raskaana kyseiselle miehelle, kun ovat olleet yhdessä pari vuotta.
t. AP
Olen 17-vuotiaan tytön 37-vuotias isä ja lapseni parhaat ystävät ovat ikäluokkaa 16-19 vuotta. He ovat vielä aivan keskenkasvuisia, enkä varmasti hyväksyisi sitä että joku kolmekymppinen mies alkaisi kouluttaa omasta tytöstäni itselleen pikkuvaimoa ja perheenäitiä. Tuossa iässä nuoret ovat vielä aika pinnallisia tai vaihtoehtoisesti maailmankuvaltaan äärisuuntautuneita, toisin sanoen persoonaltaan keskeneräisiä. Maailmankuva muuttuu iän ja kypsymisen myötä. Järki käteen ap.
Mä ajattelisin, että mikäli sä olisit täysin terveessä ja tasapainoisessa suhteessa sen vaikkapa 18-20-vuotiaan naisen kanssa, siis samalla tasolla, se merkitsisi sitä, että sinä olet jälkeenjäänyt.
Olen 17-vuotiaan tytön 37-vuotias isä ja lapseni parhaat ystävät ovat ikäluokkaa 16-19 vuotta. He ovat vielä aivan keskenkasvuisia, enkä varmasti hyväksyisi sitä että joku kolmekymppinen mies alkaisi kouluttaa omasta tytöstäni itselleen pikkuvaimoa ja perheenäitiä. Tuossa iässä nuoret ovat vielä aika pinnallisia tai vaihtoehtoisesti maailmankuvaltaan äärisuuntautuneita, toisin sanoen persoonaltaan keskeneräisiä. Maailmankuva muuttuu iän ja kypsymisen myötä. Järki käteen ap.
mutta 18-vuotias on aikuinen nainen, ja tekee mitä haluaa. Et sinäkään olisi tytön äitiä deittaillut, jos tytön isä olisi päästänyt epäilyksensä valloilleen ja alkanut aikuista tytärtänsä suojelemaan.
Kannattaa myös ymmärtää, että en ole varta vasten hakemassa nuorta naista. Näen asian vain niin, että jos joku parikymppinen, todella sopiva nainen sattuu tulemaan vastaan, niin en todellakaan aio jättää yrittämättä siksi, että se ärsyttää ikäisiäni naisia tai tytön isää.
t. AP
Ilmaisin ehkä hiukan epäselvästi itseäni tuossa viimeisessä viestissä. Eli siis, 37-vuotias isä joka kirjoittaa, ei hänkään olisi tyttärensä äitiä deittaillut eikä tämän kanssa lasta tehnyt, jos tuleva appiukko olisi ottanut vainoharhaisen asenteen suhdetta kohtaan ja alkanut aikuista tytärtänsä ja tämän kunniaa suojelemaan.
MUTTA. Eiköhän tämä aihe ollut tässä, jatketaan aloituksen aiheesta.
[/quote]
niin en todellakaan aio jättää yrittämättä siksi, että se ärsyttää ikäisiäni naisia tai tytön isää.
t. AP
[/quote]
niin en todellakaan aio jättää yrittämättä siksi, että se ärsyttää ikäisiäni naisia tai tytön isää.
t. AP
et etsi naista vaan tyttöä tai tytön näköistä naista. Pelkäät naisia ja tytön kanssa tunnet olevasi tasoissa heikon itsetuntosi kanssa. Häivy tiehesi keskustelupalstaltamme! Häivy sinne missä hevonkukku kasvaa. Senkin niljake!
jonka sitten voi kietoa sormensa ympärille. Juuri sellaista kokemattomuutensa vuoksi helposti manipuloitavaa, joka on miehen ikäisiä naisia vähemmän haastava. Nuori nainen saattaa kuvitella, että vanhempi mies on jotenkin parempi kuin oman ikäiset jätkät jos hänellä one edes hieman omaisuutta tai järkeä päässään kun hieman yli 20 kymppisillä on omaisuuden kerääminen vasta edessä ja muutenkin vielä kasvukautta jäljellä.
En olisi todellakaan 18-vuotiaana alkanut 30-vuotiaan miehen kanssa ja kyllähän se kuulostaa miehen puolelta todella hämärältä jos tuo ikä on tosiaan kiikarissa. Tulee mieleen väistämättä, että palvelija-panolelua hakee. Olin nuorena ns. järkevä ja monia muita aikuisempi, mutta siinä iässä täysi lapsi vielä. Jos vain keskittyisit niihin 25-vuotiaisiin, joilla on paremmin realiteetit ja lopulliset haaveet selvillä.
Tulisi miehelle nopea lähtö jos tulisi tulevaisuudessa vikittelemään minun tytärtäni siinä iässä. Kyllä minuakin jo 17-vuotiaana yrittivät isäni ikäiset vikitellä sänkyyn ja ties mitä, mutta oli järkeä olla lähtemättä mukaan taloudenhoitajaksi.
Aika huono asenne sulla jos et edes kunnioittaisi tytön isän mielipidettä. Kyllä isät aika usein aavistavat mitä on äijillä mielessä.
Tykkää lukemisesta, luonnosta ja matkailusta (tarkoittaa muuta kuin New York/ Lontoo/ Pariisi shoppailureissuja). Haluaa perheen tulevaisuudessa, mutta ei suurperhettä (ei lapsia tähän mennessä). Ei koe itseään äärimäisenä kotirouva-naisena. Haluaa elää ekologista elämää. Ikä 18-34.
Kysyn täältä siksi, että uskon että teillä saattaisi olla asiaan sellaisia näkemyksiä, joita en esimerkiksi omasta kaveripiiristäni saa. Jos tunnistatte hakemani naistyypin esimerkiksi jostain kaveristanne tai tutustanne, niin kertokaa mistä ja miten sellaisia naisia löytää.
t. 30-vuotias sinkkumies
Kuvaus sopii täydellisesti vaimooni. Harmillista kannaltasi, että hän on jo varattu.
Eihän siinä ole mitään tervettä että kolmekymppinen aikamies aikoo leikkiä kotia 18 vuotiaan tytön kanssa.
Eihän siinä ole mitään tervettä että kolmekymppinen aikamies aikoo leikkiä kotia 18 vuotiaan tytön kanssa.
Eiköhän moni palstamammakin ole ottanut tuollaisena 18-20 vuotiaana itseään kymmenen vuotta vanhemman miehen.
silloin tuli notkuttua baareissa melkein joka viikonloppu, ainoa tapa tavata ikäisiään. Se oli silloin se.