Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on jo pakko kysyä: karppaaminen&urheilu

Vierailija
20.01.2011 |

eli siis mulle ei karppaaminen vaan natsannut urheilun kanssa yhteen. Olen tästä muutamassa ketjussa täällä maininnut. Tuloksena aina sama vastaus: Jos liikkuu niin pitää jonkin verran hiilareita syödä, ei niitä täysin saa jättää pois jnejne.

Eli siis miten se ruokavalio sitten enää eroaa normaalistani? Kun jouduin SILTI* syömään niitä hiilareita. Ehkä pelkässä lihaskuntotreenissä pärjää pidemmälle karpatessa, mutta minulla lajeina thriathlon ja pääasiallisesti juoksu.

Ai niin ja sellainen juttu vielä että rasvana en voi käyttää voita kun perheessä maitoallergikko, en halua ostella montaa eri levitettä, siksi käytössä ollut aina sininen keiju. Kasviksia ruokavalioni käsittää lähes 70 prossaa, koska rakastan salaatteja. En käytä niissä kastikkeena kuin joskus pähkinäoljyä. Mutta hiilihydraatteja tarvitsen normiruokavalion suositusten verran että JAKSAN. Eikö siis karppaajat voi harrastaa ruumiillista rasitusta ilman että se ruokavalio muuttuu lähes "normaaliksi"? Tai kuinka moni pystyy tähän? kauanko meni että kroppa tottui ja paljonko urheilette? Mulla 5xvko lihaskuntotreeni, juoksulenkki joka päivä ja joskus kaksikin. (5-20 km)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jengi luulee, ettei karpatessa voi syödä hiilareita?

On sekin karppausta, että jättää vain ne "pahat" hiilarit pois kuten sokerin jne.

Vierailija
2/3 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syön terveellistä ruokaa?? vai mikä sen karpin oikein sitten tekee? se voin syöminen? eli olen ollut tietämättäni karppi jo vuositolkulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoaineiden suhteet, eli hiilarit-proteiinit-rasva -suhteet ruokavaliossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi