Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvia vauvojen nenistä sivultapäin! pelkään että minun vauvalla nenänselkä painunut

Vierailija
28.02.2011 |

en tiedä millaisia ovat normaalinenät, mutta tuossa toisessa ketjussa aloittelin raajojen pituudesta.

voisitteko laittaa kuvia vauvojenne nenistä sivulta, varsinkin jos nenänvarsi ei ole ihan suora vaan on vähän notkolla.

onko lapsi normaali

(panikoiva äiti joka ei löydä nenänmuotoja netistä)

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä on näköjään suljettu paljon lyhytkasvuisuuden syitä pois. Hienoa!

Onko teille puhuttu luustoröntgenistä? Kysäisepä siitä poikasi lääkäriltä! En tiedä voiko noin pieneltä vielä katsoa sitä. Meillä otettiin pojalta 2,5-vuotiaana ja siitä paljastui, että luusto oli samassa kehitysvaiheessa kuin normaalisti 1,5-vuotiaan. Lääkäri kertoi, että tarkoittaa sitä, että poika kasvaa "aikataulusta myöhässä". Selittää sen miksi ikäisiään pienempi. Mutta kyseessä ei siis mitään vakavaa vaan ihan normaali yksilöllinen vaihtelu. Murrosikäkin kasvupyrähdyksineen on odotettavissa tavanomaista myöhemmin. Jännä kun tuo näkyy siinäkin, että pojalla vieläkin maitohampaat vaikka on siis nyt 7v.

Kirjoitin tähän ketjuun aikaisemminkin talvella, meillä siis myös pienikokoinen mutta terveeksi todettu lapsi.

Vierailija
182/185 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuestanne ja vastauksistanne! Aikanaan kun olin huolesta soikeana ja laitoin nenän kuvan tänne, auttoi teidän monen vastaus tuomaan minua vähän maan päälle:)

Poika oli miinus 3,5 käyrällä tuolloin ja nyt on miinus 2 eli kiinni ottanut hyvin ja vuoden päästä vasta uusi käynti. Kromosomeja ei nyt tutkita. Poika nyt 1,5v ja kasvaa hyvin. Silti ei ole suljettu pois, etteikö jotain olisi, mutta en ole huolissani nyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin odotellut jotain kommenttia. Tämä on paras ketju:)

Vierailija
184/185 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko lapsesi vammainen"...

huoh

Minäkin odottelen kuulumisia! Onko pojalla pituus ottanut kiinni ja onko tutkittu lisää? Meillälyhytkasvuinen poika myös ja nenänselkä painunut.

Vierailija
185/185 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up