Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et äänestä Vihreitä?

Vierailija
27.02.2011 |

Siis en ymmärrä miksi Vihreät ei ole sen paremmin pärjänneet vaaleissa. Ihan hyvät arvot ja muutenkin tuntuu olevan järkevän tuntuisia ihmisiä heidän riveissään...

Itse olen aina äänestänyt Keskustaa ja nyt haparoin joskos sittenkin äänestäisin Vihreitä. Kieltämättä nämä vaaliraha jutut on vieneet makunsa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteet eivät vastaa minun periaatteitani. Ja vaikka vastaisikin, niin pitäisi pitkään harkita äänestämistä Anni Sinnemäen takia. Poplaulajasta eduskuntaan, pelokas tyttö ja esimerkiksi äänen volyymi on niin heiveröinen, ettei edes meidän 4v. tyttö häntä uskoisi.

Vierailija
2/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä vihreitä, koska he eivät aja koko maan etua. Asun Helsingissä, olen myös asunut Tampereella. Jos ajattelisin vain itseäni, voisin olla välittämättä siitä, etteivät vihreät tiedä maakunnissa asuvien ihmisten asemasta ja kaiken palvelutason heikkoudesta helsinkiläisten ja tamperelaisten palvelutasoon verrattuna. Vaaleissa lyhytnäköisten ihmisten tapana on äänestää vain oman etunsa ajajia. Minä äänestän Keskustaa, koska se ajaa koko maan etua. Pitkällä tähtäimellä se on minun ja suomalaisten etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elitistinen puolue. Halveksuvat ihan tavallista (perus)suomalaista kaduntallaajaa. Ns. humaani kriminaalipolitiikka ja löperö maahanmuuttopolitiikka ärsyttää. Suhtautuvat kevyesti, jopa sallivasti, huumausaineisiin.

On niillä jotain hyviäkin ideoita kuten perustulo.

Vierailija
4/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Keskustaa, koska se ajaa koko maan etua. Pitkällä tähtäimellä se on minun ja suomalaisten etu.

Vierailija
5/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ehdokasta, joka kannattaa ydinvoimaa. Aikoinaan äänestin J.J Kasvia, kerran jopa oli jo vihreiden ehdokkaana. Sittemmin hänkin on luisunut jonnekin todella syvälle vihreiden mutaan.

Vierailija
6/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanoittaja.

periaatteet eivät vastaa minun periaatteitani. Ja vaikka vastaisikin, niin pitäisi pitkään harkita äänestämistä Anni Sinnemäen takia. Poplaulajasta eduskuntaan, pelokas tyttö ja esimerkiksi äänen volyymi on niin heiveröinen, ettei edes meidän 4v. tyttö häntä uskoisi.

Vierailija
7/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä pystyis äänestämään Persuja, Keskustaa tai Kokoomusta tai Rkp:ta.

Vierailija
8/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä Vihreitä koska olen:

-Kristitty

-Heteroseksuaali

-Valkoihoinen

-Suomalaissyntyinen

-Mies

-Sekaravintoa syövä

-Varusmiespalveluksen suorittanut

-Metsänomistaja

-Haja-asutusalueella asuva

-Henkilöauton omistaja

Edustan siis kaikkea sitä mitä Vihreät halveksuu tai ainakin suhtautuu välinpitämättömästi. Siksi Vihreät on viimeinen vaihtoehto äänestyskohteekseni koko puoluekentällä.

Vierailija
9/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän kaikki edellisen kirjoittajan kriteerit paitsi että en ole mies. Onkohan hän lukenut vihreiden ohjelmaa ollenkaan... ainakin minun arvojani vihreät vastaavat hyvin ja ainakin minun etujani he ajavat.

Vierailija
10/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muiden kuin omastaan

Tero

Vierailija
11/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä Vihreitä koska olen: -Kristitty -Heteroseksuaali -Valkoihoinen -Suomalaissyntyinen -Mies -Sekaravintoa syövä -Varusmiespalveluksen suorittanut -Metsänomistaja -Haja-asutusalueella asuva -Henkilöauton omistaja Edustan siis kaikkea sitä mitä Vihreät halveksuu tai ainakin suhtautuu välinpitämättömästi. Siksi Vihreät on viimeinen vaihtoehto äänestyskohteekseni koko puoluekentällä.

Vierailija
12/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja naisen välisenä, vihreäthän ovat eniten vaatineet sukupuolineutraalia avioliittolakia

Vierailija
13/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hompsahtavia

Vierailija
14/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät pitäneet puoliaan ydinvoimala-asioissa, ajavat vihreitä arvoja, mutta tuntuvat itse olevan luonnosta vieraantuneita. Eivät aja maaseudun ihmisten asiaa.

Vierailija
15/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska he nimenomaan ajavat muidenkin kuin helsinkiläisten asioita. Vihreiden vaaliteemaan kuuluu olennaisesti raideliikenteen parantamienn ja puhdas ruoka ja vesi kaikille.

Esim. Satakunnassa ei ole koskaan ollut vihreää kansanedustajaa, eikä ääni ole päässyt esille. Nyt toivoisin Satakuntaan ensimmäisen vihreän kansanedustajan, niin paranisivat nuokin asiat.

Luomu- ja lähiruoka ovat asioita, jotka koskettavat ihan kaikkia suomalaisia ja niiden saatavuutta on parannettava.

Vierailija
16/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska he nimenomaan ajavat muidenkin kuin helsinkiläisten asioita. Vihreiden vaaliteemaan kuuluu olennaisesti raideliikenteen parantamienn ja puhdas ruoka ja vesi kaikille. Esim. Satakunnassa ei ole koskaan ollut vihreää kansanedustajaa, eikä ääni ole päässyt esille. Nyt toivoisin Satakuntaan ensimmäisen vihreän kansanedustajan, niin paranisivat nuokin asiat. Luomu- ja lähiruoka ovat asioita, jotka koskettavat ihan kaikkia suomalaisia ja niiden

saatavuutta on parannettava.

Ei ole luomu- ja lähiruokaa jos ihmiset ajetaan maaseudulta veks. Lisäksi en ole sitä mieltä että oleetun ilmastonlämpenemisen vuoksi voidaan ihmisten oikeuksia mielinmäärin kaventaa.

t. luomumamma

Vierailija
17/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niiden arvot ole mun arvojani.

Siksi en äänestä.

Vierailija
18/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elitistinen puolue. Halveksuvat ihan tavallista (perus)suomalaista kaduntallaajaa. Ns. humaani kriminaalipolitiikka ja löperö maahanmuuttopolitiikka ärsyttää. Suhtautuvat kevyesti, jopa sallivasti, huumausaineisiin.

On niillä jotain hyviäkin ideoita kuten perustulo.

Ne on ärsyttäviä ylimielisessä ekoelitismissään. Ja lisäksi huumemyönteisiä! En tosiaan äänestäisi.

Vierailija
19/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elitistinen puolue. Halveksuvat ihan tavallista (perus)suomalaista kaduntallaajaa. Ns. humaani kriminaalipolitiikka ja löperö maahanmuuttopolitiikka ärsyttää. Suhtautuvat kevyesti, jopa sallivasti, huumausaineisiin. On niillä jotain hyviäkin ideoita kuten perustulo.

Ne on ärsyttäviä ylimielisessä ekoelitismissään. Ja lisäksi huumemyönteisiä! En tosiaan äänestäisi.

Siis jollakin muulla tavalla kuin "mielestäni".

Vierailija
20/41 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka kerta vaalikoneen ja aina osuu arvot yksiin jonkun Vihreitä edustavan kanssa.

Olen akateeminen, minulla on lapsia, olen kiinnostunut ympäristön hyvinvoinnista, mutten ole mikään viherpiipertäjä ja voisin kierrättää paremmin. Vihreiden arvot jotenkin osuu aina yksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä