Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankissa on tosi mageeta olla duunissa:

Vierailija
27.02.2011 |

saa pukeutua jakkupukuun ja kävellä korot kopisten marmorilattialla papereita kädessä, näyttäen tärkeältä ja kiireiseltä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten surkeeta siellä onkaan. Kurainen lattia (ainakin asiakkaiden puolella) ja pankkineitikin joku villapaidan rytky päällä. Muistan miettineeni, että mihin on kaikki tyyli kadonnut niistä naisista. Mutta eihän niillä rahoitusalan palkoilla kovin paljon ostellakaan. Viimekin tes-kierroksella sopivat lähes ensimmäisenä korotuksista ja sen jälkeen kaikki muut alat ottivat sen noin kolmin- tai nelinkertaisena.

Vierailija
2/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihanaa olla töissä Itiksessä pankissa ja katsella kännisiä ja haisevia! Nice..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kaikkein parasta on olla kotona! Voin olla ihan verkkareissa ja hupparissa ja kävellä narisevilla lattialaudoilla.. Mut kukin tyylillään..

Vierailija
4/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pankkivirkailijat saa asuntolainansa ilman marginaalia. Ja auto- tai muut lainat nekin jollain hyväveli kädenpuristuksella naurettavan pienellä korolla.

Vierailija
5/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi, kun kävin ihan konttorissa asti, niin ne kulki siellä kauhtuneissa farkuissa ja kittanoissa t-paidoissa.

Vierailija
6/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin

Vierailija
7/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pankkivirkailijat saa asuntolainansa ilman marginaalia. Ja auto- tai muut lainat nekin jollain hyväveli kädenpuristuksella naurettavan pienellä korolla.

minä ainakin

Vierailija
8/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin

Vierailija
9/9 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin

Samma här!!