Miten jotkut käyttävät kampaamoshampoita ja -hoitoaineita? Rahaa menee järjettömästi
Aivan samanlaisia tuotteita löytää kaupasta pikkurahalla.
Kommentit (102)
Itse en ole markettishampoista löytänyt yhtä hyvää, mitä yksi kampaamoshampoo on. Eron huomaa selvästi. Harmikseni lempparishampoo on lopetettu ja pitää etsiä uusi. Hajusteettomuusvaatimus rajaa valikoimaa tosi paljon.
Jep, ihan sama pesevä aine niissä on.
Päänahkahan se on mikä pestä pitää, hiukset ovat kuollutta ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Päänahkahan se on mikä pestä pitää, hiukset ovat kuollutta ainetta.
No ei ole. Kyllä sen huomaa, miten toisen shampoon jälkeen päänahkaa kirvelee ja toisen jälkeen hiukset ei edes puhdistu.
Sitten kun sinulla on paksut luonnonkiharat vyötärölle ulottuvat ikiomat hiukset, niin voidaan alkaa juttelemaan kunnolla tästä asiasta. :)
Sitä paitsi ei minulla ole mitään rahaongelmia, joten voin laittaa shampooseen ja hoitoaineeseen vaikka 50 e rahaa, enemmänkin, jos tarvitsee. Käytän niitä purnukoita muuten aika pitkään ja hiukseni ovat kauniit.
Minulle on toisaalta ihan sama mitä kukin päähänsä laittaa. En ole oikeastaan muiden ostokäyttäytymisistä kiinnostunut ja minua vain naurattaa ap:n kaltaiset katkerat ja vihamieliset ihmiset. Rakkautta sinnekin XOXO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänahkahan se on mikä pestä pitää, hiukset ovat kuollutta ainetta.No ei ole. Kyllä sen huomaa, miten toisen shampoon jälkeen päänahkaa kirvelee ja toisen jälkeen hiukset ei edes puhdistu.
Ap ja kumppanit omistavat 2 cm pitkän kiharapilven, eivät he tajua.
Ravinnolla on enemmän vaikutusta ihon ja hiusten kuntoon.
Rypsiöljy-hoito tuo kiiltoa hiuksiin.
Hiusten pesun jälkeen aina kylmähuuhtelu ,päänahkaan haaleampi vesi.
Markettishampoossa on silikoonia ja tukka pitoo pois joka kerta kun sillä pesen.
No elämä on valintoja. Ostaa jotkut 100000 € autonkin, vaikka uuden auton voi saada 15000 eurolla.
Itsekin ostelin kampaamotuotteita vuosikausia. Kampaaja ja mainokset saivat mut uskomaan että mitkä tahansa muut tuotteet ovat myrkkyä vaalennetuille hiuksille.
Ketun marjat. Jossain vaiheessa rahapulassa oli pakko tyytyä markettituotteisiin, ja uusi maailma avautui. Samaa tavaraa monta kymmentä kertaa pienemmällä litrahinnalla. Osa tuotteista jopa parempia kuin kampaamon vastaavat.
Ainut ero joissain markettituotteissa kampaamotavaraan verrattuna on riittoisuus. Kampaamotuotteet ovat usein tiivistetympiä kuin marketista saatavat, mutta sekään ei päde kaikkien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole markettishampoista löytänyt yhtä hyvää, mitä yksi kampaamoshampoo on. Eron huomaa selvästi. Harmikseni lempparishampoo on lopetettu ja pitää etsiä uusi. Hajusteettomuusvaatimus rajaa valikoimaa tosi paljon.
LV, Erisan.
Vierailija kirjoitti:
Markettishampoossa on silikoonia ja tukka pitoo pois joka kerta kun sillä pesen.
Muumishampoossa ei ole silikonia ja tasan löytyy pienistäkin marketeista.
Mulla myös pitkät luonnonkiharat hiukset ja en vaan ole marketeista löytänyt sopivaa shampoota ja hoitoainetta. Mutta omatpahan on rahani, ostan niillä mitä lystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV, Erisan.
LV taitaa olla huijausta. Kerran satuin ostamaan, toista kertaa en erehdy. Ikinään ei ole päänahkaa kutittanut niin paljon kuin tuota shampoota käytettäessä. Samaa sanoi yksi työkaveri, jolla oli kaikenlaisia atopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV, Erisan.
LV taitaa olla huijausta. Kerran satuin ostamaan, toista kertaa en erehdy. Ikinään ei ole päänahkaa kutittanut niin paljon kuin tuota shampoota käytettäessä. Samaa sanoi yksi työkaveri, jolla oli kaikenlaisia atopioita.
Outoa. Sehän on vaikka minkä allergialiiton suosittama yms.
Mulla on paikat joita niistä ostan halvemmalla, ja kampaamoota tarvitsee yleensä pienemmän määrän kuin marketin shampoota, joten se kestää.
Jotkut kaupan shampoot ovat tehneet niin pahaa karstaa mun päänahkaan, että olen lopun putelin käyttänyt käsisaippuana. Markettishampoossa on halpoja aineita plus iso kasa silikonia, jolloin se ei millään huuhtoudu kunnolla pois vaan jää päänahkaa kutisevaksi kerrokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumishampoossa ei ole silikonia ja tasan löytyy pienistäkin marketeista.
Hiukset tuoksuu sitten lasten shampoolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV, Erisan.
Kokeiltu on, ei toimi. Omalla miehellä ei ole ollut ongelmia shampoon kanssa, mutta LV saa hänen päänahan kutisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV, Erisan.
Outoa. Sehän on vaikka minkä allergialiiton suosittama yms.
Sehän se tässä ihmetyttääkin.
Ostin elvital hoitoainetta säästösyistä ja se ei vaan tee yhtään mitään mun hiuksille. Esimerkiksi apteekista ostettava Briorin saa hiukset kosteuteksi ihan eri tavalla. Mielestäni tehoton tuote on pahempi rahanhukka kuin sellainen, joka toimii.
Kuvittelee että ne on parempia,sama kun naamarasvoissa. Useat testit on osottaneet että korkea hinta ei takaa parempaa lopputulosta. Maksakoon tyhmät.