Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti lähtee kaveriperheiden kanssa mökille

Vierailija
27.02.2011 |

minä en nyt pääsekään, joten mieskään ei halua mennä yksin lasten kanssa. Kyse kaiken lisäksi alun perin miehen kavereista. Käytännössä siis niillä on ollut ajatus, että illalla lasten mentyä nukkumaan pojat pääsee ryyppäämään ja vaimot hoitaa lapset. Näin menee nykyään aina.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä mies valinnasta. Eipä käy kateeks.

Että joku nainen vielä tänäpäivänä suostuu moiseen!

Vierailija
2/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sängyssäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet lapset. Eikä niitä voi yksinään jättää mökkiin nukkumaan ja lähtä baariin.

Vierailija
4/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä lähteä perheinä mökille, jos tavoite on se, että perheiden isät saavat iltaisin ryypätä? Menkööt silloin keskenään!

Vierailija
5/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kaupungissa mennä tarpeeksi baariin, miksi lähteä mökille...

Ja voittehan sopia, että joku vanhemmista jää mökille, ei kai kaikkien isien pidä lähteä ja kaikkien äitien jäädä mökkiin. EN TAJUA OLLENKAAN.

Lopettakaa se baareissa käyminen edes siksi aikaa kun lapset ovat pieniä!!!!!

Vierailija
6/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niillä on ollut sellainen ajatus, että saavat saunoa ja ottaa saunaolutta rauhassa, ehkä lähteä käymään jossain. Naiset ottaisivat joka tapauksessa vähän tai ei lainkaan, ja siksipä vahtisivat myös lapset ja pysyisivät mökillä. Mukana on imettäviä ja raskaana olevia. Nyt kun minä en ole lähdössä, mies joutuisi olemaan yksin meidän lapsista vastuussa, joten ei kuulostakaan enää niin kivalta reissulta.

ap

Vierailija
7/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niillä on ollut sellainen ajatus, että saavat saunoa ja ottaa saunaolutta rauhassa, ehkä lähteä käymään jossain. Naiset ottaisivat joka tapauksessa vähän tai ei lainkaan, ja siksipä vahtisivat myös lapset ja pysyisivät mökillä. Mukana on imettäviä ja raskaana olevia. Nyt kun minä en ole lähdössä, mies joutuisi olemaan yksin meidän lapsista vastuussa, joten ei kuulostakaan enää niin kivalta reissulta.

ap

Vierailija
8/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Niin, se on todellakin harmin paikka että mies ei nyt pääse ryyppäämään ;-)

Vierailija
9/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperinkään olit tuollaiselle reissulle lapsien kanssa lähdössä?

Vierailija
10/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperinkään olit tuollaiselle reissulle lapsien kanssa lähdössä?

Tarkoitus oli viettää aikaa kaveriperheiden kanssa. On saman ikäisiä lapsia.

Vierailija
11/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän palstalaisten elämä on kaukana omasta todellisuudestani. Minä en olis koskaan tehnyt lapsia tai mennyt naimisiin tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
12/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Vierailija
13/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että tällä palstalla monilla on niin mustavakoinen maailmankuva, etten voi käsittää.

"Tuollainen" reissu ja "tuollainen" mies. Eihän se nyt hyvänen aika kaatokänniä ja huru-ukkoa tarkoita, jos saunovat ja ottavat saunaolutta lasten nukkumaanmenon jälkeen. Ja baarissa käyminenkään ei tarkoita kaatokänniä tai huru-ukkoa.

Se mua ärsyttää, että näillä mökkikeikoilla (okei, pakon sanelemanakin kun on imetykset ja raskaudet) me naiset ollaan aina vastuussa lapsista kun taas miehet voi ottaa vähän vapaammin. Mies oli järjestänyt reissun kavereidensa kanssa, että ois lapsille hauskaa, mutta nyt kun minä en pääse mukaan, niin kappas kappas, ei enää lasten reissu niin tärkeä ollutkaan. Nyt joutuisi siihen samaan rooliin, missä minä olen aina, niin tuntuukin tylsältä. Niinpä niin.

ap

Vierailija
14/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on just samanlainen. Muuten todella huomaavainen, hyvä isä mutta kun kavereiden kanssa tehdään näitä yhteismatkoja niin aina se on niin että vaimot hoitaa lapsia aamuvarhaisella ja iltamyöhään jotta miehen voivat "saunoa ja ottaa iisisti."

Mä olen niiiiiin kyllästynyt tähän ainaiseen samaan kuvioon.

Vierailija
15/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että tällä palstalla monilla on niin mustavakoinen maailmankuva, etten voi käsittää. "Tuollainen" reissu ja "tuollainen" mies. Eihän se nyt hyvänen aika kaatokänniä ja huru-ukkoa tarkoita, jos saunovat ja ottavat saunaolutta lasten nukkumaanmenon jälkeen. Ja baarissa käyminenkään ei tarkoita kaatokänniä tai huru-ukkoa. Se mua ärsyttää, että näillä mökkikeikoilla (okei, pakon sanelemanakin kun on imetykset ja raskaudet) me naiset ollaan aina vastuussa lapsista kun taas miehet voi ottaa vähän vapaammin. Mies oli järjestänyt reissun kavereidensa kanssa, että ois lapsille hauskaa, mutta nyt kun minä en pääse mukaan, niin kappas kappas, ei enää lasten reissu niin tärkeä ollutkaan. Nyt joutuisi siihen samaan rooliin, missä minä olen aina, niin tuntuukin tylsältä. Niinpä niin. ap

kirjoitathan itse, että miehelle oli mökkireissu ja lasten kivat jutut niin kauan tärkeitä kun olisi saanut illan vapaaksi. Nyt kun joutuisi olemaan itse vastuussa omista lapsistaan (normaalin isän tapaan) niin reissu ei olekaan hyvä ajatus.

Onko sinun vaikea ymmärtää, ettei tuo ole normaalia aikuista käytöstä? Onko sinun mahdotonta ymmärtää, että useimmille perheille "ystäväperheviikonloppu mökillä" tarkoittaa todellakin yhdessäoloa myös sen jälkeen kun lapset nukkuvat? Normaalia kun on se, että kumpikin vanhempi voi ottaa yhtä vapaasti, vastuuta jakaen.

Vierailija
16/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vaikea ymmärtää, ettei tuo ole normaalia aikuista käytöstä? Onko sinun mahdotonta ymmärtää, että useimmille perheille "ystäväperheviikonloppu mökillä" tarkoittaa todellakin yhdessäoloa myös sen jälkeen kun lapset nukkuvat? Normaalia kun on se, että kumpikin vanhempi voi ottaa yhtä vapaasti, vastuuta jakaen.

Koska jos on pienet lapset, täytyy mun mielestä toisen olla ajokuntoinen. Toinen vaihtoehto on, ettei kumpikaan ota yhtään. Ja se taas on vähän tyhmää, koska silloin kumpikaan ei koskaan pääse mihinkään jos on lapset mukana. Mun mielestä vastuuta jaetaan siten, että kun toinen ottaa rennosti niin toinen on vastuussa. Tympii se, ettei juuri koskaan ole sitä toisin päin vastuussa olemista.

Ja yhdessähän siellä mökillä ollaan. Mutta niin siinä vain aina käy, että joka kerta miehet ottaa rennosti pikkutunneille ja naiset taas juo puolileöin appelsiinimehua.

ap

Vierailija
17/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos on pienet lapset, täytyy mun mielestä toisen olla ajokuntoinen. Toinen vaihtoehto on, ettei kumpikaan ota yhtään. Ja se taas on vähän tyhmää, koska silloin kumpikaan ei koskaan pääse mihinkään jos on lapset mukana. Mun mielestä vastuuta jaetaan siten, että kun toinen ottaa rennosti niin toinen on vastuussa. Tympii se, ettei juuri koskaan ole sitä toisin päin vastuussa olemista.

Ja yhdessähän siellä mökillä ollaan. Mutta niin siinä vain aina käy, että joka kerta miehet ottaa rennosti pikkutunneille ja naiset taas juo puolileöin appelsiinimehua.

ap

sitten teit tämän aloituksen, jos asia ei vaivaa sinua ollenkaan ja on ihan normaalia? Joku toinen mies varmastikin antaisi myös sinun välillä rentoutua, oma miehesi vain ei ole sellainen.

Vierailija
18/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ymmärrän sua ihan hyvin AP.

Kuka täällä muuten määrittelee mikä on kenenkin perheessä normaalia ja mikä ei.

Mikä toisilla on normaalia ehkä toisilla ei.Se on normaalia,että ymmärtää sen noin aikuisena ihmisenä.

Vierailija
19/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun piti alkaa haukkumaan mua, kun kerran teet itsekin samanlaisia mökkireissuja mutta olet itse se, joka ottaa olutta?

sitten teit tämän aloituksen, jos asia ei vaivaa sinua ollenkaan ja on ihan normaalia? Joku toinen mies varmastikin antaisi myös sinun välillä rentoutua, oma miehesi vain ei ole sellainen.

Vierailija
20/41 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sun piti alkaa haukkumaan mua, kun kerran teet itsekin samanlaisia mökkireissuja mutta olet itse se, joka ottaa olutta?

kylläkään aiemmin ole tähän ketjuun kommentoinut. On minustakin ap:n miehen käytös epäreilua, joten ei ap:n häntä tarvitse ruveta puolustelemaan, eihän mies mikään hitler ole vaikka noin käyttäytyykin mutta kai tuo hitusen ap:ta haittaa jos on aloituksen aiheesta vaivautunut tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi