panetteko joka viikko, vaikka ei ns. huvittaisi
eli vain siksi, että mies haluaa, niin on tapana tms.
Kommentit (9)
toinen mies saisi haluamaan oikeesti.
Eli mies vaihtoon tai alat kehittämään suhdettanne parempaan.
Voi mennä kuukausikin ettei panna. On tässä muutakin tekemistä, kuin panna tavan takin. Pannaan sitten kun huvittaa.
Joskus on ollut kausia, ettei seksi kiinnosta. Siltikin ollaan pari kertaa viikossa naitu. Mies saa kyllä joka kerta mut syttymään ja kostumaan läpimäräksi, mutta onhan se itsestä vähän kurjaa, ettei ole mukana hommassa sataprosenttisesti, kun ajatukset ovat jossain muualla.
toinen mies saisi haluamaan oikeesti. Eli mies vaihtoon tai alat kehittämään suhdettanne parempaan.
...ja rakastajan kanssa ei aina pääse!
toisinaan kiinnostaa enemmän, toisinaan vähemmän
vaikka ei kiinnostaisi tai kiinnostaisi vain vähän??? Eli tavallaan niin kuin ihminen saattaa juoda esim. vettä siksi, että "vettä kuuluu juoda X määrä päivässä" eikä siksi että on aidosti jano.
ihmettelee ap
joskus voisi panna vain siksi, että toinen haluaa, vaikkei itse niin kamalasti haluaisi? Kyllähän sitä voi hieroa toisen hartioitakin, vaikka ei sitä itse juuri silloin välttämättä haluaisi.
Ja tuhannennen kerran, te naiset jotka niin teette, hävetkää. Miehillänne on kaksi kättä, ellei niitä ole amputoita, hoitakoon itse hommansa.
Minä kyllä voisin paneskella vaikka joka päivä, mutta mies ei aina jaksa.
Kuolisin jos saisin vain kerran viikossa!