Alapääkysymys:
jos laitat sormen emättimeesi ja puristat niin kovaa kuin pystyt, pystytkö puristamaan niin että sormeen sattuu?
Kommentit (7)
lähde nyt tunkemaan, mulla on menkat ja kuppi siellä jo.
Mutta en todellakaan usko. Kyllä mulla puristusvoimaa riittää, mutta halojaa sormi on hyvin ohut ja vaikeahan sitä on vaikka toisella kädelläkään puristaa niin kovaa että sattuisi :O
Ja ei satu, kolme lasta tehty, jos sillä jotain vaikutusta. En kyllä tuota ole testannut enne lapsia, joten vaikea verrata. Puristus toki tuntui, muttei sattunut,.
lähde nyt tunkemaan, mulla on menkat ja kuppi siellä jo.
Mutta en todellakaan usko. Kyllä mulla puristusvoimaa riittää, mutta halojaa sormi on hyvin ohut ja vaikeahan sitä on vaikka toisella kädelläkään puristaa niin kovaa että sattuisi :O
Sulla sitten on jotenkin tosi alhainen kipukynnys? Mä en oikeasti pysty vasemman käden sormilla puristamaan oikeaa etusormea niin, että sattuisi... Enkä oikeallakaan kädellä vasenta niin, että sitä nyt oikeasti voisi kutsua kivuksi..
Sulla sitten on jotenkin tosi alhainen kipukynnys? Mä en oikeasti pysty vasemman käden sormilla puristamaan oikeaa etusormea niin, että sattuisi... Enkä oikeallakaan kädellä vasenta niin, että sitä nyt oikeasti voisi kutsua kivuksi..
eli en usko, että pystyisin alapäälläni yhtään sen parempaan :D
Tai vasurilla puristelu ehkä vähän sattui, kun on noi sormukset kädessä XD
eli en usko, että pystyisin alapäälläni yhtään sen parempaan :D
Tai vasurilla puristelu ehkä vähän sattui, kun on noi sormukset kädessä XD
somet testattu täälläkin, ja ei satu. Eli eipä salettiin satu pinpiläkään puristelu! Mitä sä ap sekoilet :D
En edes viitsi kokeilla, kun tiedän kokeilemattakin...