OMA ammatti hävettää!
Ketään muuta joka ei mielellään mainitse ammattiaan tai juttele ammateista??
Kommentit (75)
olen siivooja. Tausta: amk-tutkinto kaupan ja tietohallinnon alalta, myymäläpäällikön hommia 5 v. Tätä nykyä osa-aikainen siivooja, nettopalkka 2.000 € ja tyytyväinen hommiinsa suhteessa ansiotuloon.
kaupassa töissä mutta jos joku kysyy missä kaupassa niin sitten hävettää ja paljon. Olen lildlissä.
Vähän hävettää välillä ja opiskelut suunitelmissa,mut ammatti kuiteski=)
PORTSARI JA VARTIJA. Harva uskaltaa nauraa mulle tai kolleegoille!
Hevostenhoitaja olen ammatiltani.
Moni ei edes tiedä että tollasta ammattia voi edes olla...
Mutta, nautin työstäni, enkä sitä vaihtaisi:)
Mu miestä hävettää aina puhua työstään. Hää on roskakusi ja mä oon koton lasten kaa.
olen siivooja. Tätä nykyä osa-aikainen siivooja, nettopalkka 2.000 € ja tyytyväinen hommiinsa suhteessa ansiotuloon.
että osa-aikaisesta siivoojan työstä saa NETTONA 2000 e. Mistä siivouksesta noin hyvin maksetaan?
Oisin kade jos joku mainitsis ;-)
olen siivooja. Tätä nykyä osa-aikainen siivooja, nettopalkka 2.000 € ja tyytyväinen hommiinsa suhteessa ansiotuloon.
että osa-aikaisesta siivoojan työstä saa NETTONA 2000 e. Mistä siivouksesta noin hyvin maksetaan?
Olen se laitoshuoltaja ja en edes koulutuksen kanssa saanut noin hyvää alkkaa??
ÄLÄ häpeä. Teet tärkeätä ja hienoa työtä. Jos joku aliarvioi ammattiasi, se on ko arvostelijan häpeä.
Minä toivon vain, että työsi arvostus näkyisi myös palkassasi!
oikein. Joskus kyllä joutuu tekeen urakkaviikonloppuja n 30-40 h.
Se siivooja.
roskamiehen vaimo Mu miestä hävettää aina puhua työstään. Hää on roskakusi ja mä oon koton lasten kaa.