Lue keskustelun säännöt.
Pystyin katsomaan Satuhäitä alle 5 min. Kaukee hihihekotuskäkätys tyttösellä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
siis kaikessa "pinnallisuudessaan" se tyttö oli aito, ei hävennyt haluaan näyttää kauniilta ja oli mikä oli. Mielestäni oikein kehityskelpoinen, kyllä niitä naama nutturalla olevia täällä riittää.
Ja häät olivat muuten todella kauniit!