Terveiset mökin laiturilta! Istun täällä aamukahvi kädessä, lämpöä viisi astetta ja ihana rauhallinen tunnelma.
Myöhemmin laitan kalaruokaa ja otan lasin viiniä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Istun täällä aamukahvi kädessä, lämpöä viisi astetta ja ihana rauhallinen tunnelma
Ja puhelin kädessä.
Terveiset kotoa. Sisälämpötila 23, kahvi kädessä, ei kiire minnekkään. Miksi menisin ulos kylmään juomaan kahvini?
Onko sulla sellaiset kämmekkäät (tai sormettomat sormikkaat) kädessä? Ja sitten kaksin käsin pitelet ja hörpit kahvia, silmät tyytyväisessä sirrissä maisemaa katsellen. Niin minä tekisin.
Itse menen myös mökille ensi viikolla, sormet ristissä että ei sataisi joka päivä koko päivän.
mä join juuri aamukahviin parvekkeella, mahtava aurinkoinen näkymä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sellaiset kämmekkäät (tai sormettomat sormikkaat) kädessä? Ja sitten kaksin käsin pitelet ja hörpit kahvia, silmät tyytyväisessä sirrissä maisemaa katsellen. Niin minä tekisin.
Ei, kun sillä on kännykkähanskat ja se siristelee puhelintaan.
Satusedät kirjoittelee aloitusviestejä
Mökillä täälläkin, saaressa. Eilen paistoi illalla laiturille, ja istuimme siellä. Mulla oli mukana viiniä.
Nyt mies laittoi keittiöön uuniin tulet. Minä ja koira pötkötellään vielä.
Ihana mielikuva tuli! Toivottavasti sää suosii jatkossakin!
Minun jokainen aamuni alkaa sillä, että menen parveketuoliin istumaan. Istun ja katselen taivasta, jossa tänään oli kaunis kuunsirppi etelässä ja idässä auringonnousun kulta. Hengittelen rauhassa, ja nautin aamun kauneudesta. Tiedän, että kohta pakkanen vie tämän ilon, mutta uusi kevät on jo tulossa.
Parvekehetken jälkeen aamukahvit tulemaan ja sanomalehteä lukemaan. Ei ole kiirettä, olen yksinäinen eläkeläinen. Olet onnekas ap, kun pääset laiturille, siitä minäkin haaveilen. Ehkä vielä joskus. Mukavaa päivää.
Minä juon aamukahviani tässä kotona ikkunan ääressä. Ulkona aamusumuinen maisema, ruskan rippeitä.
Terkut Italiasta kahvilasta. Nyt vasta 15 astetta mutta parin tunnin päästä jälleen yli 20. Eilen peräti 25!
Rauhasta ei tietoakaan mutta ihanan nautinnollista
Aika kylmähän siellä on nyt istuskella.