Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten tärkeä

Vierailija
24.02.2011 |

äitisi on sinulle? Jos äitisi kohtelisi vaimoasi huonosti, pitäisikö vaimosi mielestäsi sietää se?



Ovatko perhesiteet niin tärkeät, että puolison on siedettävä lähes mitä tahansa.



Tarkoitan esimerkiksi selvää kiusaamista, vaimosi panettelua lapsille, lasten manipuloimista äitiään vastaan jne.



Jos tulisi klassinen kysymys eteen äiti vai vaimo, niin mikä olisi vastaus?



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on niiiin tärkeä...

Vierailija
2/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle äiti ei merkitse yhtään mitään. Vaimo on tärkein ja rakkain ihminen nyt ja aina. Lapset tulevat seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi