Lue keskustelun säännöt.
Mies, miten tärkeä
24.02.2011 |
äitisi on sinulle? Jos äitisi kohtelisi vaimoasi huonosti, pitäisikö vaimosi mielestäsi sietää se?
Ovatko perhesiteet niin tärkeät, että puolison on siedettävä lähes mitä tahansa.
Tarkoitan esimerkiksi selvää kiusaamista, vaimosi panettelua lapsille, lasten manipuloimista äitiään vastaan jne.
Jos tulisi klassinen kysymys eteen äiti vai vaimo, niin mikä olisi vastaus?
Kommentit (2)
ja minulle äiti ei merkitse yhtään mitään. Vaimo on tärkein ja rakkain ihminen nyt ja aina. Lapset tulevat seuraavaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
äiti on niiiin tärkeä...