Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko luopua lasten tekemisestä jos voisit saada unelmiesi uran?

Vierailija
04.03.2011 |

Itse mietin tätä. En ole koskaan niin paljon lapsia halunnutkaan. Ainakaan useampaan kuin yhteen lapseen minulla ei olisi mahdollisuutta, jos haluan saavuttaa sen minkä eteen olen tehnyt monta vuotta töitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työpaikka tule mua vanhana hoivaamaan.

jos hyvin käy niin EHKÄ lapset ja lapsenlapset ilostuttaa myös vanhana elämääsi, mutta sen varaan ei kannata laskea.

Vierailija
2/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työpaikka tule mua vanhana hoivaamaan.

jos hyvin käy niin EHKÄ lapset ja lapsenlapset ilostuttaa myös vanhana elämääsi, mutta sen varaan ei kannata laskea.


Kuule mä hoidan lapseni niin hyvin että HALUAVAT hoitaa minut puolestaan hautaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapset vasta yli 30-vuotiaana niin ehdit saada hyvin "jalan ovenväliin" erilaisiin töihin ja silti palata siihen mukavaan työhösi.



Vierailija
4/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jättäydyn työelämästä on melko varmaa että tämä uramahdollisuus katoaa

Tee lapset vasta yli 30-vuotiaana niin ehdit saada hyvin "jalan ovenväliin" erilaisiin töihin ja silti palata siihen mukavaan työhösi.

Vierailija
5/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanomiseen tai pysyvästi sairastumisen johdosta. Jos hoitaa vanhemmuuden kunnialla, lapset eivät myöhemminkään hylkää.



Oma anoppini joutui muutamaksi viikoksi sairaalaan. Lähellä olevat lapset kävivät monta kertaa viikossa katsomassa ja kauempana asuvat soittelivat. Koska anoppi ei jostain syystä saanut kunnolla alas sairaalan ruokaa, niin lapset toivat tullessaan sellaista syötävää, mistä tiesivät äitinsä pitävän. Entistä pomoa tai työkavereita ei sairaalassa näkynyt vaikka tiesivät anopin siellä olevan viikkoja.

Vierailija
6/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet kyllin pätevä, että sulle tulisi joku muu uramahdollisuus lasten jälkeen?



Mulle vasta ura urkeni lasten jälkeen. Ikää on nyt 37 vuotta ja mietin, että miten pääsinkin niin ihaniin töihin. Viikonloppu on aivan ihana lasten kanssa kotona, mutta ei maanantainakaan harmita palata töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos tämä jotain uraunelmoijaa ärsyttää tai suututtaa. Hyvä, että näköjään suurimmalla osalla naisia ja miehiä on joku työhomma ja ura, jota tavoitella. En ole itse sellaista itselleni keksinyt erilaisia töitä kokeiltuani ja asioita pohtiessani. Itse tahdoin tehdä nuo lapset ja sitten tehdä sellaista siedettävää työtä, jonka mahdollisesti saa. Älkää pliis käsittäkö tätä banaalisti, mutta koin nuoresta asti jotenkin tärkeäksi jatkaa elämää omien lasten syntymän kautta. Siis lapset tehkööt elämällään mitä tahansa, en ole ripustautuva lapsiini, tarkoitin edellisellä ihan vanhanaikaista suvun jatkamista. Tämä liittyy siihen, etten nuorena uskontoja ja filosofioita tutkittuani ja asioita pohdittuani en uskonut mihinkään Jumaliin tai iankaikkisuuksiin.

Vierailija
8/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika outo tapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän

Vierailija
10/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että katuisin vanhempana, jos en olisi yrittänyt saada lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista en olisi sen vuoksi luopunut, koska olen ihan pikkutytöstä asti halunut palavasti tulla äidiksi. Nyt tosin on harkinnassa, että olenko valmis luopumaan kolmannesta lapsesta uran vuoksi. Eli riittäisikö minulle kaksi lasta ja mielettömän kiehtovat projektit, joita on edessä lähivuosina. Ikää alkaa olla jo sen verran, että todennäköisesti en voi saada molempia. Toki työpaikka odottaisi lapsen saamisen jälkeenkin, mutta myös organisaatiouudistuksia on tiedossa, joten se aiheuttaa tiettyä epävarmuutta. No, olen antanut itselleni puoli vuotta aikaa miettiä, joten saa nähdä, miten käy.

Vierailija
12/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisin valita mitä tahansa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä opiskelen tähtäimessä KTM:n tutkinto. Tällä hetkellä toimin projektipäällikkönä it-alalla ja tähän ei aio jämähtää, ei ole mun juttu!

Vierailija
14/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ja vaittelin niukin naukin kolmekymppisena, esikoisen sain 32-vuotiaana. Nyt 40-vuotiaana mulla on 3 lasta ja niin paljon "uraa" kuin nyt yleensa voisin haluta, silti teen ihan kohtuullista paivaa. Eli kylla se yhdistaminenkin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en oikeadti tiedä millä alalla minlaiseni ihminen jaksaisi tehdä pitkän hienon uran. :)

Vierailija
16/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla lapset jo tehtynä, mutta ikinä en vaihtaisi lapsiani mihinkään uraan.

Vierailija
17/17 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ura ei käy kattomassa mua kun olen vanha :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän