Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

norovirus pilasi koko hiihtoloman...

Vierailija
24.02.2011 |

mua ottaa niin aivoon tää saatanan paska tauti... meidän 5 henkisessä perheessä kaikki saivat sen. Kaikilla (paitsi mulla) rajua oksentelua ja sit sen jälkeen nous lievä kuume... mä olin ainoo joka selvis ripulilla ja kuumeella. Muilla ei onnex ripulia ollut. Mutta joo siis mä oon niin väsynyt ja vittuuntunut et loma meni tähän :/ nyt aletaan vasta olee vähän elävien kirjoissa ja vedin kloritilla vessan ja lattiat ja kahvat ja sohvien pinnat. mitähän vielä pitäis tehä ettei se paska vaan palaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli vatsatauti, kaikilla :)

tähän jatkan, että jo tervehtyneet/ tai ei vielä sairastuneet eivät tod linnoittauneet sisätiloihin, vaan elivät elämäänsä ja ulkoilivat. Tautihan tarttuu jo paria päivää ennen oireita, vaikka kaupassa...

Vierailija
22/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä neljä viidestä oli vatsataudissa viime vuonna lomalla hiihtokeskuksessa. Otti kyllä päähän maata sängyn pohjalla vieraassa paikassa. Tosi moni tuntuu sairastavan loma-aikana, juuri tähän aikaan vatsataudit jylläävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan nyt sitten kämppä karanteeniin kahdeksi viikoksi. Ette päästä ketään teille sinä aikana. Säilyy pinnoilla todella kauan! Me saatiin viime vuonna noro sellasesta perheestä, joilla oli ollut se 1.5 viikkoa takaperin. Heti sauraavana yönä oksensi lapsi, ja minä ja mies alotettiin seuraavana päivänä. Karsee tauti!!

Vierailija
24/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsataudin raja? Pohdin vaan kun meidän 4 vuotias oksensi eilen aamulla yhden satsin sänkyynsä ja sitten päivemmällä ei kerennyt vessaan vaan isompi hätä valui pitkin reisiä :/ Illalla nousi kuume 39, tänään ollut vaan pientä lämpöä ja vatsa vähän löysällä. Ei varmaankaan noroa vai? Muilla perheenjäsenillä ei oireita

maitohappobakteereja avuksi

Vierailija
25/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus on pahempi aina joka toinen vuosi. Esikoinen poimi toissa hiihtiksellä sen jostain huoltoasemalta, luulisin. Taudin sairasti vain mies ja poika.

Supertauti oli 2005. Ja voi, ei voi muistellakaan.

Aurinkoisia ja leutoja päiviä, ota lomanen kun tervehdyt.

Vierailija
26/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni viime pääsiäinen ja seuraava viikko sairastaessa.Onneksi vauva oli vain lievä oireinen. Mies oksensi makuuhuoneen verhoihin ja vauvan oksuvaatteita homehtu pussissa, kun en jaksanut pestä.

Vierailija
27/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te vielä ehditte vähän vapaasta nauttia.

Vaihda käsipyyhkeitä ahkerasti ja kuten olet tehnytkin pese kaikki kosketuspinnat moneen kertaan. Pese myös lelut ja kaikki missä kädet käy.

Vahdi, että lapset ja kaikki pesee käsiä ahkerasti ja kunnolla.

Kyllä muakin harmittaisi...

Vierailija
28/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä ilman paskatutkimuksia.

Turhaan vaahtoat, taudit kuuluvat elämään.

Vierailija
29/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajuu miten kukaan jaksaa tällästä härdelliä monta kertaa vuodessa... meillä tää oli tosiaan eka mahatauti koskaan... aivan järkyttävää katsella kun pienet oksentaa yli 10 kertaa... onneksi kuopus (tää 1v) selvisi melko helpolla.. yrjös "vaan" 5 kertaa muutaman tunnin ja sit nukahti ja ei aamulla enää yrjöillyt... mut joo meil oli tarkotus myös pitää viikonloppuna 1veen synttärit mut ne nyt sit jää pitämättä...tosiaan ei tänne voi ketään päästää.. ajattelin myös et jos pitäisin ensiviikon tytön poissa tarhastakin. t.ap

Vierailija
30/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä nää tarttumis ajat ja oireet vastaa sitä täysin.... sehän on se tosi tarttuva ja raju tauti. Itse aloin vetää naamaan paljon maitohappobakteeri- tabuja, kun tyttö alko oksentaa... voi olla et sen takia mulle tää tuli vaan ripulina... t.ap

Vierailija
31/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuu paskasta. Siis joku sairastaa, ei pese käsiään ja menee vaikka kauppaan. Päiväkodeissahan ne leviää ennätystahtia, ei tarvii kun jonkun tehdä ripulit, niin siinä pn partikkeleita sairastuttamaan vaikka koko komppania.

Nythän kaikki taudit leviää ennätysvauhdilla, kun ihmiset matkustavat kipeinä ja puolikuntoisina ympäri maata.

Meilläkin oli maanantain koulutuksessa paljon peruuttaneita, kun joku flunssa iskenyt. Onneksi pysyivät kodeissaan.

Koulujen lomien jälkeen näin kevättalvella alkaa influenssatkin jyllätä..

Vierailija
32/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe sairastanut. 3 lasta on.

Vierailija
33/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripuloi pe-la välisenä yönä ja aamullakin kerran. Oli myös huono olo. Annoin imodiumia ja pahoinvointilääkettä> sai nukuttua monta tuntia ja sitten söikin jo karjalanpaistia ja perunoita ja oli normaali.

Vierailija
34/34 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet vatsataudissa viime kuussa.

Mies on työtön ja minä äitiyslomalla ja kaikki lapset kotona.

Että ihan paskaa tuuria että sen saa kauppareissulla tai kirjastosta.

Ei se aina päiväkodista tule aasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän