Lue keskustelun säännöt.
G: Uskotko Jumalaan? Rukoiletko?
24.02.2011 |
Vastaa kyllä tai ei.
Ei ole merkitystä, mihin Jumalaan uskot. Tässä gallupissa määritelmänä on: uskotko korkeampaan voimaan?
Rukoilun määritelmä on se, että pyydätkö (tai kiität) tältä korkeammalta voimalta jotain ja uskotko sen saavasi?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uskon ja rukoilen.
Rukouksessa kiitän, pyydän anteeksi ja pyydän voimia jotta jaksaisin.
En aina illalla pedissä jaksa laittaa käsiäkään ristiin jos olen ihan poikki, mut rukoilen silti hiljaa mielessä... rauhoittavaa.
haluan kartoittaa suomalaisten uskoa. Siis sitä henkilökohtaista, ei sen tarvitse olle julkista.
uskon, rukoilen, kiitän Jumalaa.