Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten aikuiset naiset antavat itsensä lihoa??

Vierailija
24.02.2011 |

Oli lihominen syömisen tai kierukan syytä, mutta hei haloo...jos painoa alkaa nousta, tottakai liikuntaa pitää lisätä ja lopettaa se mässyttely. Siirtyä terveellisempiin ruokiin, ja pienempiin annoksiin.

tuskin kukaan on tyytyväinen tulleisiin kiloihin, eikä ehkäisyn syyttäminen niitä kiloja pois vie!!! Onko mitään kauheampaa näkyä kuin ylipainoiset naiset, joilla maha roikkuu!!!

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se onkin aplla ja monilla muilla tässä motiivina että pitää olla ENERGINEN JA TERVE JA VOIDA HYVIN eikä näinollen sairastu ja muodostu rasitteeksi yhteiskunnalle. Ihan oikein, mutta miksi sitten kommentti "onko mitään kauheampaa kuin ylipainoiset naiset, joilla maha roikkuu" ??? 1.)entäs miehet? eikö kommentissa saisi vaihtaa tuon sanan NAINEN vaikka sanaksi IHMINEN?

2)eikö tuo nyt viittaa pelkästään ulkonäköön?

miksi täällä niin monet sitten syyttävät avioliiton kariuttamista ylipainolla?

Pientä ajatusta nyt näihin kommentointeihin.

En usko että kukaan tahallaan on lihava eikä varmaankaan tälläiset kommentit ketään auta!

Toinen asia: tiedän monia erittäin rapakuntoisia laihoja naisia. Tupakoivat ja juovat ja syövät epäterveellistä ruokaa tai syövät niin että ravintoaineita saavat aivan liian vähän. Ovat masentuneita, väsyneitä jnejne. Että ei tämä energia ja terveys nyt ihan aina kulje käsikädessä, vaikka kuinka niin toivoisitte, ainahan sitä on kiva ilkeillä muille..

t. normaali bmi, hyvä kunto, liikkuu päivittäin vähintään tunnin, laskee kaikkien ruokiensa ravintoaineet (pakosta) ja kuinka ollakaan; kroonisesti sairas joka tulee yhteiskunnalle myös kalliiksi! ehkä olen kuitenkin parempi ihminen kun en ole hankkinut sairauttani itse, niinkö??

Vierailija
22/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat lihavampia kuin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa kenenkään kilot muille kuuluu?

Jotkut vaan nauttii syömisestä enemmän kuin toiset. Jotkut ei halua jättää syömättä herkkuja. Jotkut on ihan tyytyväisiä itseensä sellaisena kuin ovat...

Monelle miehelle on kauhistus nämä laihuudenpalvojat ja ruokafanaatikot. Osa miehistä tykkää pyöreämmistä. Osalle miehistä on tärkeää muu, kuin laihuus....

Mulle on tärkeää olla sellainen kuin mä olen. Mä tykkään itsestäni. Voi olla muutama ylikilo, mutta paskat siitä :). Olkoon. Mä olen itsevarma ja kaunis - juuri tällaisena. Jos mun mieheni noin typerän syyn, kuin kilojen vuoksi pettäisi tai jättäisi, niin heissan vaan. En mä niin tyhjäpäistä miestä edes haluaisi pitää.

Ja juu... Ei tuo mun miehenikään ihan timmissä kunnossa ole. Rakas on kuitenkin ihan tuollaisena. :)

Vierailija
24/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että läski on siitä läskistäkin ikävää hikoilun ym. vuoksi ja hankala on kävelläkin jos oli ylilihava. Puhumattakaan siitä mitä läski tekee terveydelle, läski tavallaan itse pilaa vapaaehtoisesti oman terveytensä.

Vierailija
25/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lihominen syömisen tai kierukan syytä, mutta hei haloo...jos painoa alkaa nousta, tottakai liikuntaa pitää lisätä ja lopettaa se mässyttely. Siirtyä terveellisempiin ruokiin, ja pienempiin annoksiin.

tuskin kukaan on tyytyväinen tulleisiin kiloihin, eikä ehkäisyn syyttäminen niitä kiloja pois vie!!! Onko mitään kauheampaa näkyä kuin ylipainoiset naiset, joilla maha roikkuu!!!

Oma on jokaisen asia,ei luulis olevan sinun päänvaiva kun et anna itsesi lihoa.

Vierailija
26/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kilot saa pois silloin kun syynä oikeasti on kilpirauhasen vajaatoiminta? Kun ei voi enää enempää liikkua tai syödä vähempää? Kuka osaa sanoa, olisin pirun iloinen tiedosta?!

Vierailija
27/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan ole yhtä helppoa kaikille. Eikä se välttämättä ole yhtä helppoa sille yhdelle ja samallekaan nuorena ja keski-ikäisenä. Veikkaan, että useat teistä ylipainon kauhistelijoista tulette sen vielä karvaasti vanhempina kokemaan.

Mä en varsinaisesti vielä ole lihava, pari ylimääräistä kiloa kuitenkin on, mutta ne eivät näy lähtevän tällä mun muutaman hassun sadan kilokalorin ruokavaliollakaan.

Nuorena sai syödä mitä vain, ja miten paljon tahansa. Mutta loppujen lopuksi, mitä hemmetin väliä niillä kiloilla on. Jos mulla olisi ruokaa aina, kyllä se nälättömyys olisi vaan sen arvoista, että anti mennä vaan.. Kuka sitä nyt muutenkaan nelikymppisenä enää hyvältä näyttää, siinä ei auta enää laihuuskaan. (sitäpaitsi pikkuisen ylipainoiset ovat yleensä rypyttömämpiä)

Miestä ei ole, mutta en kyllä niin pinnallista miestä huolisikaan, että paino on kynnyskysymys. Itse olen lähinnä alipainoisena seurustellut ylipainoisten miesten kanssa aina, joten ehkä siellä miehissäkin on joku yhtä avarakatseinen.

Joo, ei mua paljonkaan toisten kilot nypi, tai no jos nyt kovin nuori ihminen on sellainen parisataakiloinen, niin kyllähän se vähän säälittää. Mua vituttaa muiden kilot vain silloin, kun erehdyn esim. jupisemaan, kun housut eivät meinaa pysyä jalassa, ja jonkun lihavan pitää sydänjuuriaan myöten närkästyneenä päästä sanomaan että "voi että, olisipa mulla sama ongelma"

Vierailija
28/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säälin näitä anorektikko tyyppejä; jotka ovat aina pahalla päällä ja nälkäisiä.

Minä olen jo aikuinen eikä minulle ole elämänsisältö ulkonäkö ja se viehätänkö muita(miehiä)

Itse olen pikkusen pyöreä(bmi 24) ja hyvin onnellinen

puhutaan ylipainosta tai lihomisesta, mukaan vedetään myös anorektikot.

OT: Ollaksen hoikka ei tarvitse olla kitukuurilla tai kiukkuinen eikä syödä vähemmän. Voi syödä hyvin ja terveellisesti. Itse syön nykyään enemmän kuin 18kiloa painavempana, syön vain terveellisemmin. Nyt se ulkonäko ei ole enää elämänsisältö, läskinä harmittelin vähän väliä makkaroitani tai vaatteiden sopimattomuutta, nykyään ei tarvitse enää tuhlata aikaa semmoistenkaan ajatteluun.

Vierailija
29/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen mahtaa ap olla, jos saa kysyä?

Mutta en ihan noin kärjistetysti. Mutta minun mielestäni, siis MINUN, on helpompi laihduttaa se tullut kilo heti eikä vuoden päästä 15 kg. Ja olen 46 v.

Vierailija
30/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin on ollut hoikka tai normaalimitoissa en käsitä miten ihminen antaa itsensä lihoa tolkuttomasti.

Jos on lapsesta saakka ollut pulska niin ymmärrän kyllä, että sellaisessa tapauksessa laihtuminen voi olal hankalaa.

Vierailija
31/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätyäni leskeksi 36 vuotiaana äkillisesti leskeksi ja kolmen alaikäisen lapsen huoltajaksi.

Syömiseni oli selkeästi lohtuherkuttelua saatuani lapset nukkumaan. Nyt 4 v tapahtuman jälkeen olen alkanut liikkua ja kiinnnittää huomiota syömisiini ja paino on pudonnut pikkuhiljaa ja olo on kohentunut. Mitään teinimittoja en haikaile vaan viihdyn naisellisena naisena :-)

Surkuttelin jossain vaiheessa sisarelleni painoni nousua, mutta hän lohdutti sanoen, että hei, olet pärjännyt upeasti lasten kanssa yksin, olet kasvatattanut heistä täyspäisiä lapsia, olet itsekin täyspäinen kaiken tapahtuneen jälkeen eli siinä vaiheessa yksi 10 kg ylipainoa on pieni hinta siitä! Ja tottahan hän on oikeassa!

Mun mielestä näidän ap:n kaltaisten kauhistelijoiden kannattaisi antaa vuosien kulua ja elämänkokemuksen karttua niin tajuaisivat, että joku voi lihoa vaikka minkä omalle kohdalleen sattuneen tragedian vuoksi. Joku voi masentua, saada masennuslääkityksen, joka taas saattaa lihottaa paljonkin lyhyessä ajassa.

Sydämestäni toivon, että ap olisi joku typerä provoilija mutta tod.näk olen väärässä, sillä viimeisen puolen vuoden aikana näitä "yäk teitä läskejä" -haukkujia on ollut hämmästyttävän paljon...

Vierailija
32/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön nykyään enemmän kuin 18kiloa painavempana, syön vain terveellisemmin. Nyt se ulkonäko ei ole enää elämänsisältö, läskinä harmittelin vähän väliä makkaroitani tai vaatteiden sopimattomuutta, nykyään ei tarvitse enää tuhlata aikaa semmoistenkaan ajatteluun.

ovat itse entisiä ylipainoisia?

Vierailija
33/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, osasyy on ollut hormonaalinen ehkäisy. Mutta laihtunutkin olen, kun olen hormonaalisen ehkäisyn lopettanut. Lihominen on helppoa. Varsinkin jos on univelkainen ja kiireinen. Laihtuminen on helppoa, jos elämäntilanne on helppo ja motivaatiotakin edes jonkin verran. Ulkonäköni ei kiinnosta minua tällä hetkellä kovin paljon, koska minulla ei ole intoa miellyttää miestäni. Tosin en kovin lihava olekaan.

Vierailija
34/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta alkaa tuntua, että suurimmat läskirasistit

Itse syön nykyään enemmän kuin 18kiloa painavempana, syön vain terveellisemmin. Nyt se ulkonäko ei ole enää elämänsisältö, läskinä harmittelin vähän väliä makkaroitani tai vaatteiden sopimattomuutta, nykyään ei tarvitse enää tuhlata aikaa semmoistenkaan ajatteluun.

Mä en ole läskirasisti, jokainen kantaa omat kilonsa. Mutta onhan se niin, että esimerkiksi ihminen joka on lopettanut tupakoinnin, on se joka suurimpaan ääneen toitottaa kuinka muidenkin pitää ja hyi kuinka pahalta haisee ja sielun heikkoutta. Että kun hänkin niin muutkin.

Minä halusin vain kommentoida sitä, kun välillä tuntuu, että useimman mielestä normaalipainoisena pysyminenekin on jokun kitukuurin ansiota. Ja laihduttavat ovat ulkonäkökeskeisiä. Vaikka kumpikaan ei välttämättä pidä paikkaansa.

Vierailija
35/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole läskirasisti, jokainen kantaa omat kilonsa. Mutta onhan se niin, että esimerkiksi ihminen joka on lopettanut tupakoinnin, on se joka suurimpaan ääneen toitottaa kuinka muidenkin pitää ja hyi kuinka pahalta haisee ja sielun heikkoutta. Että kun hänkin niin muutkin.

Minä halusin vain kommentoida sitä, kun välillä tuntuu, että useimman mielestä normaalipainoisena pysyminenekin on jokun kitukuurin ansiota. Ja laihduttavat ovat ulkonäkökeskeisiä. Vaikka kumpikaan ei välttämättä pidä paikkaansa

Vierailija
36/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin vain kommentoida sitä, kun välillä tuntuu, että useimman mielestä normaalipainoisena pysyminenekin on jokun kitukuurin ansiota. Ja laihduttavat ovat ulkonäkökeskeisiä. Vaikka kumpikaan ei välttämättä pidä paikkaansa

Vierailija
37/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yli 30v 4 muksun äiti,pituus 170cm ja painoa 106kiloa... okei,maha on mikä on. kuntoni on mainio,jaksan kävellä jopa 10-15km tuosta vaan.

yritän koko ajan pudottaa painoani.

ehkäisyä ei ole,koska mies löysi uusia naisia ja erosimme.

hän jatkaa häntä heikinhommia,minä huollan lapsia ja kotia.

aina en pääse liikkumaan niinkuin haluaisin koska pienin on lähes vauva.

en ole tahallani lihotellut itseäni....

ehkä eromasennus teki sen että en jaksanut jokaista suupalaa katsoa niin tarkkaan eli joskus meni fazerin sinistäkin ....

:D

mutta olen iloinen,masennus voitettu,olin hetken lääkityksellä...

toivoisin että ette aiheuta mielipahaa lihaville,koska te ette voi tietää millaista elämä muutenkin on,suruineen...

minua ainakin loukkaa jos nälvitään kiloistani.

tämän takia en edes haaveile uudesta miehestä:(

koska ajattelen kaiken aikaa painoani ja ulkomuotoani.tuskin edes kelpaisin kenellekkään kun on lapsiakin :(

Vierailija
38/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ja sinä Ap et voi tietää, mitä kukakin on joutunut elämässään kokemaan ja mitä sairauksia ihminen kenties sairastaa. Sitä paitsi - jotkut tykkäävät olla vähän pyöreitä, kuten esim. sisareni, joka on ns. kiinteä pullero ja viihtyy sellaisena.

Suosittelen, että joskus pysähdyt ihan todella miettimään, että minkälainen henkilö sinä olet; oletko sisäisesti sellainen, kun haluat olla, oletko mielestäsi hyvä ihminen, olisko kenties jotain, mitä voisit itsessäsi muuttaa, jotta maailma olisi edes henkäyksen verran kivempi paikka elää?

Minä taas en ymmärrä, miten naiset ne vaan jaksavat kytätä ja halveksia toisiaan, sen sijaan, että käyttäisivät siihen kuluvan energian johonkin positiivisempaan.

Mutta musitakaa tämä: Ilkeä ihminen = surullinen ihminen.

Vierailija
39/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinäkin saatat joskus sen oppia ymmärtämään. Hei haloo, jos on vaikka oma lapsi kuolemansairaana teholla, etpä siinä paljoa mieti onko tullut jonnekin nyt löysää.

Vierailija
40/98 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on nuorempana ollut hoikka, vaikka syö sen verran kuin haluaa eikä liiku kovin paljon, niin tapoja on tosi vaikea muuttaa vanhempana.

Siis yhtäkkiä pitäisi ruveta vahtimaan syömisiään ja liikkumaan enemmän.

Ei kerta kaikkiaan kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi