miten aikuiset naiset antavat itsensä lihoa??
Oli lihominen syömisen tai kierukan syytä, mutta hei haloo...jos painoa alkaa nousta, tottakai liikuntaa pitää lisätä ja lopettaa se mässyttely. Siirtyä terveellisempiin ruokiin, ja pienempiin annoksiin.
tuskin kukaan on tyytyväinen tulleisiin kiloihin, eikä ehkäisyn syyttäminen niitä kiloja pois vie!!! Onko mitään kauheampaa näkyä kuin ylipainoiset naiset, joilla maha roikkuu!!!
Kommentit (98)
Hei haloo, jos on vaikka oma lapsi kuolemansairaana teholla, etpä siinä paljoa mieti onko tullut jonnekin nyt löysää.
Mitä tuo kuolemansairas lapsikin nyt liittyy tähän ketjuun? Kohta tulee joku joka on menettänyt monta lasta kertomaan että vielä huonommin menee.
Ei tietenkään kukaan mieti läskejään jos on oikeasti vaikeata muuten. Mutta ne läskithän ei tule hetkessä, vaan siihen tarvitaan vuosia ja vuosikymmeniä kenties. Tuskin kellään niin huonosti menee koko ajan, toivottavasti. Olen itsekin ollut teholla henkihieverissä mutta ei se asia liity ruokavaliooni mitenkään.
kannattaa antaa huostaan, että on kunnolla aikaa itselle ja vuoden kuluttua on jo niin timmissä kunnossa, että perhe voidaan yhdistää ja voi palata töihin.
kannattaa antaa huostaan, että on kunnolla aikaa itselle ja vuoden kuluttua on jo niin timmissä kunnossa, että perhe voidaan yhdistää ja voi palata töihin.
Vuodessa saa jo kerättyä aikamoisen kerroksen, ja sehän ei ole aika eikä mikään vakavan kriisin kohdatessa.
Mutta ne läskithän ei tule hetkessä, vaan siihen tarvitaan vuosia ja vuosikymmeniä kenties. Tuskin kellään niin huonosti menee koko ajan, toivottavasti. Olen itsekin ollut teholla henkihieverissä mutta ei se asia liity ruokavaliooni mitenkään.
kiva kuulla että olette huolissaanne minun lihomisestani.
osa on hormonaalista, osa liiallista syömistä ja liian vähäistä liikuntaa.
te kokoatte nyt siellä lastenvahtiringin, ja tulette meille lastenvahdiksi, jotta minä pääsen kuntosalille ja hikilaihdutusjumppaan, 3 x vkossa riittää, kiitos. Näin talvella myös mielellään hiihtäisin.
En ole laihtunut sillä, että kävelen leikkipuistoon tai pulkkamäkeen ja takaisin. Tehty on sitäkin vaikka kuinka paljon.
Nyt siis saan lastenhoitoapua, ja pääsen liikkumaan kunnolla, ja laihtumaan. KIITOS mammat!!
Voi on aina voita, eikä sitä mikään voita!
Hei haloo, jos on vaikka oma lapsi kuolemansairaana teholla, etpä siinä paljoa mieti onko tullut jonnekin nyt löysää.
Mitä tuo kuolemansairas lapsikin nyt liittyy tähän ketjuun? Kohta tulee joku joka on menettänyt monta lasta kertomaan että vielä huonommin menee.
Ei tietenkään kukaan mieti läskejään jos on oikeasti vaikeata muuten. Mutta ne läskithän ei tule hetkessä, vaan siihen tarvitaan vuosia ja vuosikymmeniä kenties. Tuskin kellään niin huonosti menee koko ajan, toivottavasti. Olen itsekin ollut teholla henkihieverissä mutta ei se asia liity ruokavaliooni mitenkään.
saa kertymään. Ja on olemassa ihmisiä, kuten minä, jolle se elämä on ollut rankkaa jo vuosia. Jos arki vie kaikki mehut, eikä ole aikaa edes keskittyä itseensä ja ulkonäköönsä, kilot on ja pysyy.
Ja kun se tosiaan vaikuttaa se elämäntarina ihan kaikkeen. Toisille ne kertyneet kilot vaan jää. Ja tapa syödä väärin.
Turha siellä on arvostella.
Ja jos sinä olet teholla ollut henkihieverissä, et varmaankaan ole siellä voinut itseäsi lihottaa pahemmin. Ja jos olet tilanteesta henkisesti toipunut hyvin, et olekaan ollut sitten parannuttuasi ahdistunut ja epätöivoinen vaan jatkanut elämääsi.
Ihmiset on erilaisia, joku masentuu, joku sairastuu paniikkihäiriöön jne ja seurauksena voi olla myös "ruoan väärinkäyttö". ne on pitkiä prosesseja parantua.
Ja jos kiloja kertyy vuosien mittaan paljon, ei ne hetkessä lähdekään.
oma ulkonäkö on kaikkein viimeinen asia, millä on jotain väliä.
Kyllä määkin vielä 25-vuotiaana ihmettelin samaa kuin ap: miten muka kukaan voisi jättää harrastamatta liikuntaa ja pitämättä itsestään huolta, mutta en ihmettele enää.
Ja kyllä: SE VOI TAPAHTUA MYÖS SINULLE! BUUUUUUUU!
PS. Harvalla hoikalla on oikeasti kaunista vartaloa. Laiha läski tarvitsisi lihaa ja lihasta luidensa päälle. ;)
Ihmiset on erilaisia, joku masentuu, joku sairastuu paniikkihäiriöön jne
En minä nyt tähän rupea kaikkia vastoinkäymisiäni luettelemaan koska eivät ne ole estäneet minua syömästä kohtuudella.
Ihmiset todella ovat erilaisia.
Kaikkea hyvää päiväänne!
te kokoatte nyt siellä lastenvahtiringin, ja tulette meille lastenvahdiksi, jotta minä pääsen kuntosalille ja hikilaihdutusjumppaan, 3 x vkossa riittää, kiitos. Näin talvella myös mielellään hiihtäisin.
En ole laihtunut sillä, että kävelen
ruokavalionmuutos. Olen sen itse testannut ja ilman lastenhoitoapuja :)
20-30 v niin ulkonäkökeskeinen, ettei toista varmaan Suomessa ollut. Olin tosi hoikassa kunnossa, kaunis, tuijottelin itseäni kaikista peileistä ja näyteikkuinoista.
Tapasin sitten elämäni rakkauden joka ei voinut saada lapsia normaalisti. Kovat lapsettomuushoidot, jotka nostivat painoa n. 7 kg. Raskaus, joka meni loppuun asti mutta lapsi kuoli. Söin sokeria suruuni. Masennus. Lisää lapsettomuushoitoja. Lisää kiloja. Vammainen lapsi. Asuu laitoksessa. Paljon masennusta. Paljon sokeria. Paljon kiloja. PÄihteitä, pelaamista. Velkajärjestely. Asunnon menetys. Hyvin paljon masennusta. Hyvin paljon kiloja. Avioero. Itsemurhayrityksiä.
Repikää siitä. 10 vuotta helvettiä. Ei oo paljon jaksanu laihduttaa, tai katsoa, mitä syö. Tai edes syödä.
Repikää siitä. 10 vuotta helvettiä. Ei oo paljon jaksanu laihduttaa, tai katsoa, mitä syö. Tai edes syödä.
toivottavasti seuraavat 10 vuotta ovat onnekkaammat sinulle.
aloita ruuasta. Silläkin saa ihmeitä aikaan.. Liikuntaa sitten kun sille on tilaisuus.
kiva kuulla että olette huolissaanne minun lihomisestani.
osa on hormonaalista, osa liiallista syömistä ja liian vähäistä liikuntaa.
En ole laihtunut sillä, että kävelen leikkipuistoon tai pulkkamäkeen ja takaisin. Tehty on sitäkin vaikka kuinka paljon.Nyt siis saan lastenhoitoapua, ja pääsen liikkumaan kunnolla, ja laihtumaan. KIITOS mammat!!
:D
Älkää pyöreät välittäkö, vaikka joku 'porkkanan popsija' (?) yrittääkin pas*aa oloaan teihin purkaa.
Näitähän nimittäin riittää! ;)
Nämä oikeet luuviulut ei ymmärrä, et kuinka vanhoilta he ikäisekseen (ainakin yleensä)näyttävät.. aijjai kuinka ne ällöt rypyt suorastaan hyppii silmille, kun riutunutta pärstää kattoo jota monesti vieläpä on yritetty meikillä ehostaa. Huoh vaan.
Toisekseen farkutkaan ei istu noille sen paremmin kuin niille ylipainoisillekaan. Luuviuluilla kun ei sitä takapuoltakaan ole, niin yöks, kuinka ne lököttää ne farkut just siitä kohdasta takana mitä miehet katsoo.
Lauta on lauta. Et ei se laihuus ole sen kauniimpaa kuin ylilihavuus.
Miksi ne just nää 'porkkananpopsijat' aina on kauhistelemassa ja arvostelemassa toisten kiloja jotka ei millään lailla vaikuta heidän elämään niinku oikeesti. Huoh toisenki kerran.
Jokaisella varmaan on syynsä miksi näyttää miltäkin ja se on sitten tasan tarkkaan ihmisen oma henk.koht. asia. Niin laihoilla kuin lihavilla ja siltä väliltä. Te arvostelijat teette ainoastaan itsenne naurunalaiseksi.
Huoh kolmannen kerran.
Terv. 'siltä väliltä'
Nämä oikeet luuviulut ei ymmärrä, et kuinka vanhoilta he ikäisekseen (ainakin yleensä)näyttävät.. aijjai kuinka ne ällöt rypyt suorastaan hyppii silmille, kun riutunutta pärstää kattoo jota monesti vieläpä on yritetty meikillä ehostaa. Huoh vaan.
Toisekseen farkutkaan ei istu noille sen paremmin kuin niille ylipainoisillekaan.
Näihin ylipainoketjuihin tulee useimmiten näitä luuviulu & anorektikko tekstejä. Itse olen bmi 23 ja uskoisin että farkut istuu paremmin kun noilla kummallakaan ääripäillä. Että eiköhän nyt tavoiteltaisi vaan sitä normaalipainoa. Jos on terveydestä kiinnostunut, ei välttämättä ole alipainoinen.
elämässä toisten kilojen vahtaus voi olla noin tärkeää. Tähän sopii niin nämä perinteiset sloganit: "olenko mä pyytänyt sua kantamaan mun kiloja? Ellen, niin tuki suusi." ja "Laihtua voi, muttei muuttua älykkäämmäksi"
Ihan oikeasti. Onko teillä se painonpitäminen niin vaikeaa, että tulette kärttyisäksi ja puratte kärttyänne kanssasisariin, jotka ärsyttävät teitä nautiskelemalla herkkuja? Muuta syytä mokomaan ärsyyntymiseen ei voi olla...
Itse en ole koskaan ollut mikään läski, mutta voisi sitä hoikempikin olla. Mulle on aivan sama, mitä muut ihmiset painaa ja mielummin iloinen ja rempseä ylipainoinen kuin takakireä ja ahdasmielinen ruipelo. Onneksi hoikatkin ihmiset on enimmäkseen ihan tervejärkisiä.
Lohdutan itseäni ruualla, tai ennemminkin makealla. Ennen ei painon kans ongelmia ollut, olin hoikka. Haluaisin olla hoikempi.
Tälle nyt ei mitään mahda, karkit olen yrittänyt nyt jättää pois, mutta luultavasti korvaan niitä muilla herkuilla.
Ei se hoikka vartalokaan aina kaunis ole, pyöreämmälläkin voi olla kaunis vartalo.
te kokoatte nyt siellä lastenvahtiringin, ja tulette meille lastenvahdiksi, jotta minä pääsen kuntosalille ja hikilaihdutusjumppaan, 3 x vkossa riittää, kiitos. Näin talvella myös mielellään hiihtäisin. En ole laihtunut sillä, että kävelen
ruokavalionmuutos. Olen sen itse testannut ja ilman lastenhoitoapuja :)
Ei onnistu. av-mammat sen tietää. minut teilattiin kun yritin ruokavaliomuutosta. Kevyttä, ei rasvaa, salaattia. Sain kuulla, että proteiinia vaan ja rasvasta jugurttia, ja liikkeelle siitä, ota lapset mukaan ja lähde hölkkäämään.
Sitäpaitsi minun ruokavaliomuutoksessa ainoa iso tekijä on makeiset, ei niinkään itse ruoka tai syöminen, en syö rasvaista enkä paistettua jne. Enkä isoja annoksia jne. vaan varsin oikeaoppisesti. Eikä ylipainoni ole edes laihduttamisen arvoista.
yritin, pidin täällä "päiväkirjaa" ajatuksena että saisin vertaistukea, kannustusta, kun en sitä muuten live-elämässä saanut (vooi ei sun tartte laihduttaa sä ooot niiiin hoikka.. ja kun sanoi että vaatteet kiristää, niin: osta uusia vaatteita!) mutta kuten tuossa sanoin, minut teilattiin ja haukuttiin lyttyyn. Jonkun 5 kg:n takia ei kannata tarkkailla syömisiä vaan lähteä lenkille ja kuntosalilla tai aloittaa olohuonejumppa, jos ei muuten onnistu.
Mun on pakko pysytellä näissä mitoissa koska mulla ei ole varaa ostella koko ajan isompia ja isompia vaatteita.
Ja on myös helppo pysyä laihana kun ei ole varaa ostaa ruokaakaan mielin määrin ja mässytella kaikkea hyvää päivät pääksytysten.